„Macan“ nustato naujus standartus: pirmasis visiškai elektrinis „Porsche“ visureigis

„Porsche“ pristatė savo antrąjį visiškai elektrinį modelį.

„Mes perkeliame „Macan“ į visiškai naują lygį – su išskirtiniu E-Performance, naujuoju vairuotojo potyriu ir labai įspūdingu dizainu“, – pasaulinės premjeros proga sakė Oliveris Blume’as, Porsche AG vykdomosios valdybos pirmininkas Singapūre.

Nauja „Premium Platform Electric“ su 800 voltų architektūra

Elektros varikliai energijos semiasi iš kėbulo apačioje esančio ličio jonų akumuliatoriaus, kurios bendroji talpa yra 100 kWh (panaudojama- 95 kWh). Aukštos srovės akumuliatorius yra pagrindinė naujai sukurtos 800 voltų architektūros „Premium Platform Electric“ (PPE) sudedamoji dalis, kurią „Porsche“ naudoja pirmą kartą naujajame „Macan“. Nuolatinės srovės įkrovimo galia yra iki 270 kW. Tinkamoje greitojo įkrovimo stotelėje akumuliatorių galima įkrauti nuo 10 iki 80 procentų per maždaug 21 minutę. Lėtasis įkrovimas iki 11 kW.

Bendras WLTP nuotolis yra iki 613 km su „Macan 4„ ir iki 591 km su „Macan Turbo“.

„Porsche Macan 4“. Gamintojo nuotr.

Aktyvi ir pasyvi aerodinamika didesniam nuotoliui

„Porsche“ savo dizaino DNR sujungia su nuotoliui optimizuota aerodinamika. Dėl „Porsche Active Aerodynamics“ (PAA), su aktyviais ir pasyviais elementais bei 0,25 pasipriešinimo koeficientu, naujasis „Macan“ yra vienas moderniausių visureigių rinkoje, turintis teigiamą poveikį nuotoliui ir energijos suvartojimui.

„Porsche Macan 4“. Gamintojo nuotr.

Du bagažo skyriai ir padidinta vidaus erdvė

Naujasis „Macan“ yra į našumą orientuotas visureigis, pasižymintis aukštu praktiškumo lygiu kasdieniam naudojimui, aukštos kokybės įranga ir erdvia konfigūracija. Dėl elektrifikacijos „Macan“ padidėjo bagažo erdvė. Priklausomai nuo modelio ir sumontuotos įrangos, už galinės sėdynės telpa iki 540 litrų (krovinio režimas). Be to, po variklio dangčiu yra antrasis bagažo skyrius, kurio talpa yra 84 litrai. Tai 136 litrais daugiau nei ankstesniame modelyje. Visiškai nulenkus galinės sėdynės atlošą, galinio bagažo skyriaus tūris padidėja iki 1348 litrų. Maksimali 2000 kg vilkimo galia papildo itin praktiškas naujojo „Macan“ savybes.

„Porsche Macan 4“ salonas. Gamintojo nuotr.

Priklausomai nuo modelio ir sumontuotos įrangos, vairuotojas ir priekinis keleivis dabar sėdi iki 28 mm žemiau nei anksčiau, o galiniai keleiviai sėdi iki 15 mm žemiau ir erdvė kojoms yra didesnė. Interjeras neabejotinai „Porsche“: salono plotį pabrėžia integruota juoda panelė. Didėjantis centrinės konsolės dizainas sustiprina žemos ir į našumą orientuotos padėties įspūdį automobilyje. Tuo pačiu metu dideli langai suteikia šviesos ir erdvumo. Be šiuolaikinių skaitmeninių vartotojo sąsajų yra ir tam tikrų analoginių valdymo elementų – pavyzdžiui, ant vėdinimo angų ir oro kondicionavimo valdiklių. Į apgalvotai suprojektuotą kabinos ir durų apdailos juostą integruota LED šviesos juosta. Ji veikia ir kaip aplinkos apšvietimas, ir kaip komunikacijos šviesa. Priklausomai nuo situacijos, ji pateikia informaciją arba įspėjimus, pvz., pasisveikinimo, įkrovimo procesus.

„Porsche Macan Turbo“. Gamintojo nuotr.

Vairuotojo patirtis: didelė skaičiavimo galia ir jungiamumas

„Macan“ yra aprūpintas naujausios kartos ekranu ir valdymo koncepcija su iki trijų ekranų, įskaitant atskirai stovintį 12,6 colio lenkto dizaino prietaisų skydelį ir 10,9 colio centrinį ekraną. Pirmą kartą keleivis taip pat gali peržiūrėti informaciją, reguliuoti informacijos ir pramogų sistemos nustatymus arba transliuoti vaizdo turinį automobiliu važiuojant per savo pasirenkamą 10,9 colio ekraną. Pirmą kartą „Porsche Driver Experience“ taip pat yra ekranas su papildytos realybės technologija. Virtualūs elementai, pvz., naršymo rodyklės, yra sklandžiai integruoti į realų pasaulį. Vaizdas vairuotojui pasirodo 10 metrų atstumu ir atitinka 87 colių ekrano dydį.

„Porsche Macan Turbo“. Gamintojo nuotr.

Naujos kartos informacinė ir pramogų sistema yra pagrįsta Android Automotive OS. Standartinis „Porsche Communication Management“ (PCM) naujajame „Macan“ pakelia skaičiavimo našumą į naują lygį. Pavyzdžiui, balso asistentas „Hey Porsche“ žaibišku greičiu siūlo maršrutus, įskaitant įkrovimo stoteles. Naujajame „Porsche“ programų centre keleiviai gali tiesiogiai pasiekti populiarias trečiųjų šalių tiekėjų programėles ir jas įdiegti tiesiai naujajame „Macan“.

„Porsche Macan Turbo“ salonas. Gamintojo nuotr.
Techniniai duomenysPorsche Macan 4Porsche Macan Turbo
Variklio galia300 kW (408 AG)470 kW (639 AG)
Sukimo momentas650 Nm1001 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa100 kWh100 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa95 kWh95 kWh
Nuvažiuojamas atstumas613 km (WLTP)591 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
5.2 sek3.3 sek
Maksimalus greitis220 km/val.260 km/val.
AC (lėtasis) krovimas11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas270 kW270 kW
Matmenys (ilgis / plotis / aukštis mm)4784/1938/16224784/1938/1622
Ratų bazė (mm)28932893
Varomieji rataiVisiVisi
Masė (be krovinio/pakrauta) kg2405/29202480/2950
Bagažinės talpa (atlenkus sėdynes) L540/1348480/1288
Bagažo talpa po kapotu L8484
Vilkimas (be stabdžių/su stabdžiais) kg750/2000750/2000
Apsisukimo spindulys M12.112.1
PlatformaVW PPEVW PPE
Kėbulo tipasSUVSUV

Jums taip pat gali patikti

Popiežius Pranciškus gavo pirmąjį elektrinį „Mercedes-Benz“

Popiežius Pranciškus važinės elektriniu „Mercedes-Benz“

Ford Puma Gen-E

Mažasis „Ford Mustang Mach-E“ brolis- „Ford Puma Gen-E“

Per Afriką su Nissan Leaf elektromobiliu

Su „Nissan Leaf“ elektromobiliu- per Afriką!

Elektromobilio įkrovimo stotelė

Parama elektromobilių privačioms įkrovimo prieigoms įrengti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *