Megane e-tech electric

Pasaulinė premjera- „Renault Mégane E-Tech Electric“

Šiandien „IAA Mobility 2021“ parodoje „Renault“ atvertė, sakyčiau, kitą diiidelį puslapį elektromobilių pasaulyje pristatydama naują elektromobilį- „Mégane E-Tech Electric“. Naujoji „CMF-EV“ platforma suteiks tikslų vairavimą, kompaktišką išorę ir nemažą erdvę viduje, o naujasis „OpenR“ ekranas ir nauja „OpenR Link“ daugialypės terpės sistema, kuri sukurta kartu su „Google“ ir pagrįsta „Android Automotive OS“, pakels „Mégane E-Tech“ į kitą skaitmenizacijos lygį.

„Renault“ jau 26 metus gamina „Mégane“ modelius. Pasak gamintojo, tai visi iki šiol gaminti „Mégane“ modeliai suteikdavo malonumą vairuoti, komfortą, dovanojo pakankamą erdvę viduje ir turėjo talpią bagažinę. Šis naujasis elektromobilis ne tik pasiūlys jau buvusius privalumus, bet pridės ir naujų patrauklių savybių, tokių kaip labai įdomus dizainas, dydžio ir erdvės santykis, plius visi kiti įprasti elektromobilio privalumai.

„Renault Mégane E-Tech Electric“ dydis

Naujoji modulinė „CMF-EV“ platforma leido padaryti elektromobilį labai kompaktiško ilgio- jis bus trumpesnis net už senesnės kartos „Mégane“ (4,35 m) hečbeką. Ratų bazė 2,70 m, bendras ilgis 4,21 m, aukštis 1,50 m. Įdomu tai, kad akumuliatorius šiame modelyje yra plonesnis nei bet kada iki šiol- tik 110 mm! Toks kompaktiškas akumuliatoriaus dydis leidžia padidinti automobilio salono erdvumą.

Įleidžiamos durų rankenėlės

Dabar visi elektromobilių gamintojai lenktyniauja, kas sukurs kuo aptakesnį automobilio kėbulą ir taip sutaupys elektronų. Šiam tikslui tarnauja ir priekinės durelių rankenėlės, kurios yra įleistos. Galinių durelių rankenėlės yra panašios kaip ir pas „Zoe“ modelį, t.y. jos paslėptos viršutinėje durelių dalyje ir sudaro tokį įspūdi, tarsi automobilis būtų dviejų durų. Kai vairuotojas prisiartina atidaryti durų arba atrakina automobilį, kėbule paslėptos rankenėlės automatiškai išlenda. Jeigu automobilis 2 minutes stovi, tada jos grįžta į vietą. Jos taip pat sulenda ir tada, kai automobilis pradeda važiuoti.

Naujieji ekranai

Salone randame visiškai naujus „OpenR“ ekranus. Vairuotojo prietaisų skydelio ekranas yra 321 cm² 12,3 colių (1920 x 720 pikselių, horizontalus), o daugialypės terpės ekranas centrinėje dalyje yra 453 cm² 12 colių (1250 x 1562 pikselių, vertikalus). Dažniausiai centrinis ekranas būna didesnis, bet šiuo atveju didesnis yra vairuotojo prietaisų skydelio ekranas. Pigiausioje versijoje centrinėje dalyje rasite 9 colių ekraną (1250 x 834 pikselių). Kad niekas nestrigtų dideliuose ekranuose yra naudojami naujausios kartos „Qualcomm Snapdragon“ procesoriai. Naujieji „OpenR“ ekranai pagaminti iš sustiprinto stiklo. Ar pastebėjote, kad nebėra tradicinės prietaisų skydelio apsaugos nuo saulės? Ekranų ryškumas ir šviesos atspindėjimas buvo optimizuoti taip, kad būtų užtikrintas puikus matomumas, net ir esant ryškiai saulės šviesai.

Naujieji varikliai ir akumuliatoriai

„Mégane E-Tech Electric“ turės visiškai naują variklį. Naujasis elektra sužadinamas sinchroninis variklis (EESM) pasižymės didesne galia, jeigu palyginti su nuolatinio magneto varikliu. Nereikalaus ir retųjų žemės metalų. Taip bus sumažinamas ne tik poveikis aplinkai, bet ir sumažintos gamybos išlaidos. Dėl naujosios konstrukcijos variklis yra kompaktiškesnis ir sveria tik 145 kg, o tai yra 10% mažiau nei šiuo metu „Zoe“ naudojamas variklis, nepaisant žymiai padidėjusios galios ir sukimo momento. Bus galima rinktis iš dviejų elektros variklių:

  • 96 kW (130 AG) ir 250 Nm.
  • 160 kW (218 AG) ir 300 Nm.

Įsibėgės nuo 0 iki 100 km/val. per 7,4 sekundės.

Bus naudojami „LG“ ličio jonų „NMC“ (nikelio, mangano, kobalto) akumuliatoriai, kurie aušinami skysčiu. Akumuliatorių galėsite pasirinkti arba 40 kWh, arba 60 kWh. Su mažesniu 40 kWh bus galima nuvažiuoti 300 km (pagal WLTP), o su didesniu 60 kWh bus galima nuvažiuoti iki 470 km (pagal WLTP). Kaip jau minėjau, akumuliatoriaus aukštis bus tik 110 mm (1960 mm ilgio ir 1450 mm pločio)- tai net 40 % mažesnis nei „Zoe“ akumuliatorius. Šis energijos kaupiklis dabar yra pats ploniausias rinkoje.

Įkrovimo sparta

Didžiausia DC įkrovimo galia sieks 130 kW, o tai leis maždaug per 30 minučių įkrauti 300 km. AC bus galima įkrauti iki 22 kW. Bet kaip ir pas visus gamintojus, taip ir „Renault“ įkrovimo greitis skirsis nuo pasirinktos versijos:

  • EV40 130AG 7 kW.
  • EV40 130AG 22 kW.
  • EV60 220AG 7 kW + DC 130 kW.
  • EV60 220AG 22 kW + DC 130 kW.
  • EV60 130AG 7 kW + DC 130 kW.
  • EV60 130AG 22 kW + DC 130 kW.
Techniniai duomenysRenault Megane E-Tech EV60 220agRenault Megane E-Tech EV60 130agRenault Megane E-Tech EV40 130ag
Variklio galia160 kW (218 AG)96 kW (131 AG)96 kW (131 AG)
Sukimo momentas300 Nm250 Nm250 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa65 kWh65 kWh43.3 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa60 kWh60 kWh40.0 kWh
Nuvažiuojamas atstumas450 km (WLTP)470 km (WLTP)300 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
7.4 sek10.5 sek10 sek
Maksimalus greitis160 km/val.150 km/val.150 km/val.
AC (lėtasis) krovimas22 kW22 kW22 kW
DC (greitasis) krovimas129 kW129 kW85 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4200/1860/15054200/1860/15054200/1860/1505
Ratų bazė (mm)268526852685
Varomieji rataiPriekiniaiPriekiniaiPriekiniai
Masė (be krovinio/pakrauta) kg1711/21581699/21161588/2017
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L440 (1332)440 (1332)440 (1332)
Bagažo talpa po kapotu L000
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/900500/500500/500
Apsisukimo spindulys M10.410.410.4
PlatformaRNM CMF-EVRNM CMF-EVRNM CMF-EV
Kėbulo tipasSUVSUVSUV

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *