RS e-Tron GT

„Audi“ atskleidė daugiau detalių apie būsimą „E-Tron GT“

Prieš keletą dienų „Audi“ atskleidė daugiau naujų detalių apie pirmąjį elektrinį „RS“. Šių dviejų raidžių kombinacija puikuosis ant „E-Tron GT“ modelio. Priminsiu, kad „RS“ versijas „užturbina“ dukterinė „Audi“ bendrovė „Audi Sport GmbH“.

„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.

Kaip ir brolis dvynys „Porsche Taycan“, taip ir „E-Tron GT“ turės vieną variklį priekyje, o antrą gale. Prie galinio variklio bus sumontuota ir 2 pavarų greičių dėžė. Taip taip, perskaitėte teisingai. Jeigu iki šiol nesate girdėję, kad elektromobiliai turi pavaras, tai kuo toliau, tuo daugiau gamintojų tokias pavarų dėžes diegs. Žinoma, pačios pavarų svirties nebus. Visą perjungimą atliks elektronika. Į antrą „bėgį“ turėtų persijungti važiuojant nuo 80km/val. iki 100km/val. greičiu.

„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.

„E-Tron GT“ siūlys taip pat galinius vairuojamuosius ratus. Tokia sistema ne tik padidina manevringumą važiuojant lėtai, bet ir pagerina stabilumą važiuojant didesniu greičiu. Stabilumo turėtų suteikti ir 3 lygių pneumatinė pakaba.

„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.

Priekinius ratus suks 235 AG variklis, o galinius- 449 AG. Kartu abu varikliai sukurs 590 AG arba iki 640 AG, kai veiks „overboost“ režimu. Tokia galia iki 100km/val. leis įsibėgėti vos per 3,5 s. Kad tokiais greičiais lakstant sistema neperkaistų, bus dviguba aušinimo sistema. Viena aušins tik akumuliatorių, o kita variklius ir visą elektroniką.

„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.

Šis „GT“ turėtų būti pristatytas kitų metų pradžioje. Tikiuosi, kad galutinis dizainas nesiskirs nuo modelio, kuris buvo parodytas Ženevos automobilių parodoje. Gyvai jis atrodė pritrenkiamai. Taip pat kitais metais turėtume išvysti visureigį „Audi Q4 E-Tron“. Iš viso iki 2025 m. „Audi“ planuoja išleisti apie 30 elektromobilių ir įkraunamų hibridų.

„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.
Techniniai duomenys„Audi RS E-Tron GT“
Variklių galia434 kW (590 AG)
Sukimo momentas900 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa93.4 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa83.7 kWh
Nuvažiuojamas atstumas425 km. (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
3,5 sek.
Maksimalus greitis240 km/h
AC (lėtasis) krovimas11 kW
DC (greitasis) krovimas270 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.)4960/1960/1380
Varomieji rataiVisi
„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.
„Audi RS E-Tron GT“. „Audi AG“ nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *