Audi A6 e-tron concept

Audi A6 e-tron concept

„Audi“ nemažina apsukų elektromobilių modelių gamoje ir Šanchajaus automobilių parodoje pristato keturių durelių „Audi A6 e-tron concept“, kurio gamybai bus naudojama visiškai nauja „Premium Platform Electric“ („PPE“) platforma.

„Audi A6“ elektrifikavimo sistema jau turi senas tradicijas- hibridinė versija buvo išleista dar 2011 m. O štai jau 2019 m. buvo pristatyta „Audi A6 TFSIe“, kuri vien elektra sugebėjo nuvažiuoti net 91 km. Kaip sako „Audi“, tai tarp naujojo elektromobilio ir senojo hibrido teliks tik vienas panašus dalykas- tai automobilio dydis (4,96 m. ilgio, 1,96 m. pločio ir 1,44 m. aukščio).

Ar matėte, kokios jo aptakios linijos? Manoma, kad taip „Audi“ parodo savo būsimų kitų prabangių modelių dizaino vientisumą. Prie sportinio silueto įspūdžio sudarymo prisideda 22 colių ratlankiai, trumpa priekinė automobilio dalis, žemas stogas. O toks aptakumas, kaip jau parodė naujasis „Mercedes EQS“, skirtas kuo mažesniam oro pasipriešinimui ir didesniam nuvažiuojamam atstumui pasiekti. Jo pasipriešinimo orui koeficientas- tik 0,22. Ar atsimenate „Audi 100“ (C3)? Jau tais laikais pasipriešinimo koeficientas buvo labai labai geras- tik 0,30. Ne veltui pas mus šis automobilis turėjo „silkės“ pravardę 🙂 Konceptas neturi ir durelių rankenėlių. Kaip suprantu, tai bus panašiai kaip ir pas „Ford Mustang Mach-E“. Priėjus tereikės truputį paspausti prie lango ir dureles atstums mechanizmas. Veidrodėliai, kaip matote, irgi ne įprasti, o kameros. Ar įsivaizduojate, kas dar gali sutaupyti elektros energijos važiuojant? Kertu lažybų, kad neatspėsite! Kur čia atspėsi, kai atsakymas- specialūs dažai. Jie gali atspindėti nemažai saulės spindulių šiluminės spinduliuotės ir taip sumažinti energijos kiekį, kuris patenka į automobilio saloną. Dėl to keleiviams reikės rečiau naudoti oro kondicionierių. Ar tai veiks ir ar duos apčiuopiamų rezultatų? Nežinau, pamatysime jau artimiausioje ateityje. Tikimasi, kad šis keturių žiedų atstovas galės nuvažiuoti apie 700 km ( pagal WLTP).

„Audi A6 e-tron concept“. Gamintojo nuotr.

Apie žibintus būtinai noriu bent trumpai papasakoti, nes tai, ką daro „Audi“ su jais, man patinka. Tiek, kiek teko matyti iš oficialių video, tai šviesos kažkoks kosmosas. Bus ne tik LED, bet ir OLED žibintų. Priekiniai dienos žibintai galės turėti skirtingas įsijungimo animacijas. Ir ne tik įsijungimo, o ir važiuojant galėsite rinktis, ar norite tik vienos šviečiančios linijos žibinte, ar vienos viršuje ir kitos apačioje? Tas pats ir su galiniais žibintais. Iš šonų bus LED projektoriai, kurie sukurs ant žemės matomą pasisveikinimą. O priekyje ir gale esantys projektoriai galės net rodyti posūkių signalus ant žemės. Priekiniai „Digital Matrix“ LED žibintai net leis projektuoti vaizdą ant priekyje esančios sienos. Bus ir tam sukurtų vaizdo žaidimų. Nežinau, ar serijinei gamybai paruoštame modelyje šiuos žibintus paliks, bet tikiuosi, kad taip.

Kas liečia galią, tai jos bus „per akis“. Du elektros varikliai išvystys 350 kW galią ir 800 Nm sukimo momentą. Pačios greičiausios versijos 100 km/val. žymą pasieks per 4 sekundes. Savaime suprantama, kad važinėjant sportiniu režimu ir įkrauti reikės dažniau. O kad tai neužtruktų pernelyg ilgai, visuose bus montuojamos 800 voltų sistemos. Kaip ir „Audi e-tron GT“, taip ir „Audi A6 e-tron concept“ bus galima įkrauti iki 270 kW galia. Jeigu rasite tokį įkroviklį, tai teoriškai per 10 minučių automobilis „pasimaitins“ tiek, kad užtektų nuvažiuoti 300 km. Lieka tik laukti ir pažiūrėti, ar konceptas skirsis nuo serijinei gamybai paruošto automobilio. Tikiuosi, kad bus kaip ir su „Q4 e-tron“ ar su „Audi e-tron GT“, kurie Ženevos automobilių parodoje 2019 m. buvo demonstruojami beveik tokie patys, kaip ir pristatyti modeliai.

„Audi A6 e-tron concept“. Gamintojo nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„BMW IX2“ elektromobilis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *