Microlino 2.0 elektromobilis

Simpatiškas miesto mažylis „Microlino“

Ar žinote, kad vidutiniškai automobilyje važiuoja tik 1,2 žmonės ir per dieną su juo nurieda apie 35 km? Tai reiškia, kad įprasti automobiliai 95-iems procentams vairuotojų yra per dideli. Tokių išvadų vedini „Micro-Mobility“ ir sugalvojo sukurti tokį elektrinį mažylį. Pasak gamintojo, tai „Microlino“ turėtų idealiai tikti kasdieniam naudojimui.

Pradžia

Kaip sako kūrėjai, tai viskas prasidėjo nuo paprasto klausimo: „Kokio automobilio jums reikėtų kasdieniam važinėjimui į darbą ir atgal? Šveicarų šeima Wimas, Oliveris ir Merlinas Ouboteriai uždavė sau būtent šį klausimą ir ieškojo į jį atsakymo. Jie negalėjo suprasti, kodėl dauguma automobilių šiandien yra per dideli ir per sunkūs. Bet kaip turėtų atrodyti automobilis, kuris tiktų judėjimui mieste? Jie suprato, kad kaip ir paspirtukas, kuris išnaudoja judėjimo tarp ėjimo ir važiavimo dviračiu nišą, taip ir ši transporto priemonė turėtų būti pusiaukelėje tarp motociklo ir automobilio. Jis turėtų būti ne tik mažas ir manevringas, bet dar ir apsaugoti nuo blogų oro sąlygų, bei turėtų dar ir truputį erdvės pirkiniams. O koks automobilis geriau galėtų įkvėpti, nei „Iso Isetta“? Taip ir prasidėjo pirmieji žingsniai link automobilio kūrimo.

2015 m. Kinijoje buvo sukurtas prototipas, kuris buvo pristatytas 2016 m. Ženevos automobilių parodoje. Ir iš karto mažylis sulaukė nemažo dėmesio- tik per dvi dienas buvo padaryta apie 500 rezervacijų.

Paskui pradėjo bendradarbiauti su „Tazzari“. Tai Italijos automobilių gamintojas, kuris specializuojasi mažų elektrinių transporto priemonių gamyboje. Ar atsimenate, Lietuvoje šios markės elektromobiliukus buvo pradėjęs pardavinėti „Elektromarkt“. Bet kažkodėl Lietuvoje jie nepritapo. Turbūt buvo per maži ir per brangūs… 2018 m. pristatė pirmąją „Microlino“ seriją. Dabar turi daugiau kaip 16 000 užsakymų.

„Microlino“. Gamintojo nuotrauka.

Vietos bus tik 3 alaus dėžėms?

Taip, tai teisybė. Vietos bus tik 2 suaugusiems ir 3 dėžėms alaus. Bent jau taip juokauja pats gamintojas 🙂

Kas liečia saugumo sistemas, tai nebus nei ABS, nei oro pagalvių ir pnš. ABS gali atsirasti vėliau, o štai oro pagalvių gali ir nebūti, nes gamintojas mano, kad važinėjant mieste ir mažu greičiu jos nelabai ir reikalingos. Nebus ir oro kondicionieriaus. Gerai, kad bent bus šildymas PTC pagalba.

„Microlino“. Gamintojo nuotrauka.

Techninės charakteristikos

  • Variklio galia- 11kW.
  • Didžiausias greitis- 90 km/h.
  • 0-50km/val- per 5 sekundes.
  • Didžiausias sukimo momentas- 100Nm.
  • Akumuliatorių talpa- 8 kWh arba 14.4 kWh.
  • Nuvažiuojamas atstumas- 125km arba 200km. Priklauso nuo akumuliatoriaus.
  • Įkrovimas- „rozetė“ arba Type 2 (iki 2kW).
  • Išmatavimai: Ilgis- 2435 mm, plotis- 1500 mm, aukštis- 1463 mm.
  • Atstumas nuo žemės- 125 mm.
  • Svoris 512 kg arba 571 kg. Priklauso nuo akumuliatoriaus.
  • Krovinio svoris- 247 kg arba 189 kg. Priklauso nuo akumuliatoriaus.
  • Varomieji ratai- galiniai.
  • Kaina- 12,000€.

Prekyba turėtų prasidėti nuo rugsėjo 21 d.

Jums taip pat gali patikti

MINI Aceman SE

Pirmasis „Mini“ elektrinis kompaktinis visureigis

Elektrinė „Mercedes“ G klasė kainuos nuo 142 621,50 Eur.

Ford Explorer elektromobilis

Lietuvoje pradedama prekyba naujuoju „Ford Explorer“ elektromobiliu

Opel Frontera

Naujasis „Opel Frontera“: sugrįžtantis visureigis turės ir elektrinę versiją

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *