„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia
„Porsche“ plečia savo elektrinio sportinio sedano asortimentą su „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu. Pastaroji versija skirta žiedinėms lenktynėms ir neturi galinių sėdynių.
Dar ne rinkoje, bet jau rekordininkas
2024 m. vasario 23 d. „Weathertech Raceway Laguna Seca“ trasoje, Kalifornijoje, „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu pelnė greičiausio elektrinio serijinės gamybos automobilio titulą. „Porsche“ kūrėjas Larsas Kernas įveikė ratą per 1:27,87 min. Tai geriausias laikas tarp elektromobilių, kurie skirti įprastiniams keliams.
Dar nepradėjus gamybos to paties naujo modelio versija pasiekė naują klasės rekordą Niurburgringe. Prie vairo taip pat sėdėjo Kernas, kuris ratą įveikė per 7:07,55 min. Šis oficialus rato laikas yra net 26 sekundėmis greitesnis, nei Kernas užfiksavo paskutinį rekordinį ratą su „Taycan Turbo S Sport“ sedanu 2022 m. rugpjūčio mėn. Šis laikas taip pat yra dabartinis serijinės gamybos elektromobilių rekordas. Be to, „Turbo GT“ yra greičiausias keturių durų automobilis Niurburgringe.
Galingiausi „Porsche“ elektromobiliai
„Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su „Weissach“ paketu gali išvystyti daugiau nei 815 kW (1100 AG) galią ir 1340 Nm sukimo momentą. Tai patys greičiausi ir galingiausi šiuo metu „Porsche“ gaminami elektromobiliai. Juose rasite „atakos režimo“ paketą. Tai tokia funkcija, kuri mygtuko paspaudimu leidžia automobilio momentinę galią 10 sekundžių padidinti 120 kW. O tai net 50 kW daugiau nei ankstesniuose „Porsche“ elektromobiliuose.
Nauja galios elektronika jėgos pavaroje
„Porsche“ neseniai smarkiai atnaujino „Taycan“ modelių liniją ir apskritai padidino bendrą automobilių sistemos galią. Be kita ko, patobulintas jėgos agregatas su nauju galinės ašies varikliu užtikrina dar dinamiškesnį veikimą, palyginti su ankstesniais modeliais. „Taycan Turbo GT“ ir „Taycan Turbo GT“ su Weissach paketu yra nauji pavyzdiniai sportiniai modeliai, perkeliantys „Taycan“ našumą į kitą lygį. Įrengti su galingesniu impulsiniu keitikliu abu automobiliai turi 580 kW. Su „Launch Control“ galia padidina iki 760 kW arba iki 815 kW dviem sekundėms.
„Taycan Turbo GT“ spurtui nuo nulio iki 100 km/val. užtrunka vos 2,3 sekundės arba tik 2,2 sekundės su Weissach paketu. Dėl to modelis yra viena – dviem dešimtosiomis sekundės greitesnis už „Taycan Turbo S“. Pagreičio skirtumas nuo 0 iki 200 km/val. dar didesnis: 6,6 arba 6,4 sekundės „Taycan Turbo GT“ be/su Weissach paketu. , kuris yra iki 1,3 sekundės greitesnis nei „Taycan Turbo S“.
Techniniai duomenys | Porsche Taycan Turbo GT | Porsche Taycan Turbo GT Weissach |
Variklio galia | 760 kW (1033 AG) | 760 kW (1033 AG) |
Sukimo momentas | 1340 Nm | 1340 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 105 kWh | 105 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 97 kWh | 97 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 554 km (WLTP) | 455 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 2,3 sek | 2,2 sek |
Maksimalus greitis | 290 km/val. | 305 km/val. |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 320 kW | 320 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4968/1966/1378 | 4968/1966/1378 |
Ratų bazė (mm) | 2900 | 2900 |
Varomieji ratai | Galiniai | Visi |
Masė (be krovinio/pakrauta) kg | 2365/2710 | 2295/2470 |
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L | 326/nd | 367/nd |
Bagažo talpa po kapotu L | 84 | 84 |
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg | 0 | 0 |
Apsisukimo spindulys M | 11,2 | 11,2 |
Platforma | VW J1 | VW J1 |
Kėbulo tipas | Sedanas | Sedanas |
Šilumos siurblys | Yra | Yra |