MB Vision EQXX

„Mercedes-Benz VISION EQXX“

„Mercedes-Benz“ su savo naujuoju „VISION EQXX“ nustato naujus nuvažiuojamo atstumo ir efektyvumo standartus. Tiesa, čia ne serijinei gamybai skirtas modelis, bet jau ir juo norima parodyti, koks efektyvus, tvarus ir prabangus gali būti elektromobilumas.

Jau žemiau turbūt buvote skaitę, kad nuvažiuoti tuos magiškus 1000 kilometrų žada ir Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“. Bet tam jie naudos net 150 kWh akumuliatorių. O „mersas“ pasirinko kitą kelią. Jie žada, kad daugiau kaip 1000 km. pavyks nuvažiuoti dar net su mažesniu akumuliatoriumi, negu „EQS“. Priminsiu, kad „EQS“ turi 115 kWh bendros talpos akumuliatorių. Tai kaip jiems tai pavyks? Visų pirma, tai dėl išorės dizaino. Oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,17. O energijos sąnaudos yra mažesnės nei 10 kWh 100 kilometrų. Daug visokių dalykų prisideda prie efektyvaus važiavimo, pvz. aliuminio lydinio stabdžių diskai, specialios padangos, nauja programinė įranga ir pnš. Bet yra ir dar vienas įdomus dalykas. Tai saulės elementai. 117 itin plonų stogo elementų maitina akumuliatoriaus sistemą, kad būtų galima nuvažiuoti iki 25 km. Kada daugiau gamintojų pradės dėti saulės elementus ant stogo? Nors nuvažiuojamas atstumas ir nėra didelis, tik apie 25 km, bet manau, kad važinėjimui kasdieniais reikalais- tai puiki pagalba. Smagu, kad „mersas“ ryžosi pritaikyti šią technologiją, tikiuosi, kad ir kiti gamintojai į tai rimčiau pažiūrės.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *