„BMW iX5 HYDROGEN“ automobilis
Po ketverių metų kūrimo į kelius išrieda pirmieji vandeniliu varomi „BMW iX5 Hydrogen“ modeliai. Ši transporto priemonė ir plėtros projektas žengia į svarbų etapą: praktinį eksploatavimą.
Laukimas baigėsi: pirmieji „BMW iX5 Hydrogen“ automobiliai jau iškeliauja į kelius. Per metus truksiantį bandomąjį laikotarpį visame pasaulyje, šį automobilį naudos įvairios tikslinės grupės bandomiesiems ir demonstravimo tikslams. Tai suteiks kūrėjų komandai vertingų praktinių žinių apie transporto priemonę ir kasdienį novatoriškos vandenilio kuro elementų technologijos naudojimą.
„BMW AG“ valdybos pirmininkas Oliveris Zipse’as pabrėžė nepaprastą šios naujoviškos sistemos svarbą: „Vandenilis yra universalus energijos šaltinis, turintis pagrindinį vaidmenį energijos perėjimo procese, taigi ir klimato apsaugos srityje. Juk tai vienas efektyviausių būdų kaupti ir transportuoti atsinaujinančią energiją. Turėtume išnaudoti šį potencialą, kad paspartintume mobilumo sektoriaus pertvarką“.
„BMW“ gauna atskirus kuro elementus iš „Toyota Motor Corporation“. Šios dvi įmonės sėkmingai bendradarbiauja jau daugelį metų.
Techniniai duomenys | „BMW iX5 Hydrogen“ |
Variklio galia | 295 kW (410 AG) |
Vandenilio talpų kiekis | 2 |
Bakų talpa | 6 kg |
Slėgis talpose | 700 bar |
Nuvažiuojamas atstumas | 504 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | apie 6 sek |
Maksimalus greitis | 185 km/val |
Užpildymui reikalingas laikas | 3-4 min |
Varomieji ratai | Galiniai |