„Ford“ tęsia elektrifikaciją- pristatytas elektrinis „Explorer“
„Ford“ šiandien pristatė visiškai naują elektrinį „Explorer“ – drąsų naują elektromobilį, kuriame vokiška inžinerija derinama su įspūdingu amerikietišku stiliumi. „Ford“ planuoja, kad nuo 2030 m. bus gaminamos tik elektrinės transporto priemonės.
„Explorer“ yra naujos veislės įdomių „Ford“ elektrinių transporto priemonių pradininkas. Mūsų amerikietiškomis šaknimis persmelktas, pagamintas Kelne ir skirtas Europos pirkėjams, jis yra pasiruošęs dideliems nuotykiams ir turi viską, ko klientams prireiks kasdieniam vairavimui“, – sakė generalinis direktorius Martinas Sanderis.
Aerodinamiška išorė atspindi legendinio „Ford“ amerikietiško visureigio dvasią ir tvirtą stilių naujai elektros erai, kurią taip pat apibūdina drąsus „skydo“ dizainas vietoje tradicinių grotelių.
„Explorer“ SYNC Move informacinė ir pramoginė sistema ne tik palaiko ryšį tarp keleivių, bet ir turi judantį 15 colių jutiklinį ekraną, kuris gali sklandžiai slysti aukštyn ir žemyn, kad tiktų vairuotojui. Dviem dideliems išmaniesiems telefonams skirtame skyriuje yra standartinis belaidis įrenginio įkroviklis, o SYNC Move užtikrina belaidį suderinamumą su Android Auto ir Apple CarPlay.
Pirmą kartą Europoje bus galima naudoti pažangią vairuotojo pagalbos sistemą „Assisted Lane Change 3“, kuri leidžia sklandžiai ir saugiai persirikiuoti paspaudus svirtelę. Apie artėjančius dviratininkus prieš atidarant duris įspės „Clear Exit Assist 3“ sistema.
„Ford“ teigė, kad „Explorer“ bus siūlomas dviejų versijų: „Explorer“ ir „Explorer Premium“. Pradinė kaina prasidės nuo mažiau nei 45 000 eurų, pardavimai prasidės vėliau šiais metais. Daugiau techninių detalių, tokių kaip akumuliatoriaus talpa ir nuvažiuojamas atstumas, gamintojas neatskleidė. Bet galima spėti, kad „Explorer“ naudos tokius pat 52 kWh ir 77 kWh akumuliatorius, kaip ir „ID.4“, nes šis „fordas“ bus gaminamas ant tokios pat MEB platformos.
Norite „Explorer“ išbandyti virtualiai? –>Paspauskite ant šios nuorodos ir galėsite tai padaryti<–
Techniniai duomenys | Ford Explorer Extended Range RWD | Ford Explorer Extended Range AWD | Ford Explorer Standard Range RWD |
Variklio galia | 210 kW (286 AG) | 250 kW (340 AG) | 125 kW (170 AG) |
Sukimo momentas | 545 Nm | 679 Nm | 310 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 82 kWh | 82 kWh | 55 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 77 kWh | 79 kWh | 52 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 602 km (WLTP) | 566 km (WLTP) | 380 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 6,4 sek | 5,3 sek | 9,0 sek |
Maksimalus greitis | 180 km/val. | 180 km/val. | 160 km/val. |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 135 kW | 185 kW | 115 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4468/1871/1630 | 4468/1871/1630 | 4468/1871/1630 |
Ratų bazė (mm) | 2767 | 2767 | 2767 |
Varomieji ratai | Galiniai | Visi | Galiniai |
Masė (be krovinio/pakrauta) kg | 2190/2675 | 2267/2740 | 2008/2490 |
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L | 536/1422 | 536/1422 | 536/1422 |
Bagažo talpa po kapotu L | 0 | 0 | 0 |
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg | 750/1000 | 750/1200 | 750/1000 |
Apsisukimo spindulys M | 9,7 | 10,8 | 9,7 |
Platforma | VW MEB | VW MEB | VW MEB |
Kėbulo tipas | SUV | SUV | SUV |
Šilumos siurblys | Yra | Yra | Yra |