„Ford“ pristato naują elektrinį „Capri“. Legenda atgimsta?

Jeigu esate vienas iš tų, kurie laukėte atgimstančio elektrinio kupė, tai greičiausiai, kad teks nusivilti. Nes „Ford“ pristatė ne dviejų durų automobilį, bet naują sportišką visureigį.

Trumpai apie „Capri“ istorijos pradžią

Pirmasis „Capri“ buvo pristatytas 1969 m. sausį. Šiuo modeliu „Ford“ norėjo užkariauti Europos rinką taip, kaip tą padarė Šiaurės Amerikoje su „Ford Mustang“. Kai debiutavo originalusis/senasis „Capri“, tai pardavimai šovė į aukštumas – per pirmuosius dvejus metus parduota daugiau nei 400 000 modelių. 1986 m. gruodžio 19 d. „Ford“ gamykloje Kelne buvo pagamintas paskutinis „Capri“.

Gamintojo nuotr.

Prieš pristatant

Dar prieš elektromobilio pristatymą socialiniame tinkle X gamintojas patalpino šį video:

Šiame video žmogus atvažiuoja su senučiuku „Capri“ ir bando prijungti įkrovimo laidą. Ant automobilio ir ant grindinio parašyta „The Legend Is Back 10.07.24“. Tai jau buvo ženklas, kad „Ford“ turbūt pristatys elektrinį dvidurį automobilį. Panašiai ir atsitiko, tik automobilis yra ne dviduris, o kaip sportiškas visureigis.

Apie naująjį „Capri“

Kaip ir elektrinis „Explorer“, „Capri“ gaminamas ant „VW MEB“ platformos.

Bus dvi elektromobilio versijos- galinių ir visų varančiųjų ratų. Galiniais ratais varoma versija turi 77 kWh akumuliatorių ir 210 kW (286 AG) galios elektros variklį. Nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sek., o didžiausias greitis bus 180 km/val. Galiniais ratais varomas automobilis pagal WLTP standartą nuvažiuos iki 627 kilometrų. Kintamąja srove (AC) bu galima įkrauti iki 11 kW galia, o greitasis įkrovimas (DC)- iki 135 kW galia.

„Ford Capri“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

Visų varančiųjų ratų versija turi 79 kWh talpos akumuliatorių, kuris leidžia nuvažiuoti iki 592 kilometrų. Bendra dviejų variklių galia yra 250 kW (340 AG), tai leidžia nuo nulio iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,3 sek. Visais ratais varomos versijos maksimalus greitis taip pat siekia 180 km/val. Ši modifikacija taip pat ir įsikraus greičiau- greitasis įkrovimas bus iki 185 kW.

Automobilio dydis ir įranga

4 634 mm ilgio, 1872 mm pločio ir 1 626 mm aukščio naujasis Ford Capri EV yra panašus į VW ID.5 (4 599 mm ilgio, 1 852 mm pločio, 1 603 mm aukščio). Ratų bazė yra 2767 mm. Standartiniai lengvojo lydinio ratlankiai – 19 colių. Bus galima pasirinkti 20 ir 21 colių ratlankius. Bagažinės talpa- 570 litrų talpos, o nulenkus antrą sėdynių eilę talpa padidėja iki 1510 litrų.

„Ford Capri“ elektromobilio salonas. Gamintojo nuotr.

Naujasis „Capri“ turi daugybę modernių pagalbinių sistemų, kurios apima ir automatinį eismo juostos keitimą. Automobilyje rasite „Cross-Traffic Alert“ su aktyviu stabdymu, taip pat išmaniąją greičio palaikymo sistemą su „Stop&Go“, „Avoidance Assist“, „Lane Assist“, „Lane Pilot“ ir „Pre-Collision Assist“.

Centrinėje konsolėje yra „Ford SYNC Move“ 14,6 colio įstrižainės ekranas, kurio apačią galima pastumti, taip jis pasitarnaus kaip daiktadėžės dangtelis. Centrinėje dalyje rasite ir didelę 17 litrų „MegaConsole“ dėtuvę. Standartinėje komplektacijose bus ir masažuojanti vairuotojo sėdynė. Žinoma, šildomas vairas ir priekinės sėdynės taip pat bus, kaip ir galimybė nuotoliniu būdu įjungti išankstinį salono oro kondicionavimą.

Garso sistema su septyniais garsiakalbiais (premium komplektacija jų turės 10).

„Ford“ naujasis elektrinis visureigis netrukus bus pradėtas gaminti Kelno elektromobilių gamykloje.

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *