PEUGEOT E-PARTNER

Peugeot e-Partner

Pristačiusi „e-Partner“„Peugeot“ taps vienu iš pirmųjų automobilių gamintojų Europoje, siūlančių visą vien elektra varomų komercinių modelių gamą. Prie prestižinį „International Van of the Year 2021“ apdovanojimą jau pelniusio „Peugeot e-Expert“ ir talpiojo „e-Boxer“ prisijungs naujasis „e-Partner“, kuris sustiprins kompanijos pozicijas augančiame elektrinių komercinių automobilių segmente.

„Peugeot e-Partner“. Gamintojo nuotr.

Modelis bus siūlomas su standartiniu arba ilgu kėbulais, įprasta trijų sėdimų vietų arba praplėsta penkiems keleiviams skirta kabinomis. Erdvų 4,4 kubinių metrų talpos krovinių skyrių turinčio furgono krovumas sieks 800 kg, jis galės tempti iki 750 kg sveriančią priekabą – šie parametrai identiški vidaus degimo variklį turinčiai versijai. Furgonas viena įkrova galės nuvažiuoti iki 275 km (pagal WLTP). Nėra labai daug, bet 80 proc. komercinių automobilių per dieną vidutiniškai nuvažiuoja mažiau nei 200 kilometrų.

„Peugeot e-Partner“ sukonstruotas ant naujosios EMP2 (angl. Efficient Modular Platform) platformos. Didžiausia elektrinio variklio išvystoma galia sieks 100 kW, o maksimalus sukimo momentas – 260 Nm.

Po automobilio grindimis sumontuotos baterijos nesumažino krovinių skyriaus erdvės. Tokia konstrukcija netgi padidino kėbulo standumą ir leido pasiekti optimalų svorio pasiskirstymą, taip užtikrindama versijai su vidaus degimo varikliu nenusileidžiantį vairavimo malonumą.

Naujajame „Peugeot e-Partner“ yra trys važiavimo režimai: „Eco“ (60 kW, 190 Nm), kuris padidina nuvažiuojamą atstumą ir užtikrina sklandų važiavimą; „Normal“ (80 kW, 210 Nm), kuris yra optimalus kasdieniam naudojimui; „Power“ (100 kW, 260 Nm), optimizuojantis našumą ir tinkamas pervežant didelius krovinius.

„Peugeot e-Partner“. Gamintojo nuotr.

Automobilyje galimi du stabdymo režimai, skirtingai įkraunantys bateriją: vidutinis ir padidintas, įjungiamas spustelėjus prie pavarų kontrolės bloke esantį „B“ mygtuką. Jis paspartina lėtėjimą, kai akceleratorius atleidžiamas ir padidina nuvažiuojamą atstumą.
Abi versijos (su standartiniu arba ilgu kėbulais) siūlomos su 50 kWh talpos akumuliatoriumi, leidžiančiu nuvažiuoti iki 275 km atstumą (pagal WLTP). Greitasis krovimas- iki 100 kW.

„Peugeot e-Partner“ turės 5 kW galios šilumos siurblį.

Bendras lygių grindų ilgis standartinėje versijoje padidėjo iki 3,09, o ilgoje – iki 3,44 m. Automobilio priekyje atsirado papildomi 500 l erdvės, o atlenkus į centrinės sėdynės atlošą integruotą staliuką jis tampa biuru ant ratų. Patogią platformą galima pasukti į vairuotoją arba į keleivį. Po centrinės sėdynės pagrindu taip pat yra papildoma dėtuvė, kurios turinį galima apsaugoti pakabinama spyna.

Bendras salono daiktadėžių tūris siekia 113 l, todėl jis atitinka įvairiausių sričių profesionalų poreikius. Sumaniai visoje keleivių erdvėje išdėstytas dėtuves lengva pasiekti: vietos visuomet atsiras pagrindinėje arba viršutinėje daiktadėžėse, o taip pat ant priekinės palangės. Įrengus oro pagalves priešais keleivį likusioje erdvėje įrengtas papildomas skyrius, kurį galima naudoti kaip aušinamą dėtuvę arba patalpinti viduje 15 colių nešiojamą kompiuterį. Viduje įrengtas elektros lizdas leidžia krauti bet kurį įrenginį.

„Peugeot e-Partner“. Gamintojo nuotr.

Šiuolaikinės technologijos ir vairavimo pagalbos
Elektrinėje komercinio automobilio versijoje montuojama saugumą ir komfortą užtikrinanti įranga: beraktis durelių atidarymas ir užvedimas, belaidis išmaniųjų telefonų krovimas, 5 sukibimo lygių „Advanced Grip Control“ sistema, pajudėjimo įkalnėje pagalba, 180 laipsnių kampu vaizdą rodanti „Visiopark“ galinio vaizdo kamera, galinio vaizdo veidrodėlį kameromis ir 5 colių monitoriumi pakeičianti įranga, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, automatinės avarinio stabdymo ir ilgųjų šviesų perjungimo sistemos.

Neatskiriama kasdieninio gyvenimo dalimi tapę išmanieji telefonai svarbūs ir naudojant naująjį „Peugeot e-Partner“. Per „MirrorScreen“ sistemą naudojant suderinamus „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ įrenginius jų informacija rodoma centriniame ekrane.

Mieste važiuojant iki 30 km/val. greičiu pėsčiųjų saugumas užtikrinamas skleidžiant papildomą garsinį signalą. Jis apie judantį automobilį įspėja važiuojant ne tik atbuline eiga, bet ir judant į priekį.

„Peugeot“ siekia, kad bendros elektrinės transporto priemonės įsigijimo ir eksploatacijos išlaidos būtų ne didesnės nei vidaus degimo variklį turinčio automobilio. Skaičiuojama ne tik lizingo ar išperkamosios nuomos kaina, bet visos sąnaudos.

Pradinė elektromobilio įsigijimo kaina yra didesnė, tačiau reikėtų įvertinti ir kitus faktorius: geresnę likutinę vertę antrinėje rinkoje, galiojančias lengvatas (išmokas už ekologiją, subsidijas, registracijos mokestį, įmonių dotacijas, draudimo ir mokesčių išskaičiavimus), pigesnę eksploataciją (apie 50 proc. mažesnės išlaidos per 48 mėnesius), pigesnę už degalus energiją (iki 70 proc. lyginant su vidaus degimo varikliais).

Baltijos šalyse naujasis „Peugeot e-Partner“ klientams bus siūlomas 2021 metų antroje pusėje. Elektromobiliai surenkami Ispanijos mieste Vige.

Techniniai duomenys„Peugeot e-Partner“
Variklio galia100 kW (136 AG)
Sukimo momentas260 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa50 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpan/d kWh
Nuvažiuojamas atstumas275 km. (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
11,2 sek.
Maksimalus greitis130 km/h
AC (lėtasis) krovimas7,4/11 kW
DC (greitasis) krovimas100 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm.)3894/1752/1512
Varomieji rataiPriekiniai
KrovumasIki 800 kg (priklauso nuo versijos)
Gali temptiIki 750 kg

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.