FORD EXPLORER EV

„Ford“ tęsia elektrifikaciją- pristatytas elektrinis „Explorer“

„Ford“ šiandien pristatė visiškai naują elektrinį „Explorer“ – drąsų naują elektromobilį, kuriame vokiška inžinerija derinama su įspūdingu amerikietišku stiliumi. „Ford“ planuoja, kad nuo 2030 m. bus gaminamos tik elektrinės transporto priemonės.

Elektromobilis „Ford Explorer“. Gamintojo nuotr.

„Explorer“ yra naujos veislės įdomių „Ford“ elektrinių transporto priemonių pradininkas. Mūsų amerikietiškomis šaknimis persmelktas, pagamintas Kelne ir skirtas Europos pirkėjams, jis yra pasiruošęs dideliems nuotykiams ir turi viską, ko klientams prireiks kasdieniam vairavimui“, – sakė generalinis direktorius Martinas Sanderis.

Aerodinamiška išorė atspindi legendinio „Ford“ amerikietiško visureigio dvasią ir tvirtą stilių naujai elektros erai, kurią taip pat apibūdina drąsus „skydo“ dizainas vietoje tradicinių grotelių.

„Explorer“ SYNC Move informacinė ir pramoginė sistema ne tik palaiko ryšį tarp keleivių, bet ir turi judantį 15 colių jutiklinį ekraną, kuris gali sklandžiai slysti aukštyn ir žemyn, kad tiktų vairuotojui. Dviem dideliems išmaniesiems telefonams skirtame skyriuje yra standartinis belaidis įrenginio įkroviklis, o SYNC Move užtikrina belaidį suderinamumą su Android Auto ir Apple CarPlay.

Elektromobilis „Ford Explorer“. Gamintojo nuotr.

Pirmą kartą Europoje bus galima naudoti pažangią vairuotojo pagalbos sistemą „Assisted Lane Change 3“, kuri leidžia sklandžiai ir saugiai persirikiuoti paspaudus svirtelę. Apie artėjančius dviratininkus prieš atidarant duris įspės „Clear Exit Assist 3“ sistema.

„Ford“ teigė, kad „Explorer“ bus siūlomas dviejų versijų: „Explorer“ ir „Explorer Premium“. Pradinė kaina prasidės nuo mažiau nei 45 000 eurų, pardavimai prasidės vėliau šiais metais. Daugiau techninių detalių, tokių kaip akumuliatoriaus talpa ir nuvažiuojamas atstumas, gamintojas neatskleidė. Bet galima spėti, kad „Explorer“ naudos tokius pat 52 kWh ir 77 kWh akumuliatorius, kaip ir „ID.4“, nes šis „fordas“ bus gaminamas ant tokios pat MEB platformos.

Elektromobilis „Ford Explorer“. Gamintojo nuotr.

Norite „Explorer“ išbandyti virtualiai? –>Paspauskite ant šios nuorodos ir galėsite tai padaryti<–

Techniniai duomenysFord Explorer Extended Range RWDFord Explorer Extended Range AWDFord Explorer Standard Range RWD
Variklio galia210 kW (286 AG)250 kW (340 AG)125 kW (170 AG)
Sukimo momentas545 Nm679 Nm310 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa82 kWh82 kWh55 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa77 kWh79 kWh52 kWh
Nuvažiuojamas atstumas602 km (WLTP)566 km (WLTP)380 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
6,4 sek5,3 sek9,0 sek
Maksimalus greitis180 km/val.180 km/val.160 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas135 kW185 kW115 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4468/1871/16304468/1871/16304468/1871/1630
Ratų bazė (mm)276727672767
Varomieji rataiGaliniaiVisiGaliniai
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2190/26752267/27402008/2490
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L536/1422536/1422536/1422
Bagažo talpa po kapotu L000
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/1000750/1200750/1000
Apsisukimo spindulys M9,710,89,7
PlatformaVW MEBVW MEBVW MEB
Kėbulo tipasSUVSUVSUV
Šilumos siurblysYraYraYra

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *