Atsinaujinęs „Audi Q4 e-tron“

2023 metų pabaigoje „Audi“ atnaujino „Q4 e-tron“ modelį. Dabar jis nuvažiuoja daugiau, greičiau įsikrauna, patogiau valdosi, važiuoja dinamiškiau ir yra saugesnis.

Nauja pavaros sistema su didesniu efektyvumu ir didesne galia

Visi „Audi Q4 e-tron“ modeliai, tiek varomi galiniais ratais, tiek su „quattro“ visų ratų pavara, turi nuolat sužadinamą sinchroninį elektros variklį (PSM) ant galinės ašies, kuris naudoja optimizuotą šilumos valdymą ir energiją taupantį aušinimą, kad padidintų efektyvumą. Vien šis patobulinamas jaučiamas nuvažiuojamame atstume- pavyzdžiui „Audi Q4 Sportback 45 e-tron“ WLTP ciklu nuvažiuoja iki 562 kilometrų.

„Audi Q4 Sportback e-tron“ edition S-line. Gamintojo nuotr.

Pagerinta vairo reakcija

Atsižvelgiant į Audi DNR, naujas pakabos derinimas pagerina pusiausvyrą, kad būtų dar didesnis komfortas, vairavimo malonumas ir stabilumas. Nesvarbu ar modelis turi standartinę, ar sportinę pakaba, ar pakabą su amortizatoriaus valdymu, vairavimo charakteristikos ir amortizatorių derinimas buvo specialiai pritaikyti. Rezultatas – harmoningas amortizavimas, geresnė vairo reakcija ir griežčiau valdoma apkrova. Su sportine pakaba kėbulas yra 15 milimetrų žemesnis.

Nauja funkcija: pagalbinis eismo juostos keitimas

Atnaujinimas suteikia galimybę „Audi Q4 e-tron“ šeimai pirmą kartą greitkeliuose naudoti pagalbinį eismo juostos keitimą kartu su prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, kai greitis viršija 90 km/val.

Naujoji sistema naudoja baltas rodykles prietaisų skydelyje ir papildytosios realybės ekrane, rodančias vairuotojui, ar saugu persirikiuoti ir į kurią eismo juostą saugu. Jei vairuotojas pradeda keisti eismo juostą bakstelėdamas posūkio signalą, sistema aktyviai padeda vairuotojui vairuoti. Kai transporto priemonė patenka į naują eismo juostą, ji vėl išjungia posūkio signalą. Keičiant eismo juostą, už vairo sėdintis asmuo išlaiko visą atsakomybę. Pagalbinis eismo juostos keitimas įmanomas naudojant duomenis iš galinio radaro.

Tarp pasirenkamų sistemų adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema specializuojasi reguliuojant atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės greitinant ir lėtinant. Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema išplečia adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos funkcionalumą, naudodama nežymius vairo pataisymus, kad automobilis liktų juostos centre. Kad išlaikytų šoninį valdymą, vairuotojui tereikia lengvai paliesti vairą.

Šoninė pagalba stebi eismą už automobilio ir šalia jo, ir įspėja, jei kritinėje situacijoje jis ruošiasi persirikiuoti. Ši sistema taip pat naudoja informaciją iš galinių radaro jutiklių.

Efektyvesnis įkrovimas

Atnaujinto „Audi Q4 e-tron“ patobulintas 77 kWh talpos akumuliatorius ne tik užtikrina didesnį nuvažiuojamą atstumą, bet ir užtikrina greitesnį įkrovimą.

Atnaujinto modelio įkrovimo galia padidinta nuo 135 kW iki 175 kW. 

„Audi Q4 e-tron“ jau naudoja išankstinį akumuliatoriaus kondicionavimą, kad padidintų įkrovimo greitį, o „e-tron“ maršruto planavimo priemonė iš anksto pašildo akumuliatorių, kad būtų užtikrinta optimali temperatūra ir optimalus įkrovimo greitis, kai pasieksite įkroviklį. „Audi Q4 e-tron“ dabar gali atvėsinti akumuliatorių po to, kai įkrovėte greito įkrovimo stotelėje tam, kad būtų pasiekta optimali kelionei temperatūra.

Techniniai duomenysAudi Q4 e-tron 45Audi Q4 Sportback e-tron 45Audi Q4 e-tron 55 quattroAudi Q4 e-tron 45 quattro Audi Q4 Sportback 45 e-tron quattroAudi Q4 Sportback 55 e-tron quattro
Variklio (-ių) galia210 kW (286 AG)210 kW (286 AG)250 kW (340 AG)210 kW (286 AG)210 kW (286 AG)250 kW (340 AG)
Sukimo momentas545 Nm545 Nm679 Nm545 Nm545 Nm679 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh
Nuvažiuojamas atstumas 544-456 (WLTP)562-475 km (WLTP)523-450 km (WLTP)524-450 km (WLTP)539-466 km (WLTP)537-466 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
6,7 sek.6,7 sek.5,4 sek6,6 sek6,6 sek5,4 sek
Maksimalus greitis180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas135 kW135 kW175 kW175 kW175 kW175 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4588/1865/16324588/1865/16144588/1865/16324588/1865/16324588/1865/16144588/1865/1614
Ratų bazė (mm)276427642764276427642764
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2145/26602145/26602235/27502235/27502235/27502235/2750
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L520/1490535/1460520/1490520/1490535/1460535/1460
Bagažo talpa po kapotu L000000
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/1000750/1000750/1000750/1000750/1000750/1000
Apsisukimo spindulys M10.210.211.511.511.511.5
PlatformaVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEB
Kėbulo tipasSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Šilumos siurblysYraYraYraYraYraYra
Varomieji rataiGaliniaiGaliniaiVisiVisiVisiVisi

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *