Chevrolet Bolt EV
„Chevrolet“ elektromobilio „Chevrolet Bolt EV“ koncepciją pristatė 2015 m. Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite. „Bolt EV“ buvo oficialiai pristatytas 2016 m. buitinės elektronikos parodoje (CES) Las Vegase, Nevadoje.
2020 m. lapkritį buvo atšaukti 50 932 2017–2019 metų modelio „Chevrolet Bolt“ elektromobiliai dėl galimo gaisro pavojaus. Pasak „GM“, šiose automobiliuose buvo LG Chem Ochang gamykloje pagamintų aukštos įtampos akumuliatorių, kurie gali kelti gaisro pavojų „įkraunant iki galo arba labai beveik iki galo“.
Atsargumo sumetimais „Chevrolet“ išleido programinės įrangos naujinimus, kurie leido įkrauti iki 90%, o dabartinius 2017–2019 m. „Chevy Bolt“ savininkus ragina įjungti „Hill Top Reserve“ pasirinkimą arba nustatyti transporto priemonės „Target Charge“ lygį iki 90%. 2021 m. rugpjūčio 20 d. „Chevrolet“ pratęsė atšaukimą, įtraukdama visus „Bolt“ modelius (ir EV, ir EUV) bei modelių metus (2017–2022), o bendras atšauktų „Chevy Bolt“ automobilių skaičius yra beveik 142 000. Pranešama, kad „GM“ pakeis atšauktų transporto priemonių akumuliatorius, motyvuodama savo partnerio „LG“ gamybos defektais, kurie gali būti atsakingi už akumuliatorių elementų trumpąjį jungimą.
Techniniai duomenys | Chevrolet Bolt EV |
Variklio galia | 150 kW (200 AG) |
Sukimo momentas | 360 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 60 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 60 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 383 km (EPA) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 7 sek. |
Maksimalus greitis | 145 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 7,2 kW |
DC (greitasis) krovimas | 55 kW |
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis mm.) | 4166/1765/1594 |
Ratų bazė (mm) | 2600 |
Apsisukimo spindulys (m) | 10,8 |
Svoris be krovinio (kg) ir pilnai pakrauto | 1625 |
Bagažinės talpa (L) | 250 |
Varomieji ratai | Priekiniai |