Chevrolet atnaujina Bolt ir pristato naują Bolt EUV
2016 metais buvo pristatytas pirmos kartos „Chevrolet Bolt EV“, o dabar atėjo eilė ir jo atnaujinimui. Tuo pat buvo pristatytas ir naujas „Bolt EUV“. Senasis „Bolt“ buvo visai neblogas- jis „padoriai“ kainavo ir pakankamai nemažai galėjo nuvažiuoti. „Mes norime, kad visi įsitrauktų į elektromobilius, todėl tiek atnaujintas „Bolt“, tiek naujasis „Bolt EUV“ kaip tik ir padės tai padaryti“,- sakė „GM“ prezidentas Markas Reussas. Nuo prekybos pradžios 2017 metais „GM“ pardavė jau daugiau kaip 100 000 vnt. „Bolt“ elektromobilių.
Įdomu tai, kad šis gamintojas įsiklausė į savo pirkėjus. T.y. dar prieš atnaujinimą savo klientų klausinėjo, kokius atnaujinimus jie norėtų matyti. Ir tai darė ne tik socialiniuose tinkluose, bet susitikdavo ir akis į akį. Žinoma, visų norų turbūt neįmanoma išpildyti, bet kur dar esate matę, kad gamintojas susitiktų su klientu ir klaustų, „tai ką reikėtų pakeisti, kad tau dar labiau patiktų?“
Kas liečia išorę, tai naujasis „Bolt“ yra truputį labiau aptakesnis, o futuristinis dizainas suteikia dar daugiau sportiškumo. Jeigu žiūrėtume iš šono, tai ne visada iš pirmo karto turbūt būtu galima pasakyti, kur koks modelis yra. Bet jeigu visiems klientams dizainas tinka ir patinka, tai kam jį visiškai keisti?
O štai didesni pokyčiai yra elektromobilio salone. Jeigu pirmos kartos „Bolt“ plastikiniai apdailos elementai atrodė labai pigiai, tai naujajame lauks jau šiuolaikiškesnis interjeras. Naujoji centrinė prietaisų konsolė dabar bus dar lengviau ir paprasčiau valdoma su 10.2 colių ekranu. Vienas iš didžiausių pasikeitimų- tai važiavimo režimų svirties pakeitimas mygtukais. Kaip ir visi kiti šiuolaikiniai automobiliai, taip ir šis jau turės belaidį telefono įrovimą bei „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Taip pat turėtų būti ir žymiai patogesnės sėdynės, nes nemažai žmonių socialinėje erdvėje jomis skųsdavosi.
Iš techninės pusės liko beveik viskas tas pats. Akumuliatorius 65 kWh. Dar neaišku, bet manau, kad jis turėtų būti patobulintas, nes kaip ir „Hyundai Kona Electric“, taip ir šiame buvo montuojami „LG“ akumuliatoriai. O kaip žinia, jie turi „reikalų“ su užsidegimu. Beje, pirmos kartos „Bolt“ buvo 66 kWh akumuliatorius. Elektrinis variklis 150 kW galios- kaip ir pirmojoje kartoje. Gera žinia ta, kad visi modeliai bus su greituoju krovimu. Bet greitasis krovimas bus tik iki…55 kW. Nesuprantu, kaip dar šiais laikais įmanoma tiek mažai sugalvoti? Kaip kompensaciją greitajam, lėtasis pagreitės iki 11 kW 🙂
O štai „Chevrolet Bolt EUV“ yra visiškai naujas kūrinys. Nors ir panašus į „Bolt“, jis yra ilgesnis, o tai reiškia, kad gale sėdintiems bus truputį daugiau vietos. Taip pat truputį ilgesnė ir ratų bazė. Kadangi truputį bus ilgesnis, tai ir svers 100 kg daugiau. O tai nežymiai sumažins nuvažiuojamą atstumą (apie 400 km) su tokiu pačiu akumuliatoriumi, kaip ir pas „Bolt“.
Šie abu elektromobiliai turės standartinę „Chevy Safety Assist“ funkciją, kuri apims automatinį avarinį stabdymą (AEB), įspėjimą apie susidūrimą iš priekio, eismo juostos išlaikymo pagalbą, „IntelliBeam“ (automatinis priekinių žibintų tolimųjų šviesų perjungimas) ir automatinį stabdymą aptikus pėsčiąjį. Abiejuose taip pat bus ir galinio vaizdo kameros. „Chevrolet Bolt EUV“ aukščiausiame komplektacijos lygyje bus galima pasirinkti „Super Cruise“ – pažangią pagalbos vairuotojui sistemą (ADAS), kuri prideda automatinį vairavimą prie adaptyvaus kruizo valdymo tam tikruose keliuose Šiaurės Amerikoje.