ID. Buzz ir ID. Buzz Cargo

Pasaulinė „VW ID. Buzz“ premjera

„VW“ pristatė naujus „ID. Buzz“ ir „ID. Buzz Cargo“ elektromobilius.

Per pristatymą Ralfas Brandstätteris, „Volkswagen Passenger Cars“ valdybos pirmininkas sakė: „ID. Buzz“ yra tikra elektromobilių eros ikona. Automobilis, kokį gali pagaminti tik „Volkswagen“. 1950-aisiais „Volkswagen Bulli“ reiškė naują automobilio laisvės, nepriklausomybės ir puikių emocijų pojūtį. ID. Buzz“ imasi šio gyvenimo būdo ir perkelia jį į mūsų laiką: be teršalų, tvarus, pilnai sujungtas į tinklą ir dabar paruoštas kitam dideliam žingsniui: autonominiam vairavimui. Su šiuo automobiliu pirmą kartą sujungiame pagrindines mūsų ACCELERATE strategijos temas į vieną produktą.

„ID. Buzz“ ir ID. Buzz Cargo“ ratų bazė yra 2 988 mm, maždaug tokia pati kaip ir dabartinio T6.1. Abiejų versijų ilgis– 4,712 mm.

„ID. Buzz“ ir „ID. Buzz Cargo“ visoje Europoje pristatomi su 77 kWh akumuliatoriais (bendra talpa- 82 kWh). 150 kW galios elektros variklis suks galinius ratus. Lėtasis (AC) įkrovimas- iki 11 kW, greitasis (DC)- iki 170 kW. Bus palaikomas ir dvikryptis įkrovimas, kuris leis „ID. Buzz“ tiekti nereikalingą energiją iš akumuliatoriaus į kliento namų tinklą („Vehicle-to-Home“). Tik tam reikalui reikės turėti specialią DC įkrovimo stotelę.

Abu modeliai pasiūlys pakankamai vietos salone. Keleivinėje versijoje patogiai galės važiuoti ne tik 5 keleiviai, bet liks ir 1121 l krovinių skyriuje. O atlenkus galinę sėdynę padidės iki 2205 l. Žinoma, vėliau turėtų pasirodyti ir šešiavietės, septynvietės bei prailgintos ratų bazės versijos. Krovininis „ID.Buzz Cargo“ turės 3,9 m3 erdvę kroviniams, į kurią tilps du euro padėklai.

Į „ID. Buzz“ bus „prifarširuota“ nemažai vairuotojo asistento sistemų. Pvz. automatinio parkavimosi sistema su atminties funkcija. Taip pat bus ir „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri komunikuos su iš kitų automobilių gaunama informacija apie pavojus.

Techniniai duomenys„ID. Buzz“
Didžiausia galia kW150 kW (204 AG)
Didžiausias sukimo momentas310 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa82 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa77 kWh
Nuvažiuojamas atstumasN/D km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
10 sek
Maksimalus greitis145 km/h
AC (lėtasis) krovimas11 kW
DC (greitasis) krovimas170 kW
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis mm)4712/1985/1937
Ratų bazė (mm)2988
Svoris be krovinio (kg)2300
Bagažinės talpa (L)1121/2205
Varomieji rataiGaliniai

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.