Toyota Mirai II

Toyota Mirai II

„Toyota“ pradėjo kurti vandenilio kuro elementų elektrinę transporto priemonę dar 1992 m., o 2014 m. pristatė „Mirai“ sedaną. Šis laimėjimas buvo pagrįstas pasaulyje pirmaujančia hibridinių technologijų patirtimi.

„Toyota“ ateities vizijoje vandenilis vertinamas kaip vienas iš perspektyviausių energijos šaltinių. Jis gali būti naudojamas ne tik automobiliuose, bet ir traukiniuose, laivuose, lėktuvuose.

„Toyota Mirai II“. „Toyota“ nuotr.

Naujos kartos „Mirai II“ – automobilis, kuris pakelia kuro elementų elektrinių transporto priemonių (FCEV) technologijas į aukštesnį lygį. Visiškai pertvarkyta kuro elementų sistema ir aerodinaminis efektyvumas padeda padidinti nuvažiuojamą atstumą iki maždaug 650 km (pagal WLTP). Kaip žinote, tokie elektromobiliai iš išmetimo vamzdžio išmeta tik…gryną vandenį.

„Toyota Mirai II“. „Toyota“ nuotr.

Pagrindinis tikslas kuriant naują modelį buvo pagerinti jo nuvažiuojamą atstumą. Priminsiu, kad pirmosios kartos modelis nuvažiuodavo apie 500 km (pagal EPA). Taigi, didesnė galia, didesnė vandenilio degalų talpa, didesnis efektyvumas ir geresnė aerodinamika prisidėjo prie to, kad nuvažiuojamas atstumas padidėjo apie 30% iki maždaug 650 km (pagal WLTP). Naujasis „Mirai II“ sukonstruotas ant „Toyota“ modulinės GA-L platformos.

„Toyota Mirai II“. „Toyota“ nuotr.

Dar vienas iš pagrindinių tikslų kuriant buvo suteikti automobiliui stipresnį emocinį patrauklumą, paverčiant jį automobiliu, kuris žmones pritrauks savo išvaizda ir vairavimo malonumu. O kaip jums dizainas? Man asmeniškai keistokas. Tarsi kelių automobilių kratinys. Pvz. galinė dalis man primena „Audi A7“.

Lyginant su senuoju modeliu, naujojo aukštis sumažėjo 65 mm iki 1470 mm, ratų bazė padidėjo 140 mm iki 2920 mm, bendras ilgis 85 mm padidėjo iki 4975 mm. Svorio centro pasiskirstymas 50:50.

GA-L platforma leido sukomponuoti reikiamus komponentus taip, kad būtų galima efektyviau išnaudoti erdvę. Rezultatas – erdvesnis penkių vietų salonas ir geresnis važiuoklės darbas. „Mirai II“ sumontuotos 3 vandenilio talpos – viena po bagažinės grindimis, dvi mažesnės po galinėmis sėdynėmis (sujungtos į vieną) ir dar viena, pati didžiausia, centriniame tunelyje. Kartu jose telpa 5,6 kg vandenilio, palyginti su 4,6 kg dviejuose senesniuose „Mirai“ rezervuaruose. Talpos dabar yra tvirtesnės ir daugiasluoksnės konstrukcijos.

„Toyota Mirai II“. „Toyota“ nuotr.

Naujajame „Mirai II“ įrengtas ličio jonų aukštos įtampos akumuliatorius. Pirmajame modelyje buvo nikelio-metalo hidrido akumuliatorius (NiMH).

Dar viena naujovė- katalizatoriaus tipo filtras, kuris yra įdėtas į oro įsiurbimo angą. Kai oras į transporto priemonę tiekiamas kuro elementams, neaustinio audinio filtro elemento elektrinis krūvis sulaiko mikroskopines teršalų daleles, įskaitant sieros dioksidą (SO2), azoto oksidus (NOx) ir visas kietąsias daleles iki 2,5 mikrono dydžio. Tai reiškia, kad jūs važiuodami surenkate kitų automobilių išmetamą orą ir prieš jį panaudodami- išvalote. Ar ne nuostabu?

Kokia bus kaina Lietuvoje? Kol kas nežinau. Bet pasak „Toyota“, tai ji sumažėjo maždaug 20%.

Jums taip pat gali patikti

„Toyota“ pristatė vandenilio kuro elementais varomą „Hilux“ prototipą

Toyota Proace Electric

Lietuvoje bus parduodami elektriniai „Toyota Proace Electric“ ir „Proace Verso Electric“

Toyota Mirai I

Lietuvoje- pirmasis vandeniliu varomas „Toyota Mirai“ automobilis

Toyota bZ4X elektromobilis

„Toyota bZ4X“ elektromobilis

1 thoughts on “Toyota Mirai II”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *