„VW“ pristato naujos kartos „ID.3“ elektromobilį
Su antrosios kartos „ID.3“ gamintojas tęsia sėkmingą „ID“ šeimos istoriją. Iki šiol daugiau nei 600 000 „ID“ modelių parduota visame pasaulyje.
Su antrosios kartos „ID.3“ gamintojas tęsia sėkmingą „ID“ šeimos istoriją. Iki šiol daugiau nei 600 000 „ID“ modelių parduota visame pasaulyje. „ID.3“ buvo pirmoji elektrinė transporto priemonė su MEB platforma 2019 metais. Na, o dabar, praėjus dviem su puse metų, pristatomas atnaujintas modelis, kuris turi atnaujintą dizainą, kokybiškesnių medžiagų saloną ir naujausią programinę įrangą.
Išorė
Optimizuotos ir padidintos šoninės naujojo bamperio oro įleidimo angos priekyje suteikia „ID.3“ sportiškesnę išvaizdą. Elektromobilis atrodo ilgesnis nei pirmtakas, nes ant variklio dangčio nebėra to juodo plastmasės gabalo, kuris seniau ten būdavo. Taip pat ant priekinio kapoto bus dvi įdubos, kurios prisideda prie ilgesnio priekio įspūdžio sukūrimo. Pagerinta ir aerodinamika. Dabar pasipriešinimo koeficientas 0,263, kuris gaunamas pagerinus aptakumą aplink priekinius ratus, kitaip vadinamą „oro užuolaida“.
Salonas
Interjeras ne tik atnaujintas, bet ir gaminamas ir tvarių medžiagų. Sėdynių užvalkalams ir durų apvadams naudojama „Artvelours Eco“ mikropluošto medžiaga, kurią sudaro 71 proc. perdirbto plastiko. Smagu, kad nuo šiol „VW“ interjere nebenaudos jokių gyvūninės kilmės medžiagų. Durų apvadai perdaryti taip, kad būtų minkštesni ir su didesniu paviršiumi. Be to, rankų atramos duryse dabar yra erdvesnės.
Technologijos ir saugumas
Naujasis „ID.3“ apginkluotas naujausia programine įranga, kuri ne tik pagerina sistemos darbą, bet ir gali gauti atnaujinimus belaidžiu būdu. Salone rasime du monitorius- vairuotojo ekranas 13,4 cm (5,3 colio), o priekinės panelės viduryje yra 30,5 cm (12 colių) įstrižainės jutiklinis ekranas. Gamintojas teigia, kad ir meniu struktūra yra patobulinta, nes buvo atsižvelgta į klientų pageidavimus.
Patogus patobulinimas- Plug & Charge“ funkcija. Nuo šiol įkrovimas bus dar patogesnis, nes „ID.3“ pats autentifikuosis ir pradės įkrovimą, kai tik laidas bus prijungtas prie įkrovimo stotelės. Dar vienas labai patogus atnaujinimas- „Electric Vehicle Route Planner“. Ar prisimenate situaciją, kai reikėdavo dažnai tikrinti PlugShare programėlę, kad surastumėte įkrovimo stotelę? Dabar už jus viską padarys naujasis „ID.3“. Kelionėje ši sistema už jus suplanuos viską taip, kad kelionės tikslas būtų kuo greičiau pasiektas. Automobilis pasiūlys net galimybę pasirinkti, ar norite sustoti du kartus įsikrauti, ar užteks vieno, bet greitesnėje įkrovimo stotelėje?
Akumuliatorius
Kol kas bus galima rinktis iš dviejų akumuliatorių- 58 kWh ir 77 kWh (panaudojamos talpos). Mažesnis akumuliatorius turėtų pasirodyti ateityje.
Techniniai duomenys | „ID.3 Pro“ | „ID.3 Pro S“ |
Didžiausia galia kW | 150 kW (204 AG) | 150 kW (204 AG) |
Didžiausias sukimo momentas | 310 Nm | 310 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 62 kWh | 82 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 58 kWh | 77 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 426 km (WLTP) | 546 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 7,3 sek | 7,9 sek |
Maksimalus greitis | 160 km/h | 160 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 120 kW | 170 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4261/1809/1562 | 4261/0809/1562 |
Ratų bazė (mm) | 2770 | 2770 |
Svoris be krovinio (kg) | — | — |
Bagažinės talpa (L) | 385 | 385 |
Varomieji ratai | Galiniai | Galiniai |