Audi e-tron GT
2021 02 09 vykusios tiesioginės transliacijos metu „Audi“ pristatė savo „laukinius žvėriukus“- elektrinius „Audi e-tron GT“ ir „Audi RS e-tron GT“. „Audi e-tron GT“ yra dar vienas naujas atverstas lapas „Audi“ istorijoje: tai aukščiausias „Gran Turismo“ klasės automobilis, o „RS“ versija pasižymės dar ir ryškesniu dinamišku valdymu. Kasdienis vairavimas, aukštas energetinis efektyvumas (pasipriešinimo koeficientas 0,24), novatoriškumas, išraiškingas dizainas ir galia- štai kaip trumpai būtų galima juos apibūdinti.
„Audi“ „Gran Turismo“ klasės automobilis siūlys dinamišką našumą abiejose variklio versijose: „e-tron GT“ nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgės per 4,1 sekundės, o „RS“ modelis užtruks tik 3,3 sekundės (su įjungta „boost“ funkcija). Didžiausias greitis bus atitinkamai 245 km/val. ir 250 km/val. Žinoma, visi jie turės ir „quattro“ pavarą (pigesnė komplektacija „E-tron GT“ turėtų leisti pasirinkti ir tik galinius varomus). „E-tron GT quattro“ priekinio elektrinio variklio galia sieks 175 kW (238 AG), o galinio variklio – 320 kW (435 AG). Abu elektriniai varikliai turės atsargų ekstremalioms važiavimo situacijoms, todėl jų individualių galių suma gerokai viršys bendrą 350 kW (476 AG) galią. Jeigu reikės papildomos galios, tai tada galėsite išlaisvinti dar papildomų arklių- iki 390 kW (530 AG) bus galima išspausti „boost“ režime iki 2,5 sekundės. Bendras sukimo momentas yra 630 Nm („boost“ režime – 640 Nm. „RS e-tron GT“ priekinės ašies elektrinis variklis taip pat išvystys 175 kW (238 AG), o užpakalinis variklis jau bus truputį galingesnis – 335 kW (456 AG). Bendra galia sieks 440 kW (598 AG), o bendras sukimo momentas- 830 Nm. „Boost“ režimu galia trumpam padidinama iki 475 kW (646 AG). Kaip ir brolis iš „Porsche“, taip ir „Audi“ turės dviejų greičių transmisiją.
Aukštos įtampos akumuliatorius abiejuose modeliuose- 85 kWh (panaudojamos) talpos. Bendra talpa- 93.4 kWh. Tokios talpos akumuliatoriai turėtų leisti nuvažiuoti apie 487 km (pagal WLTP). 800 voltų sistema leis įkrauti net iki 270 kW galia. Turės dvi įkrovimo jungtis- vieną kairėje automobilio pusėje priekyje, o kitą dešinėje pusėje. Abiejose pusėse yra kintamosios srovės (AC) jungtys, o štai greita (DC) jungtis bus tik dešinėje. „E-tron GT“ standartiškai galima įkrauti iki 11 kW kintamąja (AC) srove, o tai leis per naktį įkrauti tuščią bateriją. Netrukus po pasirodymo rinkoje bus galima pasirinkti ir 22 kW galios įkroviklį.
„E-tron GT“ bus gaminami „Böllinger Höfe“ gamykloje Vokietijoje. Priminsiu, kad pirmieji „Audi“ elektromobiliai „E-tron“ ir „E-tron Sportback“ yra gaminami Belgijoje.
Techniniai duomenys | Audi e-tron GT quattro | „Audi RS e-tron GT“ |
Didžiausia galia kW (boost režimu) | 390 kW (530 AG) | 475 kW (646 AG) |
Didžiausias sukimo momentas | 640 Nm | 830 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 93.4 kWh | 93.4 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 85.0 kWh | 85.0 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 487 km (WLTP) | 472 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 4,1 sek | 3,3 sek |
Maksimalus greitis | 245 km/h | 250 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 270 kW | 270 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4990/1960/1410 | 4990/1960/1410 |
Ratų bazė (mm) | 2900 | 2900 |
Svoris be krovinio (kg) | 2300 | 2350 |
Bagažinės talpa (L) | 405 | 366 |
Varomieji ratai | Visi | Visi |