Septynvietis VW ID.6
Šanchajaus automobilių parodoje „VW“ pristatė septynvietį elektromobilį „ID.6“. Tai jau trečioji „ID“ serijos elektrinė transporto priemonė, kuri gamina ant „MEB“ platformos. „ID.6“ dabar yra didžiausias elektromobilis iš visos „ID“ šeimos.
Apsidžiaugėte, kad pagaliau bus elektromobilis, kuris tiks didelei šeimai? Taip ir bus, bet kol kas tik Kinijoje… Manoma, kad Europos jie nepasieks. Mūsų žemyne turėtų būti pristatytas kitoks modelis vėliau.
Bus dvi versijos: „ID.6 CROZZ ir „ID.6 X“. Kaip matote iš nuotraukų, tai jos skirsis tik išore. Kam reikia dviejų beveik vienodų modelių? Pasirodo, kad tam, jog Europiečiams būtų leista gaminti automobilius, reikia būtinai bendradarbiauti su vietinėmis įmonėmis. O „VW“ jau senokai dirba su „FAW“ ir „SAIC“.
Naujojo „ID.6“ krosoverio ilgis yra 4,88 m. („ID.4“ ilgis- 4,58 m.). Skirtumas, kaip matote, yra net 30 cm. Dėl to net ir trečioje sėdynių eilėje sėdintys keleiviai turėtų jaustis pakankamai komfortabiliai.
Bus siūlomos versijos su 58 kWh ir 77 kWh akumuliatoriais. Atitinkamai nuvažiuos 436 km ir 588 km (pagal Kinijos NEDC standartą). Galingiausia versija, kuri turės „tik“ 225 kW (305 AG), iki 100 km/val. įsibėgės per 6,6 s.
Salonas beveik toks pat, kaip ir pas „ID.4“. Tik tiek, kad „ID.6“ salone nebus fizinių mygtukų.
„Volkswagen“ nori, kad bent 50 % visų jų pardavimų 2030 metais Kinijoje sudarytų elektromobiliai.