E Transit

„Ford“ pristatė populiariausio pasaulyje krovininio mikroautobuso elektrinę „E-Transit“ versiją

Šiandien, po 55 metų nuo „bitės darbininkės“ gamybos pradžios, „Ford“ pristatė elektrinį „E-Transit“. Bet norint įsigyti dar reikės lukterti- gamyba turėtų prasidėti tik kitų metų pabaigoje Amerikoje. Europoje turėtų būti galima įsigyti nuo 2022 m. pavasario.

„Ford E-Transit“. „Ford“ nuotr.

Visi, kurie buvo pripratę prie krovinių vežimo šiuo automobiliu, neturėtų nusivilti. Bent jau kroviniui skirta vieta. Ji išliks tokio pat dydžio, kaip ir iškastiniu kuru varomuose automobiliuose, nes akumuliatorius bus įmontuotas automobilio dugne. Bus galima rinktis iš trijų ratų bazių ir dviejų stogo aukščių variantų. Nuo pasirinkto varianto priklausys, kiek vietos turėsite kroviniui- nuo 9,5 iki 15,1 kubinių metrų. Maksimalus krovinio svoris furgone bus iki 1616 kg, o versijai su platforma 1,967 kg. Papildomai galėsite pasirinkti „Pro Power Onboard“ įrangą, kuri leis per 230 voltų lizdą prijungti jums reikalingus įrankius iki 2,3 kW galios.

„Ford E-Transit“. „Ford“ nuotr.

O kiek gi jis nuvažiuos? Štai per pristatymą minėjo, kad bus galima nuvažiuoti apie 200 km (126 mylias) Amerikoje. Ten automobiliai bandomi pagal EPA metodiką. O Europai skirtojo modelio aprašyme jau figūruoja 350 km (pagal WLTP). Žinoma, tiek pavyks nuvažiuoti tik su tuščiu, o ne pilnai pakrautu mikroautobusu. „E-Transit“ turės „tik“ 67 kWh akumuliatorių. Daugeliui gali pasirodyti, kodėl toks nedidelis? Visų pirma, tai talpesnis „akumas“ galėtų padidinti ir taip nemažą automobilio kainą, kuri prasidės nuo 45000 dolerių, bei galėtų sumažinti krovinio skyriaus naudingą plotą. Antras dalykas tas, kad „Ford“ yra išanalizavusi 48280320 nuvažiuotų kilometrų ir priėjo išvados, kad vidutiniškai krovininis mikroautobusas nuvažiuoja apie 120 km per dieną. Linksmesnė naujiena ta, kad galinius ratus suks net 198 kW (269 AG) elektrinis variklis. Šiuo metu tai yra galingiausias variklis iš visų Europoje parduodamų visiškai elektrinių krovininių furgonų (bent jau kol kas). Galiniai varantieji ratai užtikrins puikų sukibimą, kai transporto priemonė bus sunkiai pakrauta.

„Ford E-Transit“. „Ford“ nuotr.

Salone lauks moderniausia komunikacijos ir pramogų sistema „Ford Sync 43“. Bent jau taip teigia „Ford“. Viskas bus prijungta prie interneto. O tai leis geriau planuoti maršrutą, nes visas eismas bus matomas realiu laiku. Valdymas balsu irgi patobulintas. O, kad viską valdyti būtų lengviau, tai įmontuotas net 30,5 cm įstrižainės ekranas.

„Ford E-Transit“. „Ford“ nuotr.

Europoje klientams bus teikiama aštuonerių metų arba 160 000 km garantija akumuliatoriui ir aukštos įtampos elektriniams komponentams.

O kaip su keleiviniais? Kolkas nepranešama, kada pasirodys keleiviniai E-Transit“.

Techniniai duomenysFord E-Transit“
Variklio galia198 kW (269 AG)
Sukimo momentas430 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa— kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa67 kWh
Nuvažiuojamas atstumas350 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
n.d.
Maksimalus greitisn.d.
AC (lėtasis) krovimas11 kW
DC (greitasis) krovimas115 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.)n.d.
Varomieji rataiGaliniai

Žemiau galite pasižiūrėti šio mikroautobuso pristatymą.

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.