„Toyota“ išplėtė modelių gamą: pristatė elektrinį „Proace CITY Electric“
„Toyota“ pristatė naująjį „Toyota Proace CITY Electric“ elektra varomą automobilį. Šis modelis gerokai išplėtė elektrifikuotų „Toyota Professional“ komercinių ir keleivinių automobilių gamą. Į Lietuvą šis automobilis atkeliaus 2022 m.
Nauja modelių gama, kuri pasirodys 2022-aisiais, suteiks „Toyota“ klientams ypatingą galimybę rinktis krovininius arba nuo penkių iki septynių sėdimųjų vietų turinčius keleivinius furgonus. Bus galima įsigyti dviejų skirtingų ratų bazių versijas: standartinio, 4,4 m ilgio, ir pailgintą, 4,75 m ilgio. Su „Proace Electric“ ir „Proace Verso Electric“ – vidutinio dydžio krovininiais ir keleiviniais furgonais – „Toyota“ sustiprins savo pozicijas elektros variklį turinčių automobilių rinkoje.
Įdiegta elektros pavara nesumažina automobilių praktiškumo: elektriniai modeliai pajėgūs tiek pat, kiek įprasti „Proace CITY“ modeliai: vežti iki 4,4 m³ tūrio ir iki 800 kg svorio krovinį bei tempti 750 kg sveriančią priekabą.
Naujieji modeliai tobulai tinka nedidelėms įmonėms, kurios savo transporto parką formuoja rinkdamosi galingą bei patikimą transportą ir nori prisidėti prie aplinkos tausojimo.
„Proace CITY Electric“ gali ženkliai prisidėti prie „Toyota“ užsibrėžto tikslo, kad iki 2025-ųjų iš visų Europoje parduodamų transporto priemonių bent 10 proc. būtų nulinės emisijos modeliai.
Jėgainės ir galia
Visi „Proace CITY Electric“ varomi 136 AG (100 kW) galios elektros varikliu, sukančiu priekinius ratus. Jėgainė suporuota su ličio jonų akumuliatoriumi bei integruotu nuolatinės srovės (DC/DC) įkrovikliu-konverteriu.
Ličio jonų akumuliatorius sumontuotas po krovinių skyriaus grindimis, dėl to kroviniams skirta erdvė lieka talpi. 50 kWh talpos akumuliatorių sudaro 216 celių, suskirstytų į 18 modulių. Jis, remiantis naująja Europos WLTP bandymų metodika, elektriniam furgonui leidžia nuvažiuoti 260–280 km, kai baterija yra visiškai įkrauta, ir išvystyti maksimalų 135 km/val. greitį.
Užtikrintas praktiškumas
Pristatyta elektrinė furgono versija anaiptol nereiškia, kad „Proace CITY Electric“ kūrėjams teko eiti į kompromisus dėl jo praktiškumo.
Modeliuose, kuriuose įdiegta „Smart Cargo“ sistema, kroviniams skirtoje erdvėje telpa iki 4,4 m³ dydžio krovinys, o papildomos vietos atsiranda nulenkus keleivio sėdynę.
Kompaktišką ratų bazę turintis modelis gali pavežti 800 kg svorio krovinį, o ilgesnę ratų bazę turinti „Proace CITY Electric“ versija – 750 kg. Tiek viena, tiek kita furgono versija gali tempti 750 kg svorio krovinį.