Audi pristatė Q4 e-tron ir Q4 Sportback e-tron
Šiandien „Audi“ žengė dar vieną žingsnelį elektrifikavimo keliu ir pristatė kompaktiškus SUV klasės elektromobilius „Q4 e-tron“ ir „Q4 Sportback e-tron“.
Šiais modeliais „Audi“ nori išplėsti savo pigesnių elektromobilių gamą, kurie turėtų konkuruoti su „VW ID.4“. Priminsiu, kad koncepcinis „Q4 e-tron“ buvo pademonstruotas Ženevos automobilių parodoje 2019 m.
„Q4 e-tron“ modeliai yra pirmieji iš „Audi“, kurie gaminami ant „Volkswagen“ tik elektromobiliams skirtos MEB platformos. „Q4 e-tron“ oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,28, o „Q4 Sportback e-tron“- 0,26. Kadangi „Sportback“ aptakesnis, tai truputį skirsis ir nuvažiuojamas atstumas. „Ant popieriaus“ „Sportback“ turėtų nuvažiuoti 8-iais kilometrais toliau. Iš viso bus 3 skirtingos akumuliatorių versijos. Apie jas ir kitus techninius duomenis plačiau rasite žemiau esančioje lentelėje. Kaip ir dera „Audi“, bus ir visų varomųjų ratų versija. Pristatymo metu dažnai buvo minima tai, kad viduje bus daug vietos. Tai patvirtino ir vyriausias šių elektromobilių dizaineris Marc Lichte- jo ūgis apie 2 metrus, o vietos kojoms liko pakankamai nemažai. Vis dažniau elektromobilių gamintojai pagalvoja ir apie galimybę tempti priekabą- dviem ratais varomos versijos galės patempti iki 1000 kg krovinį, o keturius varančiuosius ratus turinčios versijos patemps iki 1200 kg sveriantį krovinį.
„Audi Q4 e-tron“
Viduje rasite vieną žaisliuką, kuriuo labai džiaugiasi „Audi“. Tai yra išplėstinės realybės ekranas (HUD). Bet jis ne toks, kokį esate įpratę matyti. Pvz. pas „Hyundai Kona“ yra atskiras mažas ekranėlis. Pas „ID.4“ jau ekranėlio nėra, ten vaizdas projektuojamas tiesiai ant stiklo. O pas „Audi“ atrodys, kad viską matote elektromobilio priekyje. Ypač tai turėtų padėti naudojant navigaciją- dinaminės plaukiojančios rodyklės padės lengviau pasirinkti teisingą posūkį. Kad centrinėje konsolėje ir vairuotojo prietaisų skydelyje yra dideli ekranai, tai jau kaip ir savaime suprantamas dalykas. O štai ant vairo lauks naujovė- „haptic-feedback“ mygtukai. T.y. mygtukai, kurių nereikės fiziškai paspausti. Užteks švelniai perbraukti. Maždaug taip, kaip esate įpratę braukti per telefoną. Bus ir nemažai daiktadėžių- jų bendras tūris siekia 25 litrus.
„Audi Q4 Sportback e-tron“
Techniniai duomenys | 35 e-tron | 40 e-tron | 50 e-tron |
Didžiausia galia kW | 125 kW (170 AG) | 150 kW (204 AG) | 220 kW (299 AG) |
Didžiausias sukimo momentas | 310 Nm | 310 Nm | 460 Nm |
Bendra akumuliatoriaus talpa | 55 kWh | 82 kWh | 82 kWh |
Panaudojama akumuliatoriaus talpa | 52 kWh | 77 kWh | 77 kWh |
Nuvažiuojamas atstumas | e-tron 341 km (WLTP) Sportback e-tron 349 km (WLTP) | e-tron 520 km (WLTP) | e-tron 488 km (WLTP) Sportback e-tron 497 km (WLTP) |
Įsibėgėjimas 0 – 100 km/h | e-tron 9,0 sek Sportback e-tron 9,0 sek | 8,5 sek e-tron | e-tron 6,2 sek Sportback e-tron 6,2 sek |
Maksimalus greitis | 160 km/h | 160 km/h | 180 km/h |
AC (lėtasis) krovimas | 7,2 kW | 11 kW | 11 kW |
DC (greitasis) krovimas | 100 kW | 125 kW | 125 kW |
Matmenys (ilgis/plotis/aukštis mm) *Plotis be veidrodėlių | e-tron 4588/1865/1632 Sportback e-tron 4588/1865/1614 | e-tron 4588/1865/1632 | e-tron 4588/1865/1632 Sportback e-tron 4588/1865/1614 |
Ratų bazė (mm) | e-tron 2764 Sportback e-tron 2764 | e-tron 2764 | e-tron 2764 Sportback e-tron 2764 |
Svoris be krovinio ir be vairuotojo (kg) | e-tron 1890 Sportback e-tron 1895 | e-tron 2020 | e-tron 2135 Sportback e-tron 2140 |
Bagažinės talpa (L) | — | — | — |
Apsisukimo spindulys (m) | 10,2 | 10,2 | 10,2 |
Prekyba turėtų prasidėti jau šių metų vasarą. „Audi Q4 e-tron“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 41900 eurų, o „Q4 Sportback e-tron“ nuo 43900 eurų.