„Macan“ nustato naujus standartus: pirmasis visiškai elektrinis „Porsche“ visureigis
„Porsche“ pristatė savo antrąjį visiškai elektrinį modelį.
„Mes perkeliame „Macan“ į visiškai naują lygį – su išskirtiniu E-Performance, naujuoju vairuotojo potyriu ir labai įspūdingu dizainu“, – pasaulinės premjeros proga sakė Oliveris Blume’as, Porsche AG vykdomosios valdybos pirmininkas Singapūre.
Nauja „Premium Platform Electric“ su 800 voltų architektūra
Elektros varikliai energijos semiasi iš kėbulo apačioje esančio ličio jonų akumuliatoriaus, kurios bendroji talpa yra 100 kWh (panaudojama- 95 kWh). Aukštos srovės akumuliatorius yra pagrindinė naujai sukurtos 800 voltų architektūros „Premium Platform Electric“ (PPE) sudedamoji dalis, kurią „Porsche“ naudoja pirmą kartą naujajame „Macan“. Nuolatinės srovės įkrovimo galia yra iki 270 kW. Tinkamoje greitojo įkrovimo stotelėje akumuliatorių galima įkrauti nuo 10 iki 80 procentų per maždaug 21 minutę. Lėtasis įkrovimas iki 11 kW.
Bendras WLTP nuotolis yra iki 613 km su „Macan 4„ ir iki 591 km su „Macan Turbo“.
Aktyvi ir pasyvi aerodinamika didesniam nuotoliui
„Porsche“ savo dizaino DNR sujungia su nuotoliui optimizuota aerodinamika. Dėl „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA), su aktyviais ir pasyviais elementais bei 0,25 pasipriešinimo koeficientu, naujasis „Macan“ yra vienas moderniausių visureigių rinkoje, turintis teigiamą poveikį nuotoliui ir energijos suvartojimui.
Du bagažo skyriai ir padidinta vidaus erdvė
Naujasis „Macan“ yra į našumą orientuotas visureigis, pasižymintis aukštu praktiškumo lygiu kasdieniam naudojimui, aukštos kokybės įranga ir erdvia konfigūracija. Dėl elektrifikacijos „Macan“ padidėjo bagažo erdvė. Priklausomai nuo modelio ir sumontuotos įrangos, už galinės sėdynės telpa iki 540 litrų (krovinio režimas). Be to, po variklio dangčiu yra antrasis bagažo skyrius, kurio talpa yra 84 litrai. Tai 136 litrais daugiau nei ankstesniame modelyje. Visiškai nulenkus galinės sėdynės atlošą, galinio bagažo skyriaus tūris padidėja iki 1348 litrų. Maksimali 2000 kg vilkimo galia papildo itin praktiškas naujojo „Macan“ savybes.
Priklausomai nuo modelio ir sumontuotos įrangos, vairuotojas ir priekinis keleivis dabar sėdi iki 28 mm žemiau nei anksčiau, o galiniai keleiviai sėdi iki 15 mm žemiau ir erdvė kojoms yra didesnė. Interjeras neabejotinai „Porsche“: salono plotį pabrėžia integruota juoda panelė. Didėjantis centrinės konsolės dizainas sustiprina žemos ir į našumą orientuotos padėties įspūdį automobilyje. Tuo pačiu metu dideli langai suteikia šviesos ir erdvumo. Be šiuolaikinių skaitmeninių vartotojo sąsajų yra ir tam tikrų analoginių valdymo elementų – pavyzdžiui, ant vėdinimo angų ir oro kondicionavimo valdiklių. Į apgalvotai suprojektuotą kabinos ir durų apdailos juostą integruota LED šviesos juosta. Ji veikia ir kaip aplinkos apšvietimas, ir kaip komunikacijos šviesa. Priklausomai nuo situacijos, ji pateikia informaciją arba įspėjimus, pvz., pasisveikinimo, įkrovimo procesus.
Vairuotojo patirtis: didelė skaičiavimo galia ir jungiamumas
„Macan“ yra aprūpintas naujausios kartos ekranu ir valdymo koncepcija su iki trijų ekranų, įskaitant atskirai stovintį 12,6 colio lenkto dizaino prietaisų skydelį ir 10,9 colio centrinį ekraną. Pirmą kartą keleivis taip pat gali peržiūrėti informaciją, reguliuoti informacijos ir pramogų sistemos nustatymus arba transliuoti vaizdo turinį automobiliu važiuojant per savo pasirenkamą 10,9 colio ekraną. Pirmą kartą „Porsche Driver Experience“ taip pat yra ekranas su papildytos realybės technologija. Virtualūs elementai, pvz., naršymo rodyklės, yra sklandžiai integruoti į realų pasaulį. Vaizdas vairuotojui pasirodo 10 metrų atstumu ir atitinka 87 colių ekrano dydį.
Naujos kartos informacinė ir pramogų sistema yra pagrįsta Android Automotive OS. Standartinis „Porsche Communication Management“ (PCM) naujajame „Macan“ pakelia skaičiavimo našumą į naują lygį. Pavyzdžiui, balso asistentas „Hey Porsche“ žaibišku greičiu siūlo maršrutus, įskaitant įkrovimo stoteles. Naujajame „Porsche“ programų centre keleiviai gali tiesiogiai pasiekti populiarias trečiųjų šalių tiekėjų programėles ir jas įdiegti tiesiai naujajame „Macan“.
Techniniai duomenys | Porsche Macan 4 | Porsche Macan Turbo |
Variklio galia | 300 kW (408 AG) | 470 kW (639 AG) |
Sukimo momentas | 650 Nm | 1001 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 100 kWh | 100 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 95 kWh | 95 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | 613 km (WLTP) | 591 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | 5.2 sek | 3.3 sek |
Maksimalus greitis | 220 km/val. | 260 km/val. |
AC (lėtasis) krovimas | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 270 kW | 270 kW |
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm) | 4784/1938/1622 | 4784/1938/1622 |
Ratų bazė (mm) | 2893 | 2893 |
Varomieji ratai | Visi | Visi |
Masė (be krovinio/pakrauta) kg | 2405/2920 | 2480/2950 |
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L | 540/1348 | 480/1288 |
Bagažo talpa po kapotu L | 84 | 84 |
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg | 750/2000 | 750/2000 |
Apsisukimo spindulys M | 12.1 | 12.1 |
Platforma | VW PPE | VW PPE |
Kėbulo tipas | SUV | SUV |