Debiutuojantis „Kia EV3“: ką siūlo novatoriško elektromobilio gamintojai?

Įmonė „Kia“ pristatė naują, kompaktiškų elektrinių visureigių segmentą savo drąsia išore ir naujovišku salono dizainu apibrėžiantį, modelį „EV3“. Unikalus automobilio identitetas sukurtas remiantis novatoriškomis didesniojo, apdovanojimus pelniusio „EV9“ visureigio savybėmis. Naujasis modelis žymi kitą „Kia“ virsmo tvarių mobilumo sprendimų teikėja etapą.

Pietų Korėjos bendrovė tikisi, jog nedidelis, tačiau visavertiškai įrengtas visureigis atneš teigiamų pokyčių tiek prekių ženklui, tiek ir viso pasaulio vairuotojams. Drąsi išorė ir novatoriškas salonas, kuriame maksimaliai išplėsta erdvė, suteikia galimybę prie elektrinių visureigių pereiti platesniam vartotojui ratui. Didžiulį dėmesį medžiagoms ir apdailai skirianti įmonė „Kia“ siekia nustatyti naujus kompaktinių visureigių segmento standartus – tai ypač pabrėžiama automobilio salone.

„Kia EV3“. Gamintojo nuotr.

Bendrovės dizaino filosofija „Suvienytos priešingybės“ (angl. Oposites United) buvo svarbiausia kuriant progresyvios, dinamiškos ir net kiek dramatiškos išvaizdos „Kia EV3“ modelį. Tai paryškina naujos kartos korėjiečių automobilių keliamą emocinį įspūdį.

„EV3 puikiai įkūnija mūsų dizaino filosofiją – žaismingo dizaino derinį su apgalvotu funkcionalumu. Kompaktiška, bet įkvepianti išorė apgaubia erdvų vidų ir skatina leistis į atpalaiduojančias keliones“, – sakė bendrovės vykdomasis viceprezidentas ir „Kia Global Design“ vadovas Karimas Habibas.

„Remiantis šiuo loginiu pagrindu, futuristinę „EV3“ estetiką dar labiau paryškina drąsių spalvų gama. Erdviame salone panaudotos naujos organinės medžiagos perteikia jaunatvišką energijos ir žaismingumo pojūtį“, – pridūrė jis.

Išorės dizainas: geometrinių formų ir emocijų derinys

Harmoningai deranti įspūdinga „EV3“ stogo linija ir geometriškas kėbulas įkūnija „Suvienytų priešingybių“ dizaino filosofiją. Šis jaudinančių, emocingų ir racionalių, logiškų elementų išsiskyrimas sukuria inversijos estetiką, kuri apima kiekvieną kėbulo liniją, paviršių ir detalę.

Žvelgiant iš profilio, „EV3“ traukia dėmesį išskirtine jėga ir judrumu. Ilgas nuožulnus stogas ir hečbeko stiliaus galinis stiklas atspindi itin technišką kėbulo dizainą. Be to, unikalus tūrių ir grafikos naudojimas dar labiau išryškina automobilio novatoriškumą.

„Kia EV3“. Gamintojo nuotr.

Šį ryškų dualizmo įspūdį ypač pabrėžia tvirtas, kvadratinių „EV3“ ratų arkų ir raumeningai atrodančių sparnų linijų derinys. Taip pat plokščia ir lygi automobilio kėbulo vidurinė dalis, smarkiai besiskirianti nuo techniškesnės juodos ir pilkos apatinės apdailos. Kiekvienas tokių iš pažiūros prieštaringų elementų derinys yra logiško, bet labai emocingo dizaino dalis.

19 colių skersmens ratlankiai yra viena įspūdingiausių naujojo elektromobilio detalių. Kvadratinėse arkose sumontuoti ratai kartu su unikaliais grafiniais elementais ir kontrastinga apdaila atspindi prekių ženklo filosofiją. Išgryninto paviršiaus priekinėje dalyje įrengti vertikalūs žibintai padeda sutvirtinti užtikrintumo įspūdį.

Nauja, tvirta ikoniškosios gamintojo „Tigro nosies“ dizaino interpretacija apima visų naujųjų modelių šviesų koncepciją. Ją dar labiau sustiprina vertikaliai išdėstyti dienos šviesų žibintai.

Galinė dalis meistriškai atskleidžia „EV3“ pritaikytų aukštųjų technologijų kalbą ir kryptingą dizainerių poziciją. Stora galinės dalies apdailos linija, pabrėžianti tvirto C statramsčio ir dinamiškos stogo linijos sąsają, dar labiau sustiprina automobilio tvirtumo pojūtį. Lakoniški, griežtų formų galiniai žibintai yra sklandžiai integruoti į galinį stiklą.

„Kia EV3“. Gamintojo nuotr.

Būsimiems automobilio pirkėjams bus siūloma rinktis iš devynių kėbulo spalvų: keturios iš jų buvo sukurtos išskirtinai naujajam modeliui.

„Kia EV3 GT-Line“ versijoje „Suvienytų priešingybių“ dizaino filosofija išryškėja dar labiau. Visureigio priekyje kontrastinga apatinė kėbulo apdaila yra ryškesnė, dinamiškesnė, o kampas, kuriuo jis įsirėžia į kėbulą, – dar aštresnis.

Salone – gamtos įkvėpta estetika, skirta keleivių gerovei padidinti

Erdviame „EV3“ salone patogiai telpa penki žmonės. Jame taip pat įdiegtos „Suvienytų priešingybių“ dizaino filosofijos vertybės, kad būtų užtikrintas aukštesnis gerovės lygis. Sklandžiai, tiksliai ir paprastai suderinęs kontrastingus dalykus, gamintojas sukūrė itin funkcionalų saloną, kurio atmosfera leidžia mėgautis tiek trumpomis, tiek ilgomis išvykomis.

Išgrynintas, aiškus, neperkrautas prietaisų skydelis gražiai dera su aiškiomis interjero linijomis ir suteikia futuristinį ir įkvepiantį tikslo pojūtį. Tarp dviejų 12,3 colio įstrižainės jutiklinių ekranų įrengta segmentinė penkių colių ekrano zona išsiskiria patogiu jutikliniu klimato kontrolės funkcijos valdymu.

Kartu ši ekranų sąsaja labai tiksliai ir intuityviai pateikia informaciją vairuotojui skaidria grafika. Ekranai tęsiasi iki prietaisų skydelio vidurio, kad priekinėje sėdynėje sėdintis keleivis taip pat galėtų naudotis pramogų ir navigacijos funkcijomis.

„Kia EV3“. Gamintojo nuotr.

Paprastas ir intuityvus valdiklių išdėstymas leidžia vairuotojui rečiau atitraukti rankas nuo vairo ir sutelkti dėmesį į kelią. Daugelį „EV3“ funkcijų, įskaitant važiavimo režimą, pastovaus greičio palaikymo funkciją, pramogas ir navigaciją, galima pasiekti ir valdyti paprasčiausiai paspaudus mygtukus ant vairo. Kitas mygtukų rinkinys, sklandžiai integruotas į juostelę po centriniu ekranu, leidžia valdyti tokias funkcijas kaip žemėlapis, multimedija ir kitų automobilio sistemų parinktis.

Elegantiška centrinė konsolė atskiria vairuotojo ir priekinio keleivio erdves. Šią konsolę taip pat sudaro stumdomasis stalelis ir dėtuvė. Konsolė lanksčiai konfigūruojama pagal keleivių poreikius. Apatinėje dalyje galima laikyti gėrimus, užkandžius ir net mažas kuprines, o asmeninius elektroninius daiktus – kaip antai nešiojamuosius ar planšetinius kompiuterius – galima pasidėti ant stalelio, kai automobilis stovi.

Stumdomasis stalelis puikiai atspindi automobilyje sukurtą gyvenamąją erdvę primenančią atmosferą – šiuo atžvilgiu „Kia“ akivaizdžiai pranoksta įprastas transporto priemones. Kartu su daugybe parinkčių reguliuojamu aplinkos apšvietimu ir itin patogiomis sėdynėmis, kuriose yra USB-C įkrovimo lizdai ir atlenkimo funkcija, stumdomasis stalelis leidžia keleiviams maksimaliai atsipalaiduoti, kai „EV3“, pavyzdžiui, stovi įkrovimo vietoje.

Kurdami „EV3“ saloną, „Kia“ dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš gamtos, o šis požiūris padarė didelę įtaką kompaktiško visureigio vidaus spalvoms, medžiagoms ir apdailai. Natūralių oro, žemės ir vandens elementų įkvėpti vairuotojai galės rinktis iš įvairių apdailos spalvų, įskaitant subtilią pilką, šiltą pilką ir mėlyną, o juodas onikso atspalvis vyraus „GT-Line“ versijoje.

Kaip ir kiekviename naujame „Kia“ modelyje, EV3 yra integruota daugybė įvairių tvarių elementų, kurie padidina bendrą įmonės tvarumo mastą. Gamtą tausojančios medžiagos naudojamos visame automobilio salone.

Siekiant sukurti jaukumo ir prabangos pojūtį, prietaisų skydelio ir durelių apdaila padengta aukščiausios kokybės perdirbtu audiniu. O polietileno tereftalatas (PET) – vienas lengviausiai pasaulyje perdirbamų plastikų – randamas daugelyje EV3 salono dalių, įskaitant sėdynes, konsolės apdailą, durų porankius, smulkius apvadus, grindų kilimėlius ir bagažinės dangalą.

Pranešimas spaudai.

Techniniai duomenysKia EV3 Standard RangeKia EV3 Long Range
Variklio galia150 kW (204 AG)150 kW (204 AG)
Sukimo momentas283 Nm283 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa58.3 kWh81.4 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa55 kWh78 kWh
Nuvažiuojamas atstumas410 km (WLTP)600 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
7,5 sek7,7 sek
Maksimalus greitis170 km/val.170 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas100 kW135 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4300/1850/15604300/1850/1560
Ratų bazė (mm)26802680
Varomieji rataiPriekiniaiPriekiniai
Masė (be krovinio/pakrauta) kg1800/nd1950/nd
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L460/1250460/1250
Bagažo talpa po kapotu L2525
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kgndnd
Apsisukimo spindulys Mndnd
PlatformaHMG E-GMPHMG E-GMP
Kėbulo tipasSUVSUV
Šilumos siurblysndnd

Jums taip pat gali patikti

Naujasis „Audi Q6 e-tron“

Lancia Ypsilon elektromobilis

Pirmasis „Lancia“ elektromobilis- „Ypsilon“

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *