BMW iX

„BMW“ pristatė „iX“

Šiandien virtualiame „NextGen 2020“ pristatyme „BMW“ paskelbė, kad 2021 m. pabaigoje pasirodys naujasis „BMW iX“. Anksčiau jis buvo žinomas kaip „iNext“. Šiuo modeliu „BMW“ priartės prie savo tikslo, kuriuo siekia iki 2030 m. elektromobilių pardavimus padidinti iki 50 procentų.

„BMW iX“. „BMW Group“ nuotr.

Šis „BMW iX“ bus pirmasis modelis, kuris pagrįstas nauja, moduline, keičiamo dydžio platforma, kurią sukūrė „BMW Group“. Ji leis daugiau dėmesio skirti naujam dizainui, tvarumui, vairavimo malonumui, universalumui ir prabangai. Jo dizainas buvo pradėtas kurti… iš vidaus. „BMW iX“ sukurtas siekiant užtikrinti vairuotojų ir keleivių mėgavimąsi kelione ir saugumu. Prabanga, žinoma, irgi griežia pirmaisiais akordais. Tokie norai ne šiaip sau- juk žengiame į autonominių automobilių amžių.

„BMW iX“. „BMW Group“ nuotr.

Apie gausią įrangą, kuri bus šiame automobilyje, plačiau nerašysiu, nes turbūt ir patys iš nuotraukų matote, kad čia bus „kosmosas“ 🙂 Paminėsiu tik keletą faktų. Visų pirma, tai lietimui jautrus ekranas, kuris eina per visą centrinę konsolę ir susijungia su prietaisų skydeliu. Galinė kamera bus integruota į ženkliuką. Tiksliau į juodą jo apvadą. Įsivaizduojate, iki kokio lygio viskas apgalvota? O ta kamera dar bus ir apiplaunama vandeniu…Ar atspėtumėte, kas slepiasi po priekiniu „BMW“ ženkleliu? Ogi langų plovimo skysčio talpos dangtelis. Einame link to, kad nebereikės ateityje visiškai vairuotojui atidarinėti kapoto. Neatsimenu gamintojo, bet Kinijoje yra elektromobilis, kurio kapotas specialiai padarytas taip, kad nebūtų atidaromas. Jį atidaryti gali tik automobilių remonto dirbtuvių meistrai.

„BMW iX“. „BMW Group“ nuotr.

Kaip jau įprasta naujuose „BMW“, taip ir šiame bus didelės priekinės grotelės ir siauri priekiniai žibintai. Už grotelių bus pridėta kamerų, radarų ir detektorių. Kažkas juk turės perimti savavaldį vairavimą…

„BMW iX“. „BMW Group“ nuotr.

Pabaigai keletas svarbiausių techninių duomenų:

  • Apie 600 km. nuvažiuojamas atstumas.
  • Visų varančiųjų ratų pavara su dviem elektriniais varikliais, kurių galia 370 kW.
  • Nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 5 sekundes.
  • Iki 200 kW įkrovimo galia.
  • Akumuliatoriaus dydis dar paslaptyje, bet manoma, kad turėtų būti ne mažesnis kaip 100 kWh.

Jums taip pat gali patikti

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„BMW IX2“ elektromobilis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *