„Polestar 4“ jau parduodamas Europoje ir Australijoje

„Polestar 4“ dabar oficialiai parduodamas Europoje ir Australijoje. Po gamybos pradžios ir pirmųjų pristatymų Kinijoje 2023 m. pabaigoje, prekyba internetu prasidėjo, o pradinė orientacinė kaina yra 63 200 EUR. Gamyba turėtų prasidėti 2024 m. viduryje, o pirmieji pristatymai turėtų prasidėti rugpjūčio mėnesį.

„Polestar 4“ kupė aerodinamiką ir visureigio erdvę paverčia naujos rūšies visureigių kupė. Dizaino užuominos, pirmą kartą pastebėtos „Polestar“ koncepciniuose automobiliuose, pradėtos gaminti greičiausiame „Polestar“ serijiniame automobilyje. „Polestar 4“ yra tarp „Polestar 2“ ir „Polestar 3“ pagal dydį ir kainą.

„Polestar 4 pristatymas visose mūsų rinkose per 2024 m. yra mūsų sėkmės raktas, nes šis modelis įtrauktas į mūsų asortimentą. „Polestar 4“ siekia aukščiausios klasės D-SUV segmento. Novatoriška „Polestar 4“ visureigio kupė interpretacija suteikia puikią interjero erdvę ir stulbinančią išvaizdą“, – sako Thomas Ingenlathas, „Polestar“ generalinis direktorius.

„Polestar 4“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

Dizainas

„Polestar 4“ dizaine atgyja pagrindiniai elementai, kuriuos pirmą kartą parodė „Polestar Precept“ koncepcinis automobilis. Tai apima galinio lango pašalinimą, kuris suteikia naujų įspūdžių gale sėdintiems, ir dvigubų priekinių žibintų atskyrimą su unikaliu „Polestar“ šviesos ženklu.

„Polestar 4“ sukurtas remiantis aukščiausios kokybės tvarios patirties architektūra (SEA), kurią sukūrė Geely Holding. Tai D segmento visureigis su dideliu kėbulu ir ilga 2 999 mm ratų baze. Bendras automobilio ilgis – 4840 mm, plotis – 2139 mm, aukštis – 1534 mm. Gautos didelės interjero proporcijos ypač akivaizdžios gale, kur keleiviai jaučiasi intymioje aplinkoje su elektra atlenkiamomis sėdynėmis.

Galinio vaizdo veidrodėlis pakeistas didelės raiškos ekranu, kuris realiuoju laiku rodo ant stogo sumontuotos galinės kameros vaizdą – tai suteikia daug platesnį matymo lauką, nei galima patirti daugelyje šiuolaikinių automobilių.

Tvarumas

2023 m. pabaigoje „Polestar“ atskleidė, kad „Polestar 4“ gamyba pareikalauja mažiausio išmetamo anglies dvideginio pėdsako iš visų kitų savo automobilių gamybos. „Polestar 4“ gaminamas „Geely Holdings“ SEA gamykloje Hangdžou įlankoje, Kinijoje, kurioje žalioji elektra, kuriai suteiktas I-REC hidroenergijos sertifikatas, derinama su saulės elementų elektra nuo gamyklos stogo.

Vienos medžiagos metodas pirmą kartą pristatytas 2022 m. Polestar elektrinio roadsterio koncepcijoje. Tai reiškia, kad interjero medžiagos ir visi tam tikrų komponentų sluoksniai gaminami iš tos pačios pagrindinės medžiagos. Tai leidžia juos perdirbti efektyviau, nes prieš perdirbant nereikia atskirti nesuderinamų medžiagų.

Galia

„Polestar 4“ yra greičiausias serijinis automobilis, kurį iki šiol sukūrė šis prekės ženklas. 0–100 km/val. sprintą galima įveikti vos per 3,8 sekundės, o maksimali galia siekia 400 kW (544 AG). Varikliai yra nuolatinio magneto, sinchroninės konstrukcijos.

Galimi ir dviejų, ir vieno variklio variantai. Pasirinkus vieno variklio modifikaciją, varomieji ratai yra gale. Dviejų variklių versijoje yra pusiau aktyvios pakabos funkcijos, užtikrinančios papildomą komforto ir veikimo dinamikos reguliavimo lygį. Ratai yra nuo 20 iki 22 colių dydžio, o padangas tiekia Pirelli ir Michelin, priklausomai nuo komplektacijos.

Abiejose ilgo nuotolio versijose sumontuotas 100 kWh akumuliatorius. Ilgo nuotolio dviejų variklių galia yra 400 kW (544 AG), 686 Nm ir apie iki 580 km nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP).

Ilgo nuotolio vieno variklio versija turi 200 kW (272 AG) ir 343 Nm variklį gale, o nuvažiuojamas atstumas yra iki 610 km (pagal WLTP).

Abiejuose versijose yra iki 200 kW DC ir 22 kW kintamosios srovės įkrovimas. Į komplektą įtraukta dvikrypčio įkrovimo aparatinė įranga (V2L), kurią planuojama pateikti vėliau, kuri suteikia galimybę išoriniams įrenginiams semti energiją iš „Polestar 4“.

Nauja važiavimo optimizavimo funkcija leidžia vairuotojui pasirinkti tarp „Range“ arba „Performance“ vairavimo režimų „Long Range Dual Motor“ versijoje. Veikimo režimas padidina jėgos pavaros reakciją ir visą laiką įjungia abu variklius, kad būtų tiekiama visa galia ir geriausias našumas. Ilgesnio nuvažiuojamo atstumo režimas teikia pirmenybę efektyvumui, pritaikydamas jėgos agregatą ramesniam stiliui ir verčia naudoti tik galinį variklį.

Techniniai duomenysPolestar 4 Long Range Dual MotorPolestar 4 Long Range Single Motor
Variklių (-o) galia400 kW (544 AG)200 kW (272 AG)
Sukimo momentas686 Nm343 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa100 kWh100 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa94 kWh94 kWh
Nuvažiuojamas atstumas580 km (WLTP)610 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
3.8 sek7.4 sek
Maksimalus greitis200 km/val.180 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas200 kW200 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4839/2008/15444839/2008/1544
Ratų bazė (mm)29992999
Varomieji rataiVisiGaliniai
Masė (be krovinio/pakrauta) kgndnd
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L526/1536526/1536
Bagažo talpa po kapotu L1515
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/2000750/1500
Apsisukimo spindulys M11.611.6
PlatformaGEELY SEA1GEELY SEA1
Kėbulo tipasSedanasSedanas
Šilumos siurblysYraYra

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *