VW ID4

Pirmoji pažintis su Volkswagen ID.4

Šiandien į „Volkswagen“ atstovybes Lietuvoje atkeliavo pirmieji elektriniai miesto visureigiai „ID.4“. Tai negaliu praleisti progos ir jūsų nesupažindinti trumpai ne tik su techninėmis savybėmis, bet ir savo mintimis apie šį naujoką.

Pirmosios mintys

Trumpai pasidalinsiu įspūdžiais apie „ID.4 1st MAX“.
Einant link elektromobilio iš karto imu galvoti apie du dalykus- jis didelis (ilgis 4,58 m.) ir koks įdomus dizainas.
Prie dizaino reikia truputį laiko priprasti, nes juk visi iki tol buvę „VW“ modeliai, kurie turėjo vidaus degimo variklius, buvo labiau griežtesnių linijų išvaizdos. Spalva irgi kėlė susidomėjimą. Šešėlyje ji atrodė vienaip, tiesioginiuose saulės spinduliuose dar kitaip, o nuotraukose nelabai ir matosi, kad yra mangano pilka (už ją teks sumokėti 598 Eur.), o stogas- „ninja black“. Jau priėjus ir norint atsidaryti dureles imi galvoti, kad kažkas čia ne taip… Jos nereikia nei kilstelti į viršų, nei traukti link savęs. Tereikia paspausti viduje esantį platų mygtuką. O kodėl šiame modelyje „VW“ pasirinko visiškai nejudančias rankenėles? Greičiausiai dėl to, kad būtų kuo mažesnis oro pasipriešinimas- šio elektromobilio koeficientas yra tik 0,28.
Jeigu iš išorės jis atrodė didelis, tai įsėdus aplanko irgi panašus jausmas. Nejučia pradedu galvoti, kas tokią erdvę galėtų sukurti?! Ar minimalistinis interjeras? Ar pakankamai tiesi priekinio lango apatinė linija? O jeigu dar sėdynė yra nuleista į pačią žemiausią padėtį, tai tarsi „paskęsti“ automobilyje. Nežinau kaip jums, bet man patinka viduje tvyranti minimalistika. Jautiesi tarsi sėdėtum kažkokioje erdvėje, kurioje nieko nereikalingo nėra. Planuoju padaryti video apžvalgą šio elektromobilio, tai pažiūrėsime, ar pirminės mintys apie erdvę nepasikeis.
Daug vietos yra ne tik sėdint keleivio vietoje, bet ir prie vairo, bei gale. Nors ir neteko daug pavažiuoti, bet jaučiasi, kad važiuojant reikia priprasti prie gabaritų. Nejučia save pagaudavau, kad kartais įvažiuojant į posūkį užsimesdavau plačiau, negu reikėdavo. Bet juk elektromobilis visiškai naujas, tai turbūt suveikdavo savisauga, kad kur nors neužkliudžius.

Techninės savybės

Kaip ir pirmasis „ID.3“, taip ir šis didesnis brolis sukurtas ant MEB platformos. Jos dėka automobilis turi ilgą ratų bazę, kuri lemia ir nemažą erdvę viduje.

Pirkėjams Lietuvoje bus siūlomos penkios skirtingos „ID.4 Pro Performance“ su 77 kWh akumuliatoriumi komplektacijos: „Life“, „Business“, „Family“, „Tech“ ir „Max“. Kaip tik nuotraukose ir matote „D.4 1ST Max“ versiją. Tik ratai buvo ne 21 colio, o 19. 77 kWh versija turės 150 kW (204 AG) galios variklį, kuris suks galinius ratus. Tokia akumuliatoriaus talpa turėtų leisti nuvažiuoti apie 520 km (pagal WLTP). Žinoma, tokį atstumą pavyks nuvažiuoti turbūt tik mieste ir prie gerų oro sąlygų. Truputį vėliau bus galima įsigyti ir „ID.4 Pure“ su 52 kWh akumuliatoriumi (iki 345 km pagal WLTP) bei 109 kW (148 AG) arba 125 kW (170 AG) varikliais. Šios silpnesnės versijos bus 3-jų skirtingų komplektacijų: „Pure“, „City“ ir „Life“. Kuom jos skirsis? Žinoma, tai įrangos paketais ir įkrovimo galia. Lėtasis įkrovimas (AC) pas visus 3 bus 7,2 kW. Greitasis (DC) bus iki 100 kW, bet tik pas „City“ ir „Life“ versijas. Pas „Pure“ bus iki 50 kW įkrovimo galia, bet kaip pasirinkimas bus ir 100 kW. Visos versijos, kuriose bus 77 kWh akumuliatoriai, turės iki 125 kW greitą įkrovimą. Nepatiko, kad pas visus tik galas varomas? Tada palaukite „ID.4 GTX“ su visais varomaisiais ratais, kuri turėtų būti pristatyta dar šiemet.

Bus daug visokios papildomos įrangos, kurią sunku ir išvardinti. Iš tų, kuriuos reikėtų būtinai turėti, paminėsiu tik panoraminį stogą ir tempimo kablį. Taip, čia vienas iš retų elektromobilių, su kuriuo bus galima tempti priekabą. Galėsite tempti iki 750 kg (be stabdymo sistemos) arba 1 000 kg (su stabdymo sistema). Dar vienas privalumas, kurį turėtų gauti visi Baltijos šalių pirkėjai, tai šilumos siurblį. Pasak „VW“, tai iki 30 % daugiau nuvažiuojamo atstumo žiemą.

Kainos

  • „Life“ nuo 48 469 Eur (su PVM)
  • „Business“ nuo 51 885 Eur (su PVM)
  • „Family“ nuo 53 062 Eur (su PVM)
  • „Tech“ nuo 56 275 Eur (su PVM)
  • „Max“ nuo 58 369 Eur (su PVM)

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *