Opel Rocks-e elektromobilis

„Opel Rocks-e“- mažas elektromobilis nuo 7990 eurų

„Opel Rocks-e“ yra nedidelis miesto elektromobilis, pagamintas „Citroen Ami“ pagrindu. Jame rasite tik dvi sėdimas vietas ir akumuliatorių, kurio talpa leis pasivažinėti po miestą.

„Opel“ pristatė savo naują miesto elektromobilį „Opel Rocks-e“, kuris kol kas skirtas tik Vokietijos rinkai. Jau turbūt esate seniau matę „Citroen Ami“? Tai čia viskas tas pat, tik skiriasi ženklelis, grafika ir ratų gaubtai. Įdomu tai, kad pagal Europos Sąjungos klasifikaciją „Rocks-e“ yra ne automobilis, o keturratis.

Koks jums būdavo juokingiausias mažas automobilis? Turbūt „Smart“? Tai šis „opeliukas“ yra net 28 cm trumpesnis už „Smart EQ fortwo“. Jis ne tik mažas, bet ir lengvas- jo svoris tik 471 kg. Ir čia jau kartu su akumuliatoriumi. Kadangi šis mažylis oficialiai priskiriamas lengvųjų transporto priemonių kategorijai, tai jį galės vairuoti jaunuoliai nuo 15 metų, kurie turės AM kategoriją vairuotojo pažymėjime. Ar žinote, kur paslėpti važiavimo režimų mygtukai? ogi kairėje vairuotojo sėdynės pusėje.

Dizainas

Tik pažiūrėkite, koks jis mažas (: „Rocks-e“ ilgis yra tik 2,41m, o plotis be išorinių veidrodėlių- tik 1,39m. Jeigu ne priekinių žibintų spalvos, tai lengvai būtų galima sumaišyti kur priekis, o kur galas.

„Opel Rocks-e“. Gamintojo nuotr.

Durys, kurios užima beveik visą vietą tarp ratų, atsidaro į skirtingas puses. Keleivio durelės atsidaro kaip jau esame įpratę, o štai vairuotojo pusėje- į kitą pusę. Jeigu pastebėjote, tai durelių uždarymui nėra jokių rankenų- tam skirta medžiaginė kilpa.

„Opel Rocks-e“ durelės atsidaro į skirtingas puses. Gamintojo nuotr.

Interjeras ir komplektacijos

Bus galima rinktis net iš 3 komplektacijų: „Rocks-e“, „Tekno“ ir „Klub“. Nepagalvokite, kad bus sunku išsirinkti, nes jos realiai skirsis labai mažai kuo. Štai standartinė „Rocks-e“ versija turės skardinius 14 colių ratlankius, o dvi likusios versijos tuos pačius ratlankius, bet jau su gaubtais. „Tekno“ ir „Klub“ turės net salono guminius kilimėlius, kai tuo tarpu „Rocks-e“ jų iš viso neturės.

„Opel Rocks-e“ interjeras. Gamintojo nuotr.

Paprasčiausia versija salone neturės telefono laikiklio, kabliuko daiktams keleivio vietoje, šoninių durų ir centrinės konsolės apačioje esančių prilaikančių sietelių. O „Tekno“ nuo „Klub“ skirsis tik pasirenkamomis spalvomis kai kuriems akcentams- galėsite pasirinkti tik geltoną ir pilką spalvas. Visos versijos turės pusiau panoraminį stogą. Šios dvi „gausesnės“ komplektacijos kainuos brangiau- nuo 8790 eurų. Už papildomus 108 eurus bus galima pasirinkti ir bluetooth belaidį ryšį. Bet jis nebus, kaip galvojate, integruotas į visą įrangą. Tai bus atskiras įrenginys, kuris tvirtinsis prie statramsčio.

Akumuliatoriaus talpa, greitis ir nuvažiuojamas atstumas

„Rocks-e“ turi „net“ 5,5 kWh akumuliatorių, kurį galima visiškai įkrauti per maždaug 3,5 valandos naudojant buitinį lizdą. Įdomu tai, kad trijų metrų ilgio įkrovimo laidas yra stacionariai pritvirtintas transporto priemonėje ir, jeigu reikia, gali būti ištrauktas iš keleivio durelių pusės. Kištuko jungtis paprasta „rozetinė“. Jeigu norėsite krautis per Type-2 jungtį, tai tada jau reikės pirkti papildomą adapterį už 333 eur. Pagal WLTP šis mažasis elektromobiliukas nuvažiuoja 75 kilometrus. Maksimalus greitis 45 km/val.

„Opel Rocks-e“. Gamintojo nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.