„Porsche“ pristato naująjį elektra varomą „Taycan“

Vokiečių automobilių gamintojas „Porsche“ pasauliui pristato visapusiškai atnaujintą elektra varomą sportinį sedaną „Taycan“. Anot „Porsche Lietuva“ vadovės, naujasis modelis pasižymi didesne galia, ilgesniu įveikiamu atstumu ir greitesniu bei stabilesniu įkrovimo procesu.

Prieš penkerius metus atvertėme naują „Porsche“ istorijos lapą, pristatę pirmąjį elektromobilį, kuris neabejotinai tapo novatoriškas pionierius savo segmente. Šiandien tęsiame šią sėkmės istoriją, pristatydami ženkliai atnaujintą „Taycan“ modelį, kuris – dar efektyvesnis, komfortiškesnis bei dinamiškesnis“, – sako „Porsche Taycan“ modelių linijos viceprezidentas Kevin Giek.

Ilgesnis įveikiamas atstumas ir dar didesnė galia

Po penkerių metų atnaujintas „Taycan“ nuo šiol pilnai įkrauta baterija, pagal WLTP standartą, galės įveikti net iki 678 km atstumą arba 175 km daugiau nei jo pirmtakas. Visose atnaujintose „Taycan“ modifikacijose montuojamos naujos kartos 105 kWh talpos „Performance Battery Plius“ baterijos gali priimti net 50 kW didesnę nei pirmtako krovos galią, kuri dabar siekia net iki 320 kW, esant 800V įtampai. Tai leidžia naująjį „Porsche“ elektromobilį įkrauti per ženkliai trumpesnį laiką – vos per 18 min. iki 80 proc.


„Porsche Taycan 4 Cross Turismo“. Gamintojo nuotr.

Visos atnaujintos „Taycan“ modifikacijos pasižymi dar greitesniu įsibėgėjimu. „Taycan Turbo S“ 100 km/h greitį išvysto vos per 2,4 sek. arba 0,4 sek. greičiau nei jo pirmtakas, tuo tarpu standartinės modifikacijos „Taycan“ – per 4,8 sek. arba 0,6 sek. greičiau nei ankstesnis.

Tuo tarpu juose montuojama „Sport Chrono“ paketo „push-to-pass“ funkcija leidžia automobilio momentinę galią padidinti 10 sekundžių net 70 kW. Priklausomai nuo modelio modifikacijos, pastaroji funkcija bendrai leis pasiekti iki 700 kW galią (952AG) bei užtikrins dar didesnį automobilio našumą, ypač lenkimo metu ar ypatingose situacijose.

Dar didesnis efektyvumas

Visose standartinėse „Taycan“ modifikacijose yra montuojama pneumatinė pakabos sistema, tuo tarpu visais ratais varomas „Taycan“ versijas bus galima rinktis ir su įdiegta naujoviška „Porsche Active Ride“ aktyviąja pakaba.

„Porsche Taycan“. Gamintojo nuotr.

Dėl subalansuoto ratų apkrovos paskirstymo pastaroji dar labiau užtikrins vairavimo komfortą bei sklandų važiavimą dinamiškose situacijose. Šios sistemos pagalba „Taycan“ išliks itin stabilus, tiek staigiai stabdant, tiek automobiliui greitėjant.

Automobilio našumą ir efektyvumą dar labiau padidina galingesnis galinės ašies variklis, kurio galia iki 80 kW didesnė nei pirmtako visuose modeliuose bei naujos temperatūros valdymo sistemos, o jo efektyvumą užtikrins net 30 proc. – nuo 290 iki 400 kW – regeneruojama baterijos energija, kaskart elektromobiliui lėtėjant ar stabdant.

Specialiai atnaujintiems „Taycan“ modeliams, „Porsche“ sukūrė aerodinamiškai optimizuotus 21 colio ratus su sumažinto riedėjimo pasipriešinimo padangomis.

Išryškintas dizainas ir platesnė įrangos kompektacija

Atnaujinto „Taycan“ plotį dar labiau pabrėžia galinė dalis ir nuožulnūs keturių taškų priekiniai žibintai. Pastaruosiuose taip pat įdiegta ir didelės raiškos HD matricos technologija su detalia optika. Tuo tarpu galinėje žibintų juostoje trimačiu stikliniu dizainu išryškintas ir „Porsche“ logotipas.

„Porsche Taycan“. Gamintojo nuotr.

Nepaisant 15 kg mažesnio „Taycan“ svorio, „Porsche“ kiekvienam keleiviui siūlo dar platesnę įrangos komplektaciją – kaip apsupantis apšvietimas, „ParkAssist“ sistema su galinio vaizdo kamera, nuvažiuojamo atstumo valdymo sistema „Porsche Intelligent Range Manager“, šilumos siurblys su nauja aušinimo sistema, belaidis išmaniojo telefono įkroviklis, elektra valdomi įkrovimo jungčių dangteliai, šildomos priekinės sėdynės bei vairo stiprintuvas „Plus“.

Tuo tarpu „Taycan Turbo“ ir „Taycan Turbo S“ modelius dar labiau išryškins išskirtinė „Turbonite“ spalva, tiek salone, tiek išorėje.

Atnaujintų „Taycan“ salonuose montuojamas specialus lenktas prietaisų skydelis, centrinis bei papildomai pasirenkamas keleivio ekranas, kuriuose galima valdyti daugybę važiavimo ir komforto funkcijų. „Apple Carplay“ funkcionalumas dar labiau integruotas į ekranus, nuo šiol keleiviai galės vaizdo įrašais, tiek centrinėje konsolėje, tiek keleivio ekrane.

„Porsche Taycan“ salonas. Gamintojo nuotr.

Bandomųjų važiavimų metu atnaujintas elektromobilis jau įveikė daugiau nei 3,6 mln. kilometrų visame pasaulyje. Nuo gamybos pradžios, „Porsche“ išleido beveik 150 tūkst. „Taycan“ modelių. Daugiausiai jų parduota Amerikoje, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje ir Kinijoje. 2019 metais pristatytas „Taycan“ modelis yra pirmasis elektromobilis „Porsche“ istorijoje.

Pranešimas spaudai.

Techniniai duomenysPorsche Taycan Plus
Porsche Taycan 4S Plus
Porsche Taycan Turbo SPorsche Taycan TurboPorsche Taycan 4 Cross Turismo Porsche Taycan 4S Cross TurismoPorsche Taycan Turbo Cross TurismoPorsche Taycan Turbo S Sport Turismo
Variklio (-ių) galia320 kW (435 AG)440 kW (598 AG)700 kW (952 AG)650 kW (884 AG)320 kW (435 AG)440 kW (598 AG)650 kW (884 AG)700 kW (952 AG)
Sukimo momentas420 Nm710 Nm1110 Nm940 Nm610 Nm710 Nm940 Nm1110 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa105 kWh105 kWh105 kWh105 kWh105 kWh105 kWh105 kWh105 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa97 kWh97 kWh97 kWh97 kWh97 kWh97 kWh97 kWh97 kWh
Nuvažiuojamas atstumas mieste569 – 821 km (WLTP)528 – 705 km (WLTP)612 – 691 km (WLTP)607 – 683 km (WLTP)588 – 693 km (WLTP)588 – 690 km (WLTP)585 – 668 km (WLTP)589 – 675 km (WLTP)
Nuvažiuojamas atstumas mišriu režimu503 – 678 km
(WLTP)
474 – 642 km (WLTP)558 – 630 km (WLTP)557 – 630 km (WLTP)517 – 613 km (WLTP)517 – 610 km (WLTP)515 – 597 km (WLTP)516 – 596 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
4,8 sek.3,7 sek.2,4 sek.2,7 sek.4,7 sek.3,8 sek2,8 sek2,4 sek
Maksimalus greitis230 km/val.250 km/val.260 km/val.260 km/val.220 km/val.240 km/val.250 km/val.260 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas320 kW320 kW320 kW320 kW320 kW320 kW320 kW320 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4963/1966/13794963/1966/13794963/1966/13794963/1966/13794974/1967/14094974/1967/14094974/1967/14094974/1967/1409
Ratų bazė (mm)29002900290029002904290429042904
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2245/27952325/28802370/28702365/28802355/28852355/28852395/28802395/2870
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L407/n.d.407/n.d.366/n.d.366/n.d.446/1212446/1212405/1170405/1171
Bagažo talpa po kapotu L8484848484848484
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg00000000
Apsisukimo spindulys M11.711.711.211.712121212
PlatformaVW J1VW J1VW J1VW J1VW J1VW J1VW J1VW J1
Kėbulo tipasSedanasSedanasSedanasSedanasUniversalasUniversalasUniversalasUniversalas
Šilumos siurblysYraYraYraYraYraYraYraYra
Varomieji rataiGaliniaiVisiVisiVisiVisiVisiVisiVisi

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *