Bosch laidai

„Bosch“ siūlys naujus elektromobilių įkrovimo laidus

Bosch pirmoji pasaulyje sukūrė elektromobilių įkrovimo laidą su integruota technologija, kuri skirta įkrauti be valdymo blokelio.

Panašu, kad kitais metais įkrauti savo elektromobilius galėsime lengviau, nes „Bosch“ pasiūlys įkrovimo laidus su integruota valdymo ir saugumo technologija. Tie laidai bus be valdymo blokelių (liaudyje vadinamų „plyta“). Šie laidai svers mažiau nei tris kilogramus- vidutiniškai tai būtų apie 40 procentų mažiau nei įprasti įkrovimo kabeliai su valdymo blokeliu. Man asmeniškai labai patinka ta mintis, kad nebebus blokelių, nes dažnai pasitaikydavo, kad „rozetė“ padaryta taip, kad kištuką reikia įkišti pasukus šonu. Turbūt įsivaizduojate, kad taip įkišus blokelis tempia žemyn ir tada gaunasi ne tik laidų iš blokelio tempimas, bet ir rozetės laužymas. Žinoma, jeigu nelabai dažnai taip daroma, tai problemos kaip ir nėra, bet jeigu per dieną keletą kartų, tai tada po ilgesnio naudojimo kažkuriai vietai prireiks remonto.

Komplekte bus Type-2 (iki 22 kW) jungtis ir kištukas į paprastą „rozetę“. Kol kas nežinau, ar bus galimybė pasirinkti dar ir Type-1 jungtį. Tokia pasirinkimo galimybė ypač praverstų senesnių elektromobilių savininkams.

„Naudodamas šį universalų įkrovimo kabelį „Bosch“ padaro elektromobilius dar patogesnius klientams“,- sako dr. Uwe Gackstatter, „Bosch Powertrain Solutions“ padalinio prezidentas. „Mes norime, kad naujas kabelis taptų standartine elektrinių transporto priemonių įranga“. „Bosch“ teigia, kad šiais laidais bus ne tik patogu, bet ir saugu naudotis- juose bus įkrovimo galios valdymo ir stebėjimo komponentai.

Jeigu niekas nesikeis, tai įsigyti bus galima nuo kitų metų vidurio.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *