Elektrinis „gelikas“
„Mercedes-Benz“ elektrifikuoja vis daugiau savo modelių. Ne išimtis laukia ir ikonos- „G“ klasės visureigio. „Concept EQG“ parodo, kaip maždaug atrodys 2024 metais pasirodysiantis serijinis elektromobilis.
2018 m. sausį Detroite vyko dabartinės kartos „Mercedes-Benz G“ klasės modelio pasaulinė premjera, kurioje dalyvavo ir Holivudo numylėtinis Arnoldas Schwarzeneggeris. Turbūt žinote, kad jis yra didelis „G“ gerbėjas ir mylėtojas. Ir tada jis iš tuometinio „Daimler AG“ valdybos pirmininko sulaukė pažado, kad artėjanti modelių elektrifikacija neaplenks ir „G“ klasės. Po kelerių metų „Mercedes-Benz“ ištesėjo savo pažadą- parodė „Concept EQG“. „Kai tik rinkos sąlygos leis, iki dešimtmečio pabaigos, „Mercedes-Benz“ bus pasirengęs visiškai elektrai“, – pabrėžia Markusas Schäferis, „Daimler AG“ valdybos narys ir „Mercedes-Benz Cars“ generalinis direktorius.
„G“ klasės modelio istorija prasidėjo dar 1979 m. „Didžiuojamės iki šiol pagamintais daugiau nei 400 000 „G“, – pabrėžia dr. Emmerichas Schilleris, „Mercedes-Benz G GmbH“ generalinis direktorius ir „Mercedes-Benz AG“ visureigių transporto priemonių skyriaus vadovas. „Per daugiau nei 40 metų trukusią modelio istoriją „G“ klasėje visada buvo naudojama moderniausia ir tuo metu tinkamiausia pavaros technologija – nuo pirmųjų dienų prieškamerinio atmosferinio dyzelinio iki AMG 4,0 l V8. Dabartinis geriausias modelis- „G 63“. Atsižvelgiant į mūsų strategiją „Tik elektra“, šios bekelės legendos elektrifikavimas yra tiesiog logiškas kitas žingsnis – ir be galo žavus projektas. „Mercedes-Benz“ visureigio legendos išvaizda per visą laikotarpį pasikeitė tik nežymiai. Net ir 2018 m. pristatydamas didžiulį technologinį šuolį modelio istorijoje, „Mercedes-Benz“ tik atsargiai tobulino neabejotinai įspūdingą dizainą.
„EQG“ serijos elektromobilis turėtų pasirodyti 2024 m., bent jau taip buvo sakoma per spaudos konferenciją. Planuoja, kad elektrinis „EQG“ modelis turėtų būti toks pat pravažus ir toks pat patikimas, kaip su vidaus degimo varikliais varomi modeliai. Kol kas žinoma, kad koncepcinis „EQG“ turi rėminę konstrukciją su nepriklausoma pakaba priekyje ir fiksuota gale. Spėjama, kad galėtų būti sumontuotas 107,8 kWh talpos akumuliatorius. Visus ratus suks 4 elektros varikliai, kurie bus prie kiekvieno rato. Jų bendra galia taip pat nežinoma, bet spėjama, kad turėtų būti maždaug iki 400 kW. Tam, kad visureigis turėtų palėtintą pavarą, „EQG“ elektromobilyje bus sumontuota dviejų greičių pavarų dėžė.