Nissan Leaf e+ 62kWh
„Nissan Leaf e +“ yra nauja antrosios modelio kartos versija. Ji gavo keletą atnaujinimų, kurie gerokai pakeitė elektromobilio charakteristikas, jeigu lygintume su ankstesne „Nissan Leaf“ 40 kWh modifikacija. Pagrindinė „Nissan Leaf e +“ naujovė- didesnis 62 kWh akumuliatorius. Jis yra su 25% didesnio specifinio energijos tankio ličio jonų elementais. Lyginant su ankstesne „Nissan Leaf“ 40 kWh versija, akumuliatoriaus talpa padidėjo net 55%.
Naujojo „Leaf e +“ akumuliatoriuje dabar yra 288 elementai (vietoj 192 40 kWh versijoje). Elementai tapo 5 mm aukštesni ir sunkesni. Visi tikėjosi, kad pagaliau akumuliatorius bus aušinamas skysčiu. Bet ir vėl šio gėrio nėra.
Čia skaitykite apie atnaujintą 2021 metų „Nissan Leaf“ modelį.
Čia skaitykite apie atnaujintą 2022 metų „Nissan Leaf“ modelį.
Techniniai duomenys | Nissan Leaf e+ 62 kWh |
Variklio galia | 160 kW (214AG) |
Sukimo momentas | 340 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 62 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 56 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 385 km. (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 6,9 sek. |
Maksimalus greitis | 157 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 6.6 kW |
DC (greitasis) krovimas | 50 kW (100 kW „Tekna“) |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.) | 4490/1788/1545 |
Varomieji ratai | Priekiniai |