ID.3 1ST

Į Šiaulius atvyko „VW“ „ID.3 1ST“

Jau nuo šiandien (2020.09.25) Šiaulių „VW“ centre „Transalda“ galite susipažinti su naujuoju „ID.3 1ST“ elektromobiliu. Priminsiu, kad šį modelį buvo galima rezervuoti nuo 2019 m. gegužės 8 dienos sumokėjus 1.000 Eur užstatą. Lietuvai tada buvo skirta tik 20 vienetų. Ir tie patys buvo išgraibstyti per porą valandų. Pasak gamintojo, šių „ID.3 1ST“ versijų bus tik 30000. Ir vienu pirmųjų savininku galite tapti jūs 🙂

„VW ID.3 1ST“ (N. Jakimavičiaus nuotr.)

O dabar mano įspūdžiai apie patį elektromobilį.
Kaip ir su „Hyundai Kona Electric“, taip ir su šiuo suklydau dėl dydžio. Nuotraukose „ID.3 1ST“ atrodo mažesnis. Bet priėjus arčiau pakeičiu savo pirminį nusistatymą- jis tikrai nėra mažas. Iš pirmo žvilgsnio dizainas pasirodė neįprastas akiai. Bet išsiskiriantis iš kitų. Priekis trumpas ir suapvalintas, o galas jau sportiškai kampuotas.
Galima rinktis ir iš dviejų spalvų- kėbulas bus vienos, o stogas kitos spalvos. Vienu žodžiu- naujasis elektromobilių šeimos atstovas atrodo tikrai neblogai 🙂

„VW ID.3 1ST“ (N. Jakimavičiaus nuotr.)


Viduje pasitiks neįprastai daug baltos spalvos. Nebijokite, bus galima užsisakyti ir kitokias spalvas. Atsisėdus už vairo aplanko jausmas, tarsi būčiau didesnės klasės automobilyje. Vietos daugiau nei pakankamai. Vairuotojo akis pasitiks baltas odinis vairas, mažesnis prietaisų skydelio ekranas, o centrinėje konsolėje lauks jau didesnis ekranas. Beje, iš karto matosi, kaip sklandžiai viskas vyksta tame ekrane- be jokių uždelsimų. Kadangi važiavimo režimų pasirinkimo rankenėlė yra prie vairo, tai leidžia nemažai vietos sutaupyti daiktadėžėms- jose turėtų tilpti „pusė jūsų gyvenimo“ 🙂 Yra ir patogūs atlošai rankoms. 2 „USB Type-C” jungtys priekyje ir 2 gale. Salono apšvietimui galėsite rinktis iš nemažai spalvų.

Daug nevažiavau, bet iš karto pastebėjau, kad yra labai neblogas matomumas. Priekinio stiklo apačioje bus tokios švieselės per visą ilgį. Tarkime, kad navigacija rodo posūkį į kairę, tai tos švieselės slinks irgi į kairę. Nežinau, ar šitoks „pribumbasas“ reikalingas, bet gal pakeisiu nuomonę, kai ją išbandysiu plačiau.
Gale kojoms vietos nėra mažai. Mano ūgis 189 cm, tai dažnai kituose automobiliuose tenka sėdėti „susipakavus“, o čia lieka dar apie 10 cm laisvos vietos. Galvai irgi vietos lieka nemažai.

„ID.3 1ST“

Bagažinės talpa- 385 l. Nėra labai labai didelė, bet nepamirškite, kad po ja yra elektrinis variklis, kuris suka galinius ratus. Jo galia- 150 kW (204 AG) ir 310 Nm. Maksimalus greitis sieks 160 km/h. Nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės maždaug per 7,3 s.
Beje, galiniai stabdžiai- būgniniai. Kaip teigia gamintojas, jie yra patikimesni, kai stabdžiai naudojami retai. O su elektromobiliais taip ir yra, kad stabdote žymiai dažniau be stabdžių pedalo.
Po automobiliu įtaisytas 58 kWh (panaudojamos talpos) akumuliatorius, kuris turėtų leisti nuvažiuoti apie 420 km. (pagal WLTP). Namuose jį galėsite įkrauti iki 11 kW, o greito įkrovimo stotelėse- iki 100 kW galia. Įkrovimo vieta galinėje automobilio dalyje, dešinėje. Kaip ir pas elektrinį „Golf-ą“.

Visi pirkėjai kol kas gaus ir nemokamus 2000 kWh arba 600 € elektros energijai.
Vėliau pasirodys ir kitos versijos- su 45 kWh akumuliatoriumi (330 km. pagal WLTP) ir su 77 kWh akumuliatoriumi (550 km. pagal WLTP).
Šis modelis, kurį matote nuotraukoje, kainuoja 46.200 EUR įskaitant PVM. Tai dar atmeskite 4000 EUR valstybės paramą naujam elektromobiliui ir 1000 EUR už seną automobilį. Viso būtų 41.2000 EUR.

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

1 thoughts on “Į Šiaulius atvyko „VW“ „ID.3 1ST“”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *