Electric GT

FIA anonsavo būsimus reikalavimus electric GT lenktynių elektromobiliams

Pagaliau FIA sugalvojo, kad į lenktynių trasas reikėtų išleisti ir rimtesnę elektrinę techniką. O tam, kad būtų dar įdomiau žiūrėti, tai paskelbė ir techninius reikalavimus, kurie bus keliami elektromobiliams.

Štai kokie tie reikalavimai:

  • Iki keturių elektrinių variklių.
  • Galiniai arba visi varomieji ratai.
  • 87 kWh akumuliatorius.
  • Didžiausia variklių galia- 430 kW.
  • Įkrovimas- iki 700 kW.
  • Įsibėgėjimas iki 100 km/val- 2,4 s.
  • Didžiausias greitis- 300 km/val.
  • Minimalus automobilių svoris svyruos nuo 1490kg iki 1530kg.

Akumuliatoriai bus suprojektuoti taip, kad būtų galima įkrauti maksimalia 700 kW galia. O tai leis lenktynių sustojimo metu per kelias minutes užpildyti iki 60% akumuliatoriaus talpos. Akumuliatorių elementus gamins „Saft“, kuri yra „Total“ dukterinė įmonė.

Pasak FIA prezidento Žano Todo, tai šios lenktynės taps puikia paskata žingsniuoti vis greičiau link tvaraus mobilumo. Belieka būsimoms komandoms palinkėti sėkmės ir kantrybės kuriant naujausias technologijas. Su nekantrumu lauksiu pirmųjų varžybų.

Pabaigai priminsiu, kad vyksta elektrinių formulių lenktynės „Formula E“, visureigių lenktynės „Extreme E“, „The Jaguar I-PACE eTROPHY“ lenktynės. Seniau dar teko girdėti, kad vyks varžybos, kuriose visi lenktyniaus „Tesla Model S“ automobiliais. Taip pat buvo pristatytas ir elektrinis rali krosas, bet apie jį- kitą kartą.

FIA nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„BMW IX2“ elektromobilis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *