Hyundai Ioniq 5

Pasaulinė elektrinio Hyundai IONIQ 5 premjera

Šiandien „Hyundai Motor Company“ virtualaus pasaulinio renginio metu pristatė vidutinio dydžio krosoverį (CUV) „IONIQ 5“. Jeigu sekate naujienas, tai žinote, kad „Hyundai“ jau seniau buvo pranešusi apie šį modelį ir kartais parodydavo vieną kitą detalę susijusią su automobiliu. O šiandien pagaliau laukimas baigėsi. Kodėl daugelis laukė šio pristatymo? Nes „Hyundai“ su „Kona“ ir „Ioniq“ modeliais užsirekomendavo kaip pakankamai efektyvūs, ekonomiški ir patikimi automobiliai. Tad buvo įdomu pamatyti, ką gi naujo šis gamintojas pristatys šįkart.

„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.

Šis „Hyundai“ yra naujojo „IONIQ“ prekės ženklo, kuris skirtas tik akumuliatorinėms elektrinėms transporto priemonėms (BEV), modelis. „IONIQ 5“ nustato etaloną iš naujo apibrėžti elektrinio judumo gyvenimo būdą su tvariomis ir novatoriškomis funkcijomis. „IONIQ 5“ sukurtas ant „E-GMP“ (Electric-Global Modular Platform) platformos. „Tai išties pirmoji elektrinė transporto priemonė, suteikianti naujos patirties pažangiai naudojant vidaus erdvę ir pažangias technologijas“- sakė Thomas Schemera, vykdomasis viceprezidentas ir pasaulinis rinkodaros vadovas.

„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.

Pirmasis dalykas, kas krenta į akis- išorės dizainas. Jis unikaliai minimalistinis. Bet tuo pačiu ir šiuolaikiškai modernus. Pasak gamintojo, jo dizainas reiškia nukrypimą nuo praeities normų ir prideda visišką dizaino laisvę, kurią siūlo „E-GMP“ platforma. Taip pat į akis krenta ir „Parametric Pixels“ LED žibintai. Jie sudaryti iš 256 mažų led kvadratėlių. Tokie žibintai turėtų tapti ir sekančių „IONIQ“ elektromobilių skiriamuoju ženklu. Ar pastebėjote, kad durelių atidarymo rankenėlės įleistos? Jos irgi projektuotos su ta mintimi, kad būtų kuo mažesnis oro pasipriešinimas. Aerodinamikai pagerinti sukurti ir unikalūs ratlankiai. Jų dizaino elementai net perkelti ant automobilio arkų. Beje, ratai bus 20 colių. Nors nuotraukoje matote modelį su paprastais veidrodėliais, bet bus ir versija su kameromis. Panašiai kaip pas „Audi E-Tron“.

„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.
„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.

Smagu, kad „IONIQ 5“ stebina ne tik išorės dizainu, bet ir įdomiais sprendimais salone. Jame naudojamos natūralios ir ekologiškos medžiagos. Pavyzdžiui, iš cukranendrių išgautos žaliavos panaudotos gaminant lubų apmušą, kiliminę dangą ir sėdynių užvalkalus. Nauja elektromobilio platforma suteikė galimybę automobilio saloną kurti nuo nulio. Erdvės pojūtį suteiks didesnis plokščių grindų plotas, įvairiai reguliuojamos ir iki galo atlošiamos priekinės sėdynės ir universalus centrinis skydelis, kurį galima pastumti į priekį ir atgal 14 cm. Ant lango lauks ir visiškai naujas projekcinis ekranas. Tam, kad matytumėte aiškiai visą reikiamą informaciją ir mėgautumėtės pramogomis, bus skirti 2 12 colių įstrižainės ekranai. O kad gale sėdintiems keleiviams būtų dar patogiau, „Hyundai“ sumažino priekinių sėdynių storį net 30 proc. Ar esate matę, kad gale būtų galima stumdyti sėdynę pirmyn atgal? Taip taip, šiame elektromobilyje bus galima padaryti ir tai. Taip pat prie galinės sėdinės apačioje esančios rozetės galėsite prijungti buitinius prietaisus iki 3.6 kW.

„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.
„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.
„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.

„IONIQ 5“ bus galima rinktis iš dviejų akumuliatorių paketo variantų- 58 kWh arba 72,6 kWh. Taip pat bus galimybė rinktis ir variklių kiekį. Versija su vienu elektros varikliu varys galinius ratus, o versija su dviem varikliais varys visus 4 ratus. Maksimalus greitis bus apribotas ties 185 km/val. Galingiausia versija bus su 225 kW galios varikliais, kurie suks visus keturis ratus (4WD). Galinis variklis išvystys 350 Nm, o priekinis 255 Nm sukimo momentą. Ši versija bus komplektuojama su 72,6 kWh akumuliatoriumi ir įsibėgės nuo 0 iki 100 km/val per 5,2 sekundes. Versija tik su galiniais varomaisiais ratais ir 72,6 kWh akumuliatoriumi galės nuvažiuoti apie 480 km (pagal WLTP).
„IONIQ 5“ palaikys tiek 400 V, tiek 800 V. Radę 350 kW įkroviklį, „IONIQ 5“ galėsite įkrauti nuo 10 iki 80 procentų tik per 18 minučių. Kaip ir salone, taip ir prie įkrovimo angos rasite „V2L“ funkcijos jungtį, į kurią galėsite pasijungti norimą buitinį prietaisą. Jeigu salone naudojant reikės įjungti automobilį, tai naudojant iš išorės jis galės būti išjungtas.
Saugumas irgi ne paskutinėje vietoje. „IONIQ 5“ yra pirmasis „Hyundai“ modelis, siūlantis „Highway Driving Assist 2“ (HDA 2). Kitos pagalbinės vairavimo sistemos apima priekinio susidūrimo vengimo pagalbą (FCA), aklosios zonos susidūrimo vengimo pagalbą (BCA), pažangią greičio ribotuvo pagalbinę sistemą (ISLA), vairuotojo dėmesio įspėjimą (DAW), tolimųjų šviesų pagalbą (HBA) ir kt. Galės tempti ir 1600 kg priekabą.

Techniniai duomenys„IONIQ 5“
Long Range
AWD
„IONIQ 5“ Long Range
2WD
„IONIQ 5“ Standard Range AWD„IONIQ 5“ Standard Range 2WD
Variklių galia225 kW160 kW 173 kW125 kW
Sukimo momentas605 Nm350 Nm605 Nm350 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa72.6 kWh 72.6 kWh 62.0 kWh 62.0 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa77.4 kWh 77.4 kWh 58 kWh 58 kWh
Nuvažiuojamas atstumas462 km (WLTP)485 km (WLTP)362 km (WLTP)400 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
5,2 sek7,4 sek6,1 sek8,5 sek.
Maksimalus greitis180 km/val180 km/val180 km/val180 km/val
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas230 kW230 kW175 kW175 kW
Ratų bazė mm3000300030003000
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4635/1890/16054635/1890/16054635/1890/16054635/1890/1605
Varomieji rataiVisiGaliniaiVisiGaliniai
Bagažinės talpa Gale/priekyje (L)531/24531/57531/24531/57
Svoris (kg)2095198520001905
„IONIQ 5“. „Hyundai“ nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.