Atsinaujinęs „Audi Q4 e-tron“
2023 metų pabaigoje „Audi“ atnaujino „Q4 e-tron“ modelį. Dabar jis nuvažiuoja daugiau, greičiau įsikrauna, patogiau valdosi, važiuoja dinamiškiau ir yra saugesnis.
Nauja pavaros sistema su didesniu efektyvumu ir didesne galia
Visi „Audi Q4 e-tron“ modeliai, tiek varomi galiniais ratais, tiek su „quattro“ visų ratų pavara, turi nuolat sužadinamą sinchroninį elektros variklį (PSM) ant galinės ašies, kuris naudoja optimizuotą šilumos valdymą ir energiją taupantį aušinimą, kad padidintų efektyvumą. Vien šis patobulinamas jaučiamas nuvažiuojamame atstume- pavyzdžiui „Audi Q4 Sportback 45 e-tron“ WLTP ciklu nuvažiuoja iki 562 kilometrų.
Pagerinta vairo reakcija
Atsižvelgiant į Audi DNR, naujas pakabos derinimas pagerina pusiausvyrą, kad būtų dar didesnis komfortas, vairavimo malonumas ir stabilumas. Nesvarbu ar modelis turi standartinę, ar sportinę pakaba, ar pakabą su amortizatoriaus valdymu, vairavimo charakteristikos ir amortizatorių derinimas buvo specialiai pritaikyti. Rezultatas – harmoningas amortizavimas, geresnė vairo reakcija ir griežčiau valdoma apkrova. Su sportine pakaba kėbulas yra 15 milimetrų žemesnis.
Nauja funkcija: pagalbinis eismo juostos keitimas
Atnaujinimas suteikia galimybę „Audi Q4 e-tron“ šeimai pirmą kartą greitkeliuose naudoti pagalbinį eismo juostos keitimą kartu su prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, kai greitis viršija 90 km/val.
Naujoji sistema naudoja baltas rodykles prietaisų skydelyje ir papildytosios realybės ekrane, rodančias vairuotojui, ar saugu persirikiuoti ir į kurią eismo juostą saugu. Jei vairuotojas pradeda keisti eismo juostą bakstelėdamas posūkio signalą, sistema aktyviai padeda vairuotojui vairuoti. Kai transporto priemonė patenka į naują eismo juostą, ji vėl išjungia posūkio signalą. Keičiant eismo juostą, už vairo sėdintis asmuo išlaiko visą atsakomybę. Pagalbinis eismo juostos keitimas įmanomas naudojant duomenis iš galinio radaro.
Tarp pasirenkamų sistemų adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema specializuojasi reguliuojant atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės greitinant ir lėtinant. Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema išplečia adaptyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos funkcionalumą, naudodama nežymius vairo pataisymus, kad automobilis liktų juostos centre. Kad išlaikytų šoninį valdymą, vairuotojui tereikia lengvai paliesti vairą.
Šoninė pagalba stebi eismą už automobilio ir šalia jo, ir įspėja, jei kritinėje situacijoje jis ruošiasi persirikiuoti. Ši sistema taip pat naudoja informaciją iš galinių radaro jutiklių.
Efektyvesnis įkrovimas
Atnaujinto „Audi Q4 e-tron“ patobulintas 77 kWh talpos akumuliatorius ne tik užtikrina didesnį nuvažiuojamą atstumą, bet ir užtikrina greitesnį įkrovimą.
Atnaujinto modelio įkrovimo galia padidinta nuo 135 kW iki 175 kW.
„Audi Q4 e-tron“ jau naudoja išankstinį akumuliatoriaus kondicionavimą, kad padidintų įkrovimo greitį, o „e-tron“ maršruto planavimo priemonė iš anksto pašildo akumuliatorių, kad būtų užtikrinta optimali temperatūra ir optimalus įkrovimo greitis, kai pasieksite įkroviklį. „Audi Q4 e-tron“ dabar gali atvėsinti akumuliatorių po to, kai įkrovėte greito įkrovimo stotelėje tam, kad būtų pasiekta optimali kelionei temperatūra.
Techniniai duomenys | Audi Q4 e-tron 45 | Audi Q4 Sportback e-tron 45 | Audi Q4 e-tron 55 quattro | Audi Q4 e-tron 45 quattro | Audi Q4 Sportback 45 e-tron quattro | Audi Q4 Sportback 55 e-tron quattro |
Variklio (-ių) galia | 210 kW (286 AG) | 210 kW (286 AG) | 250 kW (340 AG) | 210 kW (286 AG) | 210 kW (286 AG) | 250 kW (340 AG) |
Sukimo momentas | 545 Nm | 545 Nm | 679 Nm | 545 Nm | 545 Nm | 679 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 82 kWh | 82 kWh | 82 kWh | 82 kWh | 82 kWh | 82 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 77 kWh | 77 kWh | 77 kWh | 77 kWh | 77 kWh | 77 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 544-456 (WLTP) | 562-475 km (WLTP) | 523-450 km (WLTP) | 524-450 km (WLTP) | 539-466 km (WLTP) | 537-466 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 6,7 sek. | 6,7 sek. | 5,4 sek | 6,6 sek | 6,6 sek | 5,4 sek |
Maksimalus greitis | 180 km/val. | 180 km/val. | 180 km/val. | 180 km/val. | 180 km/val. | 180 km/val. |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 135 kW | 135 kW | 175 kW | 175 kW | 175 kW | 175 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4588/1865/1632 | 4588/1865/1614 | 4588/1865/1632 | 4588/1865/1632 | 4588/1865/1614 | 4588/1865/1614 |
Ratų bazė (mm) | 2764 | 2764 | 2764 | 2764 | 2764 | 2764 |
Masė (be krovinio/pakrauta) kg | 2145/2660 | 2145/2660 | 2235/2750 | 2235/2750 | 2235/2750 | 2235/2750 |
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L | 520/1490 | 535/1460 | 520/1490 | 520/1490 | 535/1460 | 535/1460 |
Bagažo talpa po kapotu L | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg | 750/1000 | 750/1000 | 750/1000 | 750/1000 | 750/1000 | 750/1000 |
Apsisukimo spindulys M | 10.2 | 10.2 | 11.5 | 11.5 | 11.5 | 11.5 |
Platforma | VW MEB | VW MEB | VW MEB | VW MEB | VW MEB | VW MEB |
Kėbulo tipas | SUV | SUV | SUV | SUV | SUV | SUV |
Šilumos siurblys | Yra | Yra | Yra | Yra | Yra | Yra |
Varomieji ratai | Galiniai | Galiniai | Visi | Visi | Visi | Visi |
Puikus aprašymas.Ačiū.