Ford Focus Electric

Ford Focus Electric

Elektrinis „Focus’as“ debiutavo 2011 m. Ir tai buvo pirmasis „Ford“ elektromobilis. Na, ne visai pirmasis. Pirmas buvo „Ranger EV“, bet kadangi džipukas rinkoje išbuvo tik keletą metų ir buvo skirtas tik JAV rinkai, tai visai teisinga, jeigu sakysime, kad būtent „Focus“ nusipelno šio vardo. Pirmoji versija buvo su 23 kWh akumuliatoriumi, kuris buvo net ir aušinimas skysčiu. Atnaujinta versija išleista 2017 m. Ir ji turėjo 33.5 kWh akumuliatorių.

Techniniai duomenysFord Focus Electric (I karta)Ford Focus Electric (II karta)
Didžiausia galia kW 107 kW (143 AG)107 kW (143 AG)
Didžiausias sukimo momentas250 Nm250 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa23 kWh33,5 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa19,6 kWh— kWh
Nuvažiuojamas atstumas162 km (NEDC)185 km (NEDC)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
11,4 sek10,5 sek
Maksimalus greitis135 km/h135 km/h
AC (lėtasis) krovimas6,6 kW6,6 kW
DC (greitasis) krovimasNėra50 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4358/1823/14664359/1824/14188
Svoris be krovinio (kg)17001643
Bagažinės talpa (L)237402
Varomieji rataiPriekiniaiPriekiniai
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.
„Ford Focus Electric“. „Ford“ nuotr.

Jums taip pat gali patikti

„Ford“ pristato naują elektrinį „Capri“. Legenda atgimsta?

Mustang Mach-E Rally

Ralio įkvėptas „Ford Mustang Mach-E Rally“

FORD EXPLORER EV

„Ford“ tęsia elektrifikaciją- pristatytas elektrinis „Explorer“

Ford E-Transit Custom

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

1 thoughts on “Ford Focus Electric”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *