VW ID.5

Naujieji krosoveriai iš „Volkswagen“: „ID.5“ ir „ID.5 GTX“

Šiandien „Volkswagen“ pristatė „ID.4“ sportiškesnius brolius- „ID.5“ ir „ID.5 GTX“. Realiai nuo „ID.4“ jie skirsis tuo, kad turės nuožulnesnę galinę dalį. Lietuvoje „Volkswagen ID.5“ ir „ID.5 GTX“ pasirodys 2022 m. pradžioje.

„ID.5“ yra elektrinis, sportiškas ir elegantiškas. Mūsų aukščiausios kokybės visureigio kupė su visiškai elektrine pavara žymi dar vieną mūsų ACCELERATE strategijos etapą“, – sako Ralfas Brandstätteris, prekės ženklo generalinis direktorius. „Jis siūlo vietiniu požiūriu neutralų vairavimo malonumą išrankiai klientų grupei. Su šiuo modeliu veržiamės į visiškai naują rinkos segmentą.

„ID.5“ bus galima rinktis iš 3 versijų: „ID.5 Pro“ varys galinius ratus su 128 kW (174 AG) galios elektriniu varikliu, „ID.5 Pro Performance“ jau turės 150 kW (204 AG). Bus ir versija su po vienu varikliu ant priekinės ir galinės ašies- „ID.5 GTX“. Ji turės ne tik 4 varomuosius ratus, bet ir 200 kW (299 AG), iki 100 km/val. įsibėgės per 6,3 s ir galės „skrieti“ 180 km/val. greičiu.

Kaip ir brangesnioji „ID.4“ versija, taip ir „ID.5“ turės 77 kWh talpos akumuliatorių. Tai leis vienu įkrovimu įveikti iki 520 km (pagal WLTP), o „ID.5 GTX“ versijai– iki 480 km (pagal WLTP).

Įkrovimo greičiai nebus labai įspūdingi- iš AC krausis iki 11 kW srove, o DC- iki 135 kW. Jeigu šie skaičiai nieko nesako, tai gal bus lengviau suprasti, jeigu parašysiu, kad per 30 minučių krovimo „ID.5“ gali nuvažiuoti 390 km, o „ID.5 GTX“– 320 km.

„ID.5“ bus gaminamas ant MEB elektromobilių platformos. Automobilio ilgis- 4599 mm („ID.5 GTX“ 4582 mm). Ratų bazė- 2766 mm (ID.4 -2771 mm). Nepaisant kupė tipo formos, „ID.5“ gale turės tik 12 mm mažiau vietos galvai nei „ID.4“. Bagažo skyriaus tūris– 549 litrai.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *