VW ID.7

Elektrinis sedanas „VW ID.7“ nuvažiuos iki 700 km.

Su naujuoju „ID.7“ gamintojas pristato pirmąjį pasaulyje elektrinį modelį, skirtą aukštesnei vidurinei klasei. Prekybą Europoje ir Kinijoje planuojama pradėti šiais metais.

Nuvažiuojamas atstumas iki 700 kilometrų (pagal WLTP), aukščiausios kokybės jėgos pavara, erdvus interjeras ir aukščiausios kokybės technologijos daro „ID.7“ patogiu limuzinu ilgoms kelionėms ir atveria naują „ID“ šeimos segmentą. „ID.7“ yra jau šeštasis modelis „ID“ šeimoje po „ID.3“ , „ID.4“, „ID.5“, „ID.6“ (tik Kinijoje) ir „ID. Buzz. Šiemet „ID.7“ planuojama išleisti Europoje ir Kinijoje, o nuo 2024 m. – Šiaurės Amerikoje. Europos rinkai skirtas „ID.7“ bus gaminamas „Volkswagen“ Emden gamykloje.

„Volkswagen ID.7“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

Thomas Schäferis, „Volkswagen Passenger Cars“ generalinis direktorius sakė: „Su „ID.7“ mes žengiame kitą žingsnį plečiant elektromobilių modelių gamą. Limuzinas siūlo aukštą komforto lygį ir didelį nuvažiuojamą atstumą. Jau 2026 m. pasiūlysime plačiausią iš visų Europos gamintojų elektrinį asortimentą – nuo ​​pradinio lygio modelio už mažiau nei 25 000 eurų iki „ID.7“ kaip naujo aukščiausio modelio „ID.“ šeimą. Mūsų tikslas – pasiekti, kad iki 2030 m. elektromobilių dalis Europoje sudarytų 80 procentų. Nuo 2033 m. „Volkswagen“ Europoje gamins tik elektromobilius.

„Volkswagen ID.7“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

Kai Grünitz, prekės ženklo valdybos narys, atsakingas už plėtrą: „ID.7“ nustato naujus efektyvumo standartus, pagrįstus moduline elektrinės pavaros platforma (MEB). Pagal WLTP siekiame nuvažiuoti iki 700 kilometrų. Tai įmanoma dėl labai geros aerodinamikos ir žymiai padidinto efektyvumo jėgos pavaros ir šilumos valdymo srityse.

„Volkswagen ID.7“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

„ID.7“ yra pirmasis MEB modelis su visiškai nauja, labai efektyvia pavarų karta. 210 kW (286 AG) galia yra galingiausias ir didžiausią sukimo momentą turintis elektrinis variklis iš „Volkswagen ID.“ modelių iki šiol.

Naujoji elektrinė pavara buvo optimizuota visų pirma energijos suvartojimo požiūriu. Priklausomai nuo baterijų dydžių, prognozuojama, kad WLTP atstumas sieks iki 700 kilometrų, o įkrovimo galia – iki maždaug 200 kW. Todėl „ID.7“ pabrėžia jo tinkamumą dideliems atstumams dažnai vairuojantiems ir automobilių parko klientams. „ID.7“ yra beveik penkių metrų ilgio ir buvo sukurtas remiantis aerodinaminiais principais. Jo stogas elegantiškai kupė stiliaus linksta į galą ir padeda pasiekti puikų pasipriešinimo koeficientą, maždaug 0,23, priklausomai nuo automobilio įrangos. Ilga ratų bazė ir trumpos iškyšos suteikia daug erdvės automobilio salone visiems keleiviams.

„Volkswagen ID.7“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

„ID.7“ modelyje „VW“ pirmą kartą naudoja naują veikimo ir ekrano koncepciją. Tai yra 15 colių informacinis ir pramoginis ekranas, papildytos realybės ekranas, naujas klimato kontrolės valdiklis, integruotas į pirmąjį informacinės ir pramogų sistemos lygį, taip pat laisvai priskiriami parankinių mygtukai ir apšviestas jutiklinis slankiklis.

Su naujomis masažuojančiomis sėdynėmis arba elektroniniu būdu pritemdomu panoraminiu stogu „ID.7“ siūlo įrangos variantus, kurie dažniausiai būdavo prieinami tik aukščiausios klasės konkurentų automobiliuose. Naujasis „Smart Glass“ panoraminis stogas gali būti elektroniniu būdu perjungiamas į nepermatomą arba skaidrų liečiant. Kaip ir daugelį kitų „ID.7“ funkcijų, stogą taip pat galima valdyti balso komanda.

„Volkswagen ID.7“ elektromobilis. Gamintojo nuotr.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *