„Škoda Enyaq“ 2024 m.: galingesnė, greitesnis įkrovimas ir dar daugiau nuvažiuojamo atstumo

„Škoda Auto“ visapusiškai atnaujina savo „Enyaq“ šeimą 2024-iesiems modelio metams. Pirmą kartą Čekijos automobilių gamintojo populiarų elektromobili bus galima galimas pasirinkti su Laurin & Klement apdailos linija, kuri gali pasigirti prabangia standartine įranga. Techniniai atnaujinimai suteikia dar daugiau galios, trumpesnį įkrovimo laiką ir didesnį nuvažiuojamą atstumą. Be to, naujoji transporto priemonės programinė įranga turi naują, intuityvesnę vartotojo sąsają.

Daugiau galios, didesnis nuvažiuojamas atstumas

2024-ųjų modeliai pasitiks efektyvesniais ir galingesniais 85 ir 85x modeliais, kurie pakeis senesniuosius 80 ir 80x modelius. Kaip ir sportiškieji RS, jie turi naują, galingesnę pavarą su pažangiu nuolatiniu sinchroniniu varikliu ant galinės ašies, galinčiu išvystyti 180 km/val. „Enyaq 85“ galia padidėja 60 kW iki 210 kW, palyginti su ankstesniu „Enyaq 80“. Visais ratais varomas Enyaq 85x taip pat išvysto 210 kW, todėl yra 15 kW galingesnis nei jo pirmtakas. „Enyaq RS“ dabar turi 250 kW galią, o tai 30 kW daugiau. Optimizuotas aukštos įtampos akumuliatorius su dar pažangesniu šilumos valdymu „Enyaq 85“ modeliui padidina nuvažiuojamą atstumą iki daugiau nei 560 kilometrų ir daugiau nei 570 kilometrų Coupé versijai. „Enyaq 60“ techniškai nepasikeitė.

„Skoda Enyaq Coupé RS“. Gamintojo nuotr.

Įkrovimo greitis

Visų varančiųjų ratų versijos „Enyaq 85x“ ir „Enyaq RS“ dabar siūlo dar geresnį įkrovimo našumą ir padidina nuolatinės srovės įkrovimo greitį greitojo įkrovimo stotelėse iki 175 kW. 82 kWh (77 kWh panaudojama) aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimas nuo 10 iki 80 procentų dabar užtrunka tik 28 minutes – aštuoniomis minutėmis arba 22 procentais mažiau nei anksčiau. „Enyaq 85“ su galinių ratų pavara ir toliau įkraunami maksimalia 135 kW galia.

„Skoda Enyaq RS“. Gamintojo nuotr.

Nauja programinė įranga

Su nauja programine įranga „Enyaq“ šeima dabar palaiko akumuliatoriaus temperatūros reguliavimo funkciją. Tai leidžia iš anksto pašildyti akumuliatorių ruošiantis nuolatinės srovės įkrovimui esant žemai aplinkos temperatūrai ir optimizuoja įkrovimo greitį iki 22 procentų. Be to, naujoji sąsaja turi intuityvesnę meniu struktūrą. Tai leidžia vairuotojams nustatyti dažniausiai naudojamų transporto priemonės nustatymų ir programų sparčiuosius klavišus. Dabar navigacinėje sistemoje yra nauja žemėlapio grafika ir didesnė žemėlapio sritis. Kitos naujos transporto priemonės programinės įrangos funkcijos yra „Walkaway“ funkcija, skirta KESSY beraktei sistemai. Ji automatiškai užrakina automobilį, kai vairuotojas nueina nuo automobilio su raktu.

„Skoda Enyaq RS“. Gamintojo nuotr.

„Laurin & Klement“ versija

Ši populiari apdailos linija turi platų standartinės įrangos pasirinkimą. Jame yra LED matricos priekiniai žibintai ir LED galiniai žibintai su animuotais indikatoriais, taip pat chromuotos grotelės su 131 diodo šviesos apdaila. Be to, „Enyaq“ L&K yra su išskirtiniais 20 colių arba 21 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Buferiai, difuzorius ir išoriniai veidrodėliai pasižymi platinos pilkos spalvos detalėmis, o šoniniai aerodinaminiai apvadai yra kėbulo spalvos. „Enyaq“ L&K salone yra elektra valdomos, šildomos ir vėdinamos priekinės sėdynės su atminties ir masažo funkcijomis, o ant galvos atramų išsiuvinėtas L&K logotipas. Nuo šiol elektromobilio pavadinime nebebus „iV“ ženklinimo.

Techniniai duomenysSkoda Enyaq 60Skoda Enyaq Coupe 60Skoda Enyaq 85Skoda Enyaq Coupe 85Skoda Enyaq 85xSkoda Enyaq Coupe 85xSkoda Enyaq RSSkoda Enyaq Coupe RS
Variklio galia132 kW (179 AG)132 kW (179 AG)210 kW (286 AG)210 kW (286 AG)210 kW (286 AG)210 kW (286 AG)250 kW (340 AG)250 kW (340 AG)
Sukimo momentas310 Nm310 Nm545 Nm545 Nm679 Nm679 Nm679 Nm679 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa62 kWh62 kWh82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh82 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa58 kWh58 kWh77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh77 kWh
Nuvažiuojamas atstumas400 km (WLTP)408 km (WLTP)560 km (WLTP)570 km (WLTP)536 km (WLTP)545 km (WLTP)537 km (WLTP)547 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/val.
8,7 sek8,8 sek6,7 sek6,7 sek6,6 sek6,6 sek5,5 sek5,5 sek
Maksimalus greitis160 km/val.160 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.180 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas124 kW124 kW135 kW 135 kW 175 kW175 kW175 kW175 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4649/1879/16164653/1879/16174649/1879/16164653/1879/16174649/1879/16164653/1879/16174649/1879/16164653/1879/1617
Ratų bazė (mm)27642765276427652764276527682768
Varomieji rataiGaliniaiGaliniaiGaliniaiGaliniaiVisiVisiVisiVisi
Masė (be krovinio/pakrauta) kg1965/25002008/21002100/26502100/26502200/27502200/27502250/27502250/2750
Bagažinės talpa / atlenkus sėdynes) L585/1710570/1700585/1710570/1700585/1710570/1700585/1710570/1700
Bagažo talpa po kapotu L00000000
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/1000750/1000750/1000750/1000750/1000750/1200750/1200750/1200
Apsisukimo spindulys M9,39,310,910,910,911,511,511,5
PlatformaVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEBVW MEB
Kėbulo tipasSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUVSUV
Šilumos siurblysYraYraYraYraYraYraYraYra

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *