Septynvietis „Kia EV9“ elektromobilis

„Kia EV9“ – pirmasis septynių vietų elektrinis visureigis, kuris suteikia sektoriui naują mąstymą, dizainą ir technologijas, bei skatina greitą prekės ženklo transformaciją į tvaraus mobilumo sprendimų tiekėją elektrifikacijos eroje.

Ho Sung Song, prezidentas ir generalinis direktorius, sakė: „Kia EV9“ pranoksta visus tradicinio visureigių mąstymo aspektus ir yra „Kia“ dizaino ir inžinerinių galimybių viršūnė. Sukurtas visų šeimos narių poreikiams patenkinti, „EV9“ taip pat yra greitas „Kia“ perėjimas prie tvaraus mobilumo sprendimų tiekėjo ne tik dėl savo pažangios EV architektūros, bet ir dėl daugybės perdirbtų ir tvarių medžiagų, naudojamų jį kuriant.

„Kia EV9“ išorė suteikia šiuolaikiškos giedros ramybės pojūtį, priderančią rafinuotam EV naujajam tvaraus mobilumo amžiui. Automobilis turi 3100 mm ratų bazę, kurią palaiko 21 colio, 20 colių arba 19 colių ratai. Bendras 5 010 mm ilgio, 1 980 mm pločio ir 1 755 mm aukščio, pasižymintis drąsia ir šiuolaikiška išvaizda, išlaikant unikalų charakterį.

„KIA EV9“. Gamintojo nuotr.

Elektromobilio dizainas

„EV9“ priekinė dalis išsiskiria pasitikėjimu, aiškumu ir ramybe dėl savo aiškių linijų, ir paviršių. Visureigio „Skaitmeninis tigro veidas“ demonstruoja jo unikalų identitetą, kurį pabrėžia „Skaitmeninio modelio apšvietimo grotelės“ ir vertikalūs priekiniai žibintai, suteikiantys „EV9“ vizionierišką ir futuristinę išvaizdą. „EV9“ „Žvaigždžių žemėlapio“ LED dienos žibintai (DRL) sukuria sudėtingą animuotą apšvietimo modelį, kuris būsimiems EV modeliams reikš „Kia“ skaitmeninį tigro veidą ir suteiks naują apšvietimo patirtį.

Be standartinio modelio „Kia“ pristatė GT-line modelio dizainą, pasižymintį unikalia estetika, išskiriančia jį iš standartinio modelio. Pakeisti priekiniai ir galiniai bamperiai, ratai, stogo bagažinė. GT-line pasižymės išskirtine juodų spalvų palete, išsiskiriančia stipria ir tvirta išvaizda. Pažymėtina, kad GT serijoje yra išskirtinės „Skaitmeninio modelio apšvietimo grotelės“, kurios jau ir taip įspūdingam dizainui suteikia dinamiškumo ir rafinuotumo.

Be stulbinančios išorės, „EV9“ taip pat pasižymi įspūdingu aerodinaminiu koeficientu – 0,28.

„KIA EV9“. Gamintojo nuotr.

Interjeras

Interjero dizainas yra elegantiškai paprastas, patogus naudoti ir siūlo daugybę daiktų saugojimo galimybių, įskaitant didelį pagrindinį skyrių centrinėje konsolėje. Priekinių sėdynių tinklinės galvos atramos pagerina komfortą ir pagerina vaiko stebėjimą.

„KIA EV9“. Gamintojo nuotr.

„EV9“ salone standartiškai yra panoraminis ekranas, kurį sudaro du didelio formato skaitmeninio prietaisų skydelio ir navigacijos sistemos ekranai (kiekvienas 31,2 cm/12,3 colio) ir 13,5 cm jutiklinis ekranas (5,3 colio) tarp jų. Be „Kia Connect“ internetinių paslaugų, navigacinė sistema siūlo naują elektromobilių maršruto planuotoją, kuris automatiškai tvarko ilgesnių kelionių įkrovimo planavimą, įskaitant akumuliatoriaus paruošimą šaltomis dienomis.

Versijos

76,1 kWh akumuliatorius siūlomas tik su galinių ratų pavaros (RWD) modeliu, o 99,8 kWh akumuliatorius yra tiek RWD ilgo nuotolio (Long Range), tiek visų varančiųjų ratų (AWD) variantuose. RWD Long Range modelis turi 150 kW galios elektros variklį, kuris suteikia visureigiui galimybę nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 9,4 sekundės. Dar yra viena RWD Long Range versija, kuri truputį galingesnė, t.y. turi 160 kW ir gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 8,2 sekundės. Visų varančiųjų ratų versija gali vilkti iki 2,5 tonos sveriančias stabdomas priekabas

AWD variante sumontuoti du elektros varikliai, kurie kartu išvysto 283 kW bendrą galią ir 600 Nm sukimo momentą. Šis galingas derinys leidžia visureigiui įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. vos per 6,0 s. O dar didesnis našumas pasiekiamas naudojant pasirenkamą „Boost“ funkciją, kurią vėliau galima įsigyti „Kia Connect“ parduotuvėje. Sukimo momentas padidintas iki išskirtinių 700 Nm, todėl „EV9“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,3 s.

Septynios sėdimos vietos bus modelyje su 76,1 kWh akumuliatoriumi, o visos kitos bus su 6 sėdimosiomis vietomis.

RWD Long Range modelis su 19 colių ratais nuvažiuoja daugiau nei 541 km. (pagal WLTP).

„EV9“ turi „Vehicle-to-Load“ (V2L) funkciją per integruotą įkrovimo valdymo bloką (ICCU).

Techniniai duomenysKia EV9 AWDKia EV9 AWD GT-LineKia EV9 RWD
Variklio galia283 kW (385 AG)283 kW (385 AG)150 kW (204 AG)
Sukimo momentas600 Nm700 Nm350 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa99.8 kWh99.8 kWh99.8 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa95.0 kWh95.0 kWh95.0 kWh
Nuvažiuojamas atstumas505 km (WLTP)497 km (WLTP)541 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
6.0 sek5.3 sek9.4 sek
Maksimalus greitis200 km/val.200 km/val.185 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas240 kW240 kW240 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)5010/1980/17555015/1980/17805010/1980/1755
Ratų bazė (mm)310031003100
Varomieji rataiVisiVisiGaliniai
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2625/31902664/31902501/3070
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L333 (2393)333 (2393)333 (2393)
Bagažo talpa po kapotu L525290
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/2500750/2500450/900
Apsisukimo spindulys Mndndnd
PlatformaE-GMPE-GMPE-GMP
Kėbulo tipasSUVSUVSUV

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *