„Renault Trafic E-Tech Electric“
Jau šį rudenį „Renault“ papildys savo visiškai elektrinių lengvųjų komercinių transporto priemonių asortimentą naujuoju „Trafic E-Tech Electric“.
Užsienyje ši komercinių automobilių rinka yra pakankamai didelė ir konkurencinga, todėl „Renault“ nieko nelaukia, ir į rinką meta krovininį „Trafic E-Tech Electric“.
Kadangi daugiausia su šia transporto priemone važinėjama mieste, tai ir siūlomo nuvažiuojamo atstumo turėtų visiškai užtekti. 52 kWh akumuliatorius yra pasislėpęs apatinėje kėbulo dalyje po vairuotojo kabina, kad nebūtų jokių apribojimų vežamiems kroviniams. Tokio akumuliatoriaus pakanka, kad „L2H1-Trafic“ galėtų nuvažiuoti 297 kilometrus, jeigu važiojama iki 110 km/val. Jeigu greitis bus ribojamas iki 90 km/val., tai galėsite nuvažiuoti iki 322 km. (pagal WLTP). „Renault“ paskaičiavo, kad Europoje 87 procentai visų kasdien įveikiamų atstumų yra ne didesni kaip 60 kilometrų. Todėl didesnio akumuliatoriaus ir nenumatė. Akumuliatoriams bus suteikiama 8 metų arba 160 000 km garantija.
„Trafic Van E-Tech Electric“ ilgiai ir krovinių erdvė:
- Du ilgiai- 5,08 m. ir 5,48 m.; du aukščiai- 1,967 m. ir 2,498 m.
- Krovinių erdvė svyruoja nuo 5,8 kub. metrų iki 8,9 kub. metrų.
- Tarpas tarp galinių arkų bus toks, kad lengvai tilps Euro paletė.
- L2 versijoje bus galima vežti krovinį, kurio ilgis iki 4,15 m.
- Bus galima vilkti iki 920 kg sveriančią priekabą ir vežti krovinį, kuris sveria iki 1185 kilogramų.
Naująjį „Trafic Van E-Tech Electric“ bus galima pasirinkti su 7 kW AC arba 22 kW AC įkrovikliu. O štai greitojo DC įkrovimo (50 kW) teks palaukti net kitų metų. Keista, kad iš karto nesiūlo tokio varianto…
„Trafic E-Tech Electric“ turės 90 kW/122 AG sinchroninį variklį.