„Subaru Solterra“
„Subaru“ parodė savo pirmąjį elektromobilį „Solterra“, kuris ne tik turėtų pakankamai nuvažiuoti viena įkrova, bet ir pasiūlyti gerą pravažumą bekelėje.
Praėjusį mėnesį buvo pristatytas „Toyota bZ4X“ elektromobilis, o štai 2021-11-11 pademonstruotas ir brolis dvynys iš „Subaru“ būstinės- „Solterra“. Priminsiu, kad abu gamintojai yra suvieniję jėgas vystant elektromobilius. Todėl jie ir atrodo beveik taip pat- skiriasi tik kai kurios detalės, pvz. priekinių žibintų vidaus išdėstymas, priekinis buferis ir pnš. 17-tą dieną Los Andžele vyksiančioje automobilių parodoje bus atskleista dar daugiau detalių apie šį elektromobilį.
„Solterra“ vardas kilęs iš lotyniškų žodžių „sol“ (saulė) ir „terra“ (žemė). Pavadinimas liudija, kad ir „Subaru“ jaučia atsakomybę dėl ekologinės situacijos mūsų planetoje ir deda visas pastangas, kad sukurtų kuo ekologiškesnę transporto priemonę. „Subaru Corp.“ vadovas Tomomi Nakamura per pristatymą sakė, „kad pagaliau ir aplinkai draugiškas modelis papildys „Subaru“ padidinto pravažumo automobilių gamą“.
Kaip ir „Toyota bZ4X“, tai ir naujasis „Subaru Solterra“ bus tokio pat dydžio- 4 690 mm ilgio, 1 860 mm pločio ir 1 650 mm aukščio. Pakankamą erdvę viduje užtikrins 2 850 mm atstumas tarp ašių.
„Solterra“ modelis sukurtas remiantis „e-TNGA“ platforma, kurią bendrai sukūrė įmonės, bet „Subaru“ jai turi kitą pavadinimą- „e-SGP“ (e-Subaru Global Platform).
Kaip ir „Toyota“, taip ir šiame automobilyje bus siūlomos dvi pagrindinės modifikacijos. Su priekine varoma ašimi arba keturių ratų pavara. Pirmuoju atveju tai bus 204 AG ir 1930 kg masė, antruoju- 218AG ir 2020 kg masė. Akumuliatorius- 71,4 kWh. Pagal WLTP nuvažiuos apie 530 km, jei tai priekiniais ratais varoma versija, arba 460 km, kai varomos abi ašys. Daugiau informacijos apie konfigūracijas ir kt. bus po Los Andželo automobilių parodos pristatymo. Planuojama, kad krosoveris prekyboje pasirodys kitų metų viduryje.