Audi Q4 50 e-tron quattro

Audi pristatė Q4 e-tron ir Q4 Sportback e-tron

Šiandien „Audi“ žengė dar vieną žingsnelį elektrifikavimo keliu ir pristatė kompaktiškus SUV klasės elektromobilius „Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“.

Šiais modeliais „Audi“ nori išplėsti savo pigesnių elektromobilių gamą, kurie turėtų konkuruoti su „VW ID.4“. Priminsiu, kad koncepcinis „Q4 e-tron“ buvo pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje 2019 m.

„Q4 e-tron“ modeliai yra pirmieji iš „Audi“, kurie gaminami ant „Volkswagen“ tik elektromobiliams skirtos MEB platformos. „Q4 e-tron“ oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,28, o „Q4 Sportback e-tron“- 0,26. Kadangi „Sportback“ aptakesnis, tai truputį skirsis ir nuvažiuojamas atstumas. „Ant popieriaus“ „Sportback“ turėtų nuvažiuoti 8-iais kilometrais toliau. Iš viso bus 3 skirtingos akumuliatorių versijos. Apie jas ir kitus techninius duomenis plačiau rasite žemiau esančioje lentelėje. Kaip ir dera „Audi“, bus ir visų varomųjų ratų versija. Pristatymo metu dažnai buvo minima tai, kad viduje bus daug vietos. Tai patvirtino ir vyriausias šių elektromobilių dizaineris Marc Lichte- jo ūgis apie 2 metrus, o vietos kojoms liko pakankamai nemažai. Vis dažniau elektromobilių gamintojai pagalvoja ir apie galimybę tempti priekabą- dviem ratais varomos versijos galės patempti iki 1000 kg krovinį, o keturius varančiuosius ratus turinčios versijos patemps iki 1200 kg sveriantį krovinį.

Audi Q4 e-tron“

Viduje rasite vieną žaisliuką, kuriuo labai džiaugiasi „Audi“. Tai yra išplėstinės realybės ekranas (HUD). Bet jis ne toks, kokį esate įpratę matyti. Pvz. pas „Hyundai Kona“ yra atskiras mažas ekranėlis. Pas „ID.4“ jau ekranėlio nėra, ten vaizdas projektuojamas tiesiai ant stiklo. O pas „Audi“ atrodys, kad viską matote elektromobilio priekyje. Ypač tai turėtų padėti naudojant navigaciją- dinaminės plaukiojančios rodyklės padės lengviau pasirinkti teisingą posūkį. Kad centrinėje konsolėje ir vairuotojo prietaisų skydelyje yra dideli ekranai, tai jau kaip ir savaime suprantamas dalykas. O štai ant vairo lauks naujovė- „haptic-feedback“ mygtukai. T.y. mygtukai, kurių nereikės fiziškai paspausti. Užteks švelniai perbraukti. Maždaug taip, kaip esate įpratę braukti per telefoną. Bus ir nemažai daiktadėžių- jų bendras tūris siekia 25 litrus.

Audi Q4 Sportback e-tron“

Techniniai duomenys35 e-tron 40 e-tron 50 e-tron
Didžiausia galia kW125 kW (170 AG)150 kW (204 AG)220 kW (299 AG)
Didžiausias sukimo momentas310 Nm310 Nm460 Nm
Bendra akumuliatoriaus talpa55 kWh82 kWh82 kWh
Panaudojama akumuliatoriaus talpa52 kWh77 kWh77 kWh
Nuvažiuojamas atstumase-tron 341 km (WLTP)
Sportback e-tron 349 km (WLTP)
e-tron 520 km (WLTP)e-tron 488 km (WLTP)
Sportback e-tron 497 km (WLTP)
Įsibėgėjimas
0 – 100 km/h
e-tron 9,0 sek
Sportback e-tron 9,0 sek
8,5 sek
e-tron
e-tron 6,2 sek
Sportback e-tron 6,2 sek
Maksimalus greitis160 km/h160 km/h180 km/h
AC (lėtasis) krovimas7,2 kW11 kW11 kW
DC (greitasis) krovimas100 kW125 kW125 kW
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis mm)
*Plotis be veidrodėlių
e-tron 4588/1865/1632
Sportback e-tron 4588/1865/1614
e-tron 4588/1865/1632e-tron 4588/1865/1632
Sportback e-tron 4588/1865/1614
Ratų bazė (mm)e-tron 2764
Sportback e-tron 2764
e-tron 2764
e-tron 2764
Sportback e-tron 2764
Svoris be krovinio ir be vairuotojo (kg)e-tron 1890
Sportback e-tron 1895
e-tron 2020e-tron 2135
Sportback e-tron 2140
Bagažinės talpa (L)
Apsisukimo spindulys (m)10,210,210,2

Prekyba turėtų prasidėti jau šių metų vasarą. „Audi Q4 e-tron“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 41900 eurų, o „Q4 Sportback e-tron“ nuo 43900 eurų.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *