SKODA ENYAQ COUPE RS iV

„Škoda“ pristato „Enyaq iV Coupé“ ir „Enyaq iV Coupé RS“

„Škoda“ pristatė naują savo SUV’o „Enyaq iV“ kupė versiją. Šiais metais pasirodysiantis modelis bus pirmasis šios markės elektromobilis, kuris turės sportiškumą pabrėžiantį „RS“ ženklelį.

Po sėkmingo „Enyaq iV“ pasirodymo rinkoje, „Škoda“ dabar savo elektromobilių gamą papildo dar ir kupė modeliu. Kaip matote iš nuotraukų, tai naujasis „Škoda“ turi ne tik elegantiškesnes, bet ir sportiškesnes kėbulo linijas. O jos sukuria tik 0,234 Cd pasipriešinimo koeficientą, kuris leidžia įveikti didesnį nuvažiuojamą atstumą- priklausomai nuo versijos leidžia nuvažiuoti iki 545 kilometrų (pagal WLTP).

Bus versijos su galiniais ir visais keturiais varomais ratais. Galiniais ratais varomas „Enyaq iV Coupé 60“ turės elektrinį variklį, kurio galia prasidės nuo 132 kW*. Jis bus komplektuojamas su 62 kWh akumuliatoriumi (panaudojama talpa- 58 kWh). „Enyaq iV Coupé 80“ irgi bus varomas galiniais ratais, bet turės 150 kW* galios elektros variklį su 82 kWh akumuliatoriumi (panaudojama talpa- 77 kWh). „Enyaq iV Coupé 80x“ ir „Enyaq iV Coupé RS“ turės antrąjį variklį priekinėje ašyje, todėl jie bus varomi visais ratais. „Enyaq iV Coupé 80x“ galia siekia 195 kW*, o „Enyaq iV Coupé RS“– net 220 kW**. „Enyaq iV Coupé RS“ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 6,5 sekundes ir pasiekia 180 km/val. greitį– 20 km/val. daugiau, nei bet kuris kitas naujojo kupė variantas.

Ar pastebėjote žvaigždutes prie variklių galios skaičiukų? Jos čia nėra uždėtos per klaidą. Štai ką sako gamintojas apie * žvaigždutę: „Maksimali galia gali būti nevisiškai pasiekiama. Atskirose vairavimo situacijose pasiekiama galia priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip aplinkos temperatūra, įkrovimo lygis ir aukštos įtampos akumuliatoriaus temperatūra, būklė arba amžius.“ O štai su ** žvaigždutėmis dar įdomiau: „Didžiausia elektros galia atitinkamai 195 kW ir 220 kW nustatyta pagal UN-GTR.21, kuria galima pasinaudoti ne ilgiau kaip 30 sekundžių. Atskirose vairavimo situacijose pasiekiama galia priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip oro temperatūra, aukštos įtampos akumuliatoriaus fizinis amžius, taip pat jo temperatūra, įkrovimo lygis ir kondicionavimo būsena. Didžiausia galia gali būti pasiekiama tik tuo atveju, jeigu aukštos įtampos akumuliatoriaus temperatūra yra nuo 23°C iki 50°C, o įkrovimo lygis viršija 88%. Jei šių parametrų nesilaikoma, maksimalios galios gali nebūti.“

„ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV“. Gamintojo nuotr.

„ŠKODA ENYAQ COUPÉ RS iV“. Gamintojo nuotr.

Versija„Enyaq iV Coupé 60“„Enyaq iV Coupé 80“„Enyaq iV Coupé 80x“„Enyaq iV Coupé RS“
Variklio galia132 kW (179 AG)150 kW (204 AG)195 kW (265 AG)220 kW (299 AG)
Sukimo momentas310 Nm310 Nm425 Nm460 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa62 kWh82 kWh82 kWh82 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa58 kWh77 kWh77 kWh77 kWh
Nuvažiuojamas atstumas345 km (WLTP)545 km (WLTP)430 km ?410 km ?
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
8,8 sek8,7 sek7 sek6,5 sek
Maksimalus greitis160 km/h160 km/h160 km/h180 km/h
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas128 kW150 kW150 kW150 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4653/1879/16224653/1879/16224653/1879/16224653/1879/1622
Ratų bazė (mm)2764276427682768
Svoris (kg)1950205021752250
Bagažinės talpa (l)575575575575
Krovinio tempimas (kg)Iki 1000 Iki 1000 Iki 1200 Iki 1200
Varomieji rataiGaliniaiGaliniaiVisiVisi

Jums taip pat gali patikti

Concept EQG

Elektrinis „gelikas“

ID. XTREME elektromobilis

„Volkswagen“ elektrinio visureigio konceptas- „ID. XTREME“

KIA EV6 Policija

Lietuvos kelių policijos tarnyba įsigijo nežymėtą elektromobilį

Dodge Charger Daytona SRT

Elektrinis „Dodge Charger Daytona SRT“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.