Septynvietis visureigis šeimai- „Mercedes-Benz EQB“
„IAA 2021“ parodoje „Mercedes-Benz“ pristatė gamybai paruoštą septynvietį elektrinį visureigį „EQB“. Kas domitės elektriniais „mersais“ turbūt atsimenate, kad pirmą kartą „EQB“ buvo pristatytas balandį vykusioje Šanchajaus automobilių parodoje. Manau, kad šis modelis labai laiku, nes laukia arši konkurencinė kova su „Tesla Model Y“, „Audi Q4 e-tron“, „Mustang Mach-E“ ir pnš.
Senesnieji „EQA“ ir „EQV“ buvo gaminami ant įprastų automobilių platformos, o ne skirtos elektromobiliams. Pvz. „EQA“ yra „GLA“ elektrinė versija, „EQV“ yra visiškai elektrinė „Vito“ versija, „EQB“- „GLB“ elektrinė versija.
Septynios vietos
Standartiškai „EQB“ turi penkias sėdimas vietas, o pasirinktinai galima pasirinkti ir dvi papildomas. Dvi sėdynės trečioje eilėje bus skirtos tiems žmonėms, kurių ūgis iki 1,65 m. Taip pat gale bus galima įdėti vaikiškas kėdutes. Norėdami padidinti bagažo erdvę, trečiosios eilės sėdynes galėsite nuleisti iki pat bagažinės grindų.
Išorė kompaktiška, vidus erdvus
„EQB“ ilgis- 4684 mm, plotis- 1834 mm, aukštis- 1667 mm. Bagažinės talpa- 1710 litrų.
Galia, akumuliatorius, varomieji ratai, įkrovimo greitis
Kol kas „EQB“ bus galima įsigyti tik su keturiais varomaisiais ratais. Vėliau turėtų pasirodyti ir versija tik priekiniais varomaisiais ratais. O dar vėliau ir Long Range versija. „EQB“ modeliai bus žymimi „EQB 300 4MATIC“ ir „EQB 350 4MATIC“. Abi versijos turės tą patį 66,5 kWh akumuliatorių (tokį pat turi ir „EQA“), bus toks pat greitojo įkrovimo greitis- iki 100 kW. Lėtasis (AC) įkrovimas- iki 11 kW. Nuvažiuojamas atstumas- 419 km (pagal WLTP). „EQB 300 4MATIC“ nuo „EQB 350 4MATIC“ skirsis tuo, kad „EQB 300 4MATIC“ turės 225 AG ir 390 Nm sukimo momentą, o „EQB 350 4MATIC“ turės 288 AG ir 520 Nm sukimo momentą.
„Mercedes me Charge“- nemokamai
Naudodami „Mercedes me Charge“ įkrovimo stotelių tinklą, klientai galės įkrauti elektromobilį daugiau nei 200 000 viešųjų įkrovimo stotelių visoje Europoje, į kurias bus tiekiama elektra iš atsinaujinančių šaltinių. Jeigu pirksite naują automobilį, tai vienerius metus galėsite nemokamai naudotis „Mercedes me Charge“ tinklu. Visa tai bus įskaičiuota į automobilio kainą.
Aukštos įtampos sistemos apsauga
Kad reikia skirti nemažą dėmesį elektros saugumo srityje elektromobilyje, tai turbūt aišku visiems. „EQB“ aukštos įtampos sistema automatiškai išsijungs įvykus auto įvykiui. Bet ne tik. Sistema automatiškai išsijungs ir tada, jeigu elektromobiliui įsikraunant greito įkrovimo stotelėje į jį atsitrenks kitas automobilis. Na, kad kitas elektromobilių gamintojas turėtų tokią funkciją, tai negirdėjau.
Techniniai duomenys | „EQB 300 4MATIC“ | „EQB 350 4MATIC“ |
Didžiausia galia kW | 168 kW | 215 kW |
Didžiausias sukimo momentas | 390 Nm | 520 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 79.8 kWh | 79.8 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 66,5 kWh | 66,5 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 419 km (WLTP) | 419 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 8.0 sek | 6,2 sek |
Maksimalus greitis | 160 km/h | 160 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 100 kW | 100 kW |
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis mm) *Plotis be veidrodėlių | 5 vietų 4684/1834/1701 7 vietų 4684/1834/1706 | 5 vietų 4684/1834/1701 7 vietų 4684/1834/1706 |
Ratų bazė (mm) | 2829 | 2829 |
Svoris be krovinio ir be vairuotojo (kg) | 2175 | 2175 |
Bagažinės talpa (L) | 495-1710 | 495-1710 |
Apsisukimo spindulys (m) | 11,7 | 11,7 |