bmw ix5 hydrogen

„BMW iX5 HYDROGEN“ automobilis

Po ketverių metų kūrimo į kelius išrieda pirmieji vandeniliu varomi „BMW iX5 Hydrogen“ modeliai. Ši transporto priemonė ir plėtros projektas žengia į svarbų etapą: praktinį eksploatavimą.

Laukimas baigėsi: pirmieji „BMW iX5 Hydrogen“ automobiliai jau iškeliauja į kelius. Per metus truksiantį bandomąjį laikotarpį visame pasaulyje, šį automobilį naudos įvairios tikslinės grupės bandomiesiems ir demonstravimo tikslams. Tai suteiks kūrėjų komandai vertingų praktinių žinių apie transporto priemonę ir kasdienį novatoriškos vandenilio kuro elementų technologijos naudojimą.

„BMW AG“ valdybos pirmininkas Oliveris Zipse’as pabrėžė nepaprastą šios naujoviškos sistemos svarbą: „Vandenilis yra universalus energijos šaltinis, turintis pagrindinį vaidmenį energijos perėjimo procese, taigi ir klimato apsaugos srityje. Juk tai vienas efektyviausių būdų kaupti ir transportuoti atsinaujinančią energiją. Turėtume išnaudoti šį potencialą, kad paspartintume mobilumo sektoriaus pertvarką“.

„BMW iX5 Hydrogen“. Gamintojo nuotr.

„BMW“ gauna atskirus kuro elementus iš „Toyota Motor Corporation“. Šios dvi įmonės sėkmingai bendradarbiauja jau daugelį metų.

Techniniai duomenys„BMW iX5 Hydrogen“
Variklio galia295 kW (410 AG)
Vandenilio talpų kiekis2
Bakų talpa6 kg
Slėgis talpose700 bar
Nuvažiuojamas atstumas504 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
apie 6 sek
Maksimalus greitis185 km/val
Užpildymui reikalingas laikas3-4 min
Varomieji rataiGaliniai
„BMW iX5 Hydrogen“ vandenilio talpos. Gamintojo nuotr.

Jums taip pat gali patikti

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

„Porsche“ pristato „Taycan Turbo GT“ su 760 kW (1033 AG) galia

„BMW IX2“ elektromobilis

Pristatytas „Renault 5 E-Tech Electric“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *