NURO

„Nuro“ savavaldis elektromobilis turės išorinę saugos pagalvę-čiužinį. Bet kam ji reikalinga?

Ši kompanija jau keletą metų kuria savavaldį elektromobilį, kuris būti skirtas krovinių pristatymui. Ir dabar ji pristato jau trečiosios kartos modelį.

Saugumas

Pirmasis dalykas, į kurį orientavosi ši kompanija- tai saugumas. Man asmeniškai dabartinis savavaldžių automobilių važiavimas neasicijuojasi su labai jau dideliu saugumu. Bet „Nuro“ tikisi, kad saugumas bus tame, kad tiesiog reikės mažiau automobilių gatvėse, nes daugelį prekių galės pristatyti savavaldžiai elektromobiliai. Mažiau automobilių gatvėse- mažesnė galimybė susidurti. Šis „mažylis“ yra apie 20% mažesnis nei vidutinis lengvasis automobilis. Dėl to, kad automobiliukas yra siauresnis, lieka daugiau vietos dviratininkams ir pėstiesiems.

O kam gi ta didelė priekinė oro pagalvė? Ogi pėsčiųjų saugumui. Jeigu kartais atsitiktų kokia nors netikėta situacija, kad prieš automobilį atsirastų pėsčiasis, tai ši pagalvė išsiskleistų ir taip būtų sumažinta smūgio jėga, kuri turėtų įtakoti sužeidimų skaičių susidūrimo atveju. Beje, Amerikoje pėsčiųjų mirčių per pastarąjį dešimtmetį padaugėjo net 50 proc.

Be to, šis naujausios kartos „Nuro“ turėtų kuo puikiausiai jaustis važiuodamas bet kokiu oru. Bent jau taip buvo kuriamas.

Ši oro pagalvė skirta pėsčiųjų saugumui. Gamintojo nuotr.

Kam jis skirtas?

Ar esate užsisakinėję prekes iš parduotuvės, kad atvežtų iki jūsų durų? Pvz. Barbora ar kt.? Žinoma, kad taip, ar ne? Tai vat tokiam panašiam reikalui ir skirtas šis elektromobilis. Kadangi nėra vietos vairuotojui, tai šis laisvas plotas gali būti panaudojamas kroviniams. O krovinius bus galima vežti visokius. Svarbu, kad tik tilptų į vidų (: Norite užsisakyti šaldytų produktų? Prašome, bus šaldikliai. Norite, kad atvežtų dar šiltas picas? Jokių problemų.

Per vidurį rasime gražų ir didelį jutiklinį ekraną, kuriame reikės surinkti specialų kodą, pagal kurį būsite atpažinti kaip prekių savininkai.

Viduje tilps nemažai visokiausių prekių. Gamintojo nuotr.

Didžiausias automobiliuko greitis sieks apie 70 km/val. Toks „didesnis“ greitis reikalingas tam, kad užmiestyje klientus būtų galima pasiekti kuo greičiau.

Tam, kad kelionėse viskas būtų gerai, šiame modelyje yra sumontuoti sudėtingi jutikliai, kurie suteiks išsamų 360º pasaulio, kuriame jis važiuoja, vaizdą. Ir tie jutikliai net nusivalys patys kelionės metu. Gamintojas teigia, kad žmonės bus matomi net ir tirštame rūke.

Nėra aišku, kada jie išvažiuos į kelius. Dabar tik Nevadoje yra statoma gamykla su bandymų trasa.

Ateis laikas, kai prekes atveš ne kurjeris, o štai šis „Numo“. Gamintojo nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„BMW IX2“ elektromobilis

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *