Ford elektromobiliai
Ford Focus Electric
Elektrinis „Focus’as“ debiutavo 2011 m. Ir tai buvo pirmasis „Ford“ elektromobilis. Na, ne visai pirmasis. Pirmas buvo „Ranger EV“, bet kadangi džipukas rinkoje išbuvo tik keletą metų ir buvo skirtas tik JAV rinkai, tai visai teisinga, jeigu sakysime, kad būtent „Focus“ nusipelno šio vardo. Pirmoji versija buvo su 23 kWh akumuliatoriumi, kuris buvo net ir aušinimas skysčiu. Atnaujinta versija išleista 2017 m. Ir ji turėjo 33.5 kWh akumuliatorių.
Techniniai duomenys | Ford Focus Electric (I karta) | Ford Focus Electric (II karta) |
Didžiausia galia kW | 107 kW (143 AG) | 107 kW (143 AG) |
Didžiausias sukimo momentas | 250 Nm | 250 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 23 kWh | 33,5 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 19,6 kWh | — kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 162 km (NEDC) | 185 km (NEDC) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 11,4 sek | 10,5 sek |
Maksimalus greitis | 135 km/h | 135 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 6,6 kW | 6,6 kW |
DC (greitasis) krovimas | Nėra | 50 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4358/1823/1466 | 4359/1824/14188 |
Svoris be krovinio (kg) | 1700 | 1643 |
Bagažinės talpa (L) | 237 | 402 |
Varomieji ratai | Priekiniai | Priekiniai |
Ar apsimoka nupirkti toki elektromobili? Ar geriau leaf 2015?