NIO eT7
2021 m. Sausio 9 d., „NIO“ dienos renginio metu, „NIO“ pristatė ketvirtąjį elektromobilio modelį- „NIO ET7“. Šiame sedane yra autonominiai važiavimo jutikliai, kurie integruoti į automobilio kėbulą. Bus ir naujausios 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2 ir V2X technologijos. Jeigu esate didelis muzikos mėgėjas, tai rasite tokį dalyką kaip 7.1.4 garso sistemą, kurią sudarys net 23 garsiakalbiai.
„NIO“ turės autonominio vairavimo funkciją, vienuolika 8 MP kamerų, vieną 1550 nm LiDAR, penkis penkių milimetrų bangų radarus, 12 ultragarso jutiklių, du GPS + IMU (IMU- inerciniai matavimo vienetai). Šie visi jutikliai ir davikliai bus sujungti į vieną sistemą, kuri vadinsis „Adam“. Jau turbūt įsivaizduojate, kad viskam suvaldyti reikės labai galingo kompiuterio, ar ne? Tai pasak „NIO“, jų kompiuteris bus net 7 kartus galingesnis už dabartinius „Tesla“ kompiuterius. Beje, autonominio vairavimo funkciją bus galima prenumeruoti. Kai bus prieinama, ši sistema turėtų kainuoti 135.33 dolerius per mėnesį.
„NIO ET7“ galite užsisakyti jau dabar (tik Kinijoje), bet elektromobilių pristatymo tikimasi ne anksčiau kaip 2022 m. Iš viso bus trys versijos: su 70 kWh akumuliatoriumi, su 100 kWh akumuliatoriumi ir 150 kWh akumuliatoriumi.
Versija | „NIO ET7“ 70 kWh | „NIO ET7“ 100 kWh | „NIO ET7“ 150 kWh |
Variklių galia | 480 kW | 480 kW | 480 kW? |
Sukimo momentas | 850 Nm | 850 Nm | 850 Nm? |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 70 kWh | 100 kWh | 150 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 500 km (NEDC) | 700 km (NEDC) | 1000 km (NEDC) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 3.9 sek | 3.9 sek | 3.9 sek? |
AC (lėtasis) krovimas | n/d | n/d | n/d |
DC (greitasis) krovimas | n/d | n/d | n/d |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.) | 5098/1987/1505 | 5098/1987/1505 | 5098/1987/1505 |
Varomieji ratai | Visi | Visi | Visi |