„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„Porsche“ plečia savo elektrinio sportinio sedano asortimentą su „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu. Pastaroji versija skirta žiedinėms lenktynėms ir neturi galinių sėdynių.

Dar ne rinkoje, bet jau rekordininkas

2024 m. vasario 23 d. „Weathertech Raceway Laguna Seca“ trasoje, Kalifornijoje, „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu pelnė greičiausio elektrinio serijinės gamybos automobilio titulą. „Porsche“ kūrėjas Larsas Kernas įveikė ratą per 1:27,87 min. Tai geriausias laikas tarp elektromobilių, kurie skirti įprastiniams keliams.
Dar nepradėjus gamybos to paties naujo modelio versija pasiekė naują klasės rekordą Niurburgringe. Prie vairo taip pat sėdėjo Kernas, kuris ratą įveikė per 7:07,55 min. Šis oficialus rato laikas yra net 26 sekundėmis greitesnis, nei Kernas užfiksavo paskutinį rekordinį ratą su „Taycan Turbo S Sport“ sedanu 2022 m. rugpjūčio mėn. Šis laikas taip pat yra dabartinis serijinės gamybos elektromobilių rekordas. Be to, „Turbo GT“ yra greičiausias keturių durų automobilis Niurburgringe.

Galingiausi „Porsche“ elektromobiliai

„Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu gali išvystyti daugiau nei 815 kW (1100 AG) galią ir 1340 Nm sukimo momentą. Tai patys greičiausi ir galingiausi šiuo metu „Porsche“ gaminami elektromobiliai. Juose rasite „atakos režimo“ paketą. Tai tokia funkcija, kuri mygtuko paspaudimu leidžia automobilio momentinę galią 10 sekundžių padidinti 120 kW. O tai net 50 kW daugiau nei ankstesniuose „Porsche“ elektromobiliuose.

„Porsche Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu. Gamintojo nuotr.

Nauja galios elektronika jėgos pavaroje


„Porsche“ neseniai smarkiai atnaujino „Taycan“ modelių liniją ir apskritai padidino bendrą automobilių sistemos galią. Be kita ko, patobulintas jėgos agregatas su nauju galinės ašies varikliu užtikrina dar dinamiškesnį veikimą, palyginti su ankstesniais modeliais. „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu yra nauji pavyzdiniai sportiniai modeliai, perkeliantys „Taycan“ našumą į kitą lygį. Įrengti su galingesniu impulsiniu keitikliu abu automobiliai turi 580 kW. Su „Launch Control“ galia padidina iki 760 kW arba iki 815 kW dviem sekundėms.
„Taycan Turbo GT“ spurtui nuo nulio iki 100 km/val. užtrunka vos 2,3 sekundės arba tik 2,2 sekundės su Weissach paketu. Dėl to modelis yra viena – dviem dešimtosiomis sekundės greitesnis už „Taycan Turbo S“. Pagreičio skirtumas nuo 0 iki 200 km/val. dar didesnis: 6,6 arba 6,4 sekundės „Taycan Turbo GT“ be/su Weissach paketu. , kuris yra iki 1,3 sekundės greitesnis nei „Taycan Turbo S“.

„Porsche Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu salonas. Gamintojo nuotr.
Techniniai duomenysPorsche Taycan Turbo GTPorsche Taycan Turbo GT Weissach
Variklio galia760 kW (1033 AG)760 kW (1033 AG)
Sukimo momentas1340 Nm1340 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa105 kWh105 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa97 kWh97 kWh
Nuvažiuojamas atstumas554 km (WLTP)455 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
2,3 sek2,2 sek
Maksimalus greitis290 km/val.305 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas320 kW320 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4968/1966/13784968/1966/1378
Ratų bazė (mm)29002900
Varomieji rataiGaliniaiVisi
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2365/27102295/2470
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L326/nd367/nd
Bagažo talpa po kapotu L8484
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg00
Apsisukimo spindulys M11,211,2
PlatformaVW J1VW J1
Kėbulo tipasSedanasSedanas
Šilumos siurblysYraYra

Jums taip pat gali patikti

Cybercab

„Tesla“ pristatė „Cybercab“, kuris neturi nei vairo, nei pedalų

Skoda Elroq elektromobilis

„Škoda“ pristatė naująjį elektrinį visureigį „Elroq“

Skoda Enyaq akumuliatoriaus nuėmimas ir pyro saugiklio keitimas

Naujieji „Audi A6 e-tron“ elektromobiliai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *